افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

تو مرا آزردی، که خودم کوچ کنم از شهرت...

شنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸ ب.ظ

بالاخره بعد از کلی دوندگی و با دلایلی که مطرح کردم و  بخشیدن نصف مهریه‌ام تونستم رسماً طلاق بگیرم... واقعا حالم از دادگاه و جو شدیداً ضد زنش بهم میخوره... خیلی خوشحالم که دیگه لازم نیست تو اون دادگاه مزخرف پا بذارم... ولی همزمان خیلی احساس غم و تنهایی میکنم، حوصله ی آدم‌ها رو ندارم، از دوباره دلبستن به کسی و از اینکه دوباره همچین حس‌های دردناکی رو تجربه کنم وحشت دارم...

  • ۰۲/۰۴/۲۴
  • همدم ماه

نظرات  (۴)

بسیار عنوان زیبایی انتخاب کردید:)

امیدوارم این بحرانو بلاخره بگذرونی و حالت بهنر بشه :)

بهت حق میدم و برات آرزوی خوب دارم ❤️

پاسخ:
ممنونم، خداروشکر الان خیلی بهترم 

برای رنجی که تحمل کردید، متاسفم.

امیدوارم روزهای بعد از این برای شما نور همراه داشته باشه.

پاسخ:
سلام،  ممنونم
امیدوارم.  

کمی از جو میتونی یعنی تواناییشو داری صحبت کنی؟

یعنی برخوردها تحقیرآمیزه یا فقط چون قوانین ضد زن هستن جو را ضد زن گفنی؟

 

آرامش قرینت باشه

پاسخ:
هم اکثر قوانین مزخرفشون ضد زن بود هم اون قاضی بیشعوری که اونجا نشسته بود هم اکثر کارمنداش...یه جوری رفتار میکردن انگار که هر کی میاد  اونجا قاتله...  خداروشکر که تموم شد 
ممنونم

دنیا همینه 

دوباره بلا دوباره امتحان ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">