افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

بیست سال و چند ساعت

جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۱۱ ب.ظ

امروز صبح که از خواب پا شدم حس کردم از یک مرز رد شده ام  ، بین خواب بیداری  خودم را دراز کشیده بر روی سواحل  یک جزیره ی کوچک  در میانه ی آبیِ اقیانوسی بی کران  دیدم .  تنها تفاوت این روز از زندگی ام با روز های دیگر همین بود ‌. این که باور کنم یک سال گذشته و من یک سیکل کم و بیش تکراری را پیموده ام  . اینکه در سکوت و بی خبری و خلوتم به خودم بگویم رسیدم به عدد کامل و مقدس زندگی ام . مثل همه ی سال های دیگر زندگی ام رسیدم به عددی که فکر میکردم آدم ها در آن سن خیلی بزرگند . 

+به راهِ بادیه رفتن ، بِه از نشستنِ باطل 

که گر مُراد نیابم ، به قدر وُسع بِکوشم 

(سعدی) 

  • ۹۷/۰۹/۲۳
  • همدم ماه

نظرات  (۱۴)

سلام!((:
تولدتون مبارک(:
ان شاءالله لحظه به لحظه ی زندگیتون عالی باشه(:
پاسخ:
سلااام:)
مچکرم ak oO جان  (:
ممنونم ان شاء الله برای شما هم همینطور باشه :)
من به هر سنی می‌رسم همین فکر رو می‌کنم و می‌بینم عه! بزرگ نیستم چرا من :))
خیلی مبارکه. امیدوارم نقطه عطف داشته باشه واست این 20.
+راستی تو منو فالو می‌کنی تو اینستاگرام؟
پاسخ:
فکر کنم این فکر کردنه تا وقتی که پیر بشیم ادامه داشته باشه. ما بزرگ نمیشیم یه دفعه پیر میشیم:))
ممنون الی جانم:)
+ آره آره ، از تو پیج پریا پیدات کردم:))
چهار سال و یازده ماه و بیست و هفت روز از من کوچیکتری :))
ای وای، چقده کوچولو :)))
مبارک باشه تولدت، سال پیش رو و سال‌های بعدش برات سرشار از برکت باشه ان‌شاءالله :) 🌻🌺🌼
پاسخ:
آخی :))) اخ جوون یعنی  آذر ماهی  هستی؟ بیست و شیشم یا بیست و هفتم این ماه تولدته؟^_^ 
خخخخخ :))
ممنون تسنیم جان ، همچنین برای تو :) 
وااااای یعنی تو یه روز به دنیا اومدیم؟😍😍💃🏻💃🏻
با فاصله ی دو سال:))
تولدت مبارک دوست جووووونی💋💋
انشاالله همیشه موفق باشی و به بهترین ها برسی:)))
دوستت دارم عزیزم:*
پاسخ:
آره دقیقا:)) فقط من نصفه شب بدنیا اومدم تو سر ظهر:))
مممنووون عزیزم تولد تو هم مبارک:)) از معدود جاهایه که در جواب تولدت مبارک میتونم بگم تولد تو هم مبارک:))
ان شالله برای تو هم همینطور عزیزم🤗
منم دوستت دارم نلی بانو، دل به دل راه داره😍
http://bayanbox.ir/info/4000048509468102096/Sohrab-Behrad-Tavalodet-Mobarak-Payiz-128
این آهنگ تقدیم به تو:*
پاسخ:
قوربانین اولوم😍😍
  • رومی زنگی
  • تولدت مبارک باشه همدم جانم الهی زنده و پاینده باشی 
    منم فکر میکردم 20 سالم بشه کلی بزرگم :))) 
    آرزو میکنم به همه آرزوهات تحقق ببخشی 
    پاسخ:
    ممنون رومی مهربون و عزیزم :) 
    کودکِ درونمون بزرگ نمیشه هیچ وقت:)) 
    ممنونم برای تو همینطور رومی جان:-*

    انگار ازل با خدا تو اون نامهه قرارداد بستیم ک جمعه ها تا مرز دغ مارو ببره و لام تا کام حرفی نزنیم
    پاسخ:
    شاعر میگه 
    جمعه را با غزلی، چای و کتاب شعری 
    می توان بود اگر تنگی دل بگذارد ....
    مبارکه
    دهه پیش رو تا عوض شدن عدد اولی سنت سریعتر از چیزی که فکر میکنی میگذره
    امیدوارم راهتو تو این دهه پیدا بکنی و آخرش وقتی برمیگردی و نگاه میکنی از خودت و تصمیماتت راضی باشی🌹
    پاسخ:
    آره واقعا :) امیدوارم البته ادامه ی عمرم به دهه برسه:))
    ممنون من جان  امیدوارم که همینطور باشم و روز های با ارزشی رو بسازم  🙏💓 
    مبارکه که :))
    پاسخ:
    قربانت بروم که:))
    منم آذر ماهیم^_^ مثه شما(((:
    پاسخ:
    چه خوب ، ارادت خاصی دارم نسبت به آذر ماهی ها:))
    چندم آذر ؟
  • آنیا بلایت
  • تولدت [ به روی خودش نمی‌آورد که هفتصد روز تاخیر داشته است ] مباااارک همدم ماه مهربون و دوست داشتنی♡♡ امیدوارم خدا قشنگترین و به یاد موندنی ترین اتفاقات رو امسال برات ممکن کنه و به آرزوهای قشنگت برسی ^-^♡ 
    پاسخ:
    مممنون آنیای ماه و قشنگ [عیبی نداره بابا تو از خودمونی:))]  ⁦💓 
    ممنونم گل دختر به خاطر این دعای قشنگت 😚 هم چنین برای تو :)
    مبارکا باشه خانوم :)
    شیرینی شو نخوردیم:))
    ایشالله به همه خواسته هات و سعادت برسی
    پاسخ:
    سلامت باشی دنیا جانم :) 
    در خدمتم :)) 
    متشکرم عزیزم ان شالله :) برای تو هم همینطور:)
    سللااام با تاخیررر مبارررک (:
    پاسخ:
    سلام :)
    ممنونم (: 🌸
  • جناب منزوی
  • قدر این سن و سال رو بدونید :)
    پاسخ:
    حتما :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">