افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

در سماع آی، ز سر خرقه بر انداز و برقص

شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ب.ظ

در بغل شیشه و در دست قدح، در بر چنگ

چشم بد دور که بسیار بساز آمده‌ای:) 

پ.ن: همین شعر از صائب تبریزی با صدای گرم من🤦😅



  • ۹۷/۰۸/۱۹
  • همدم ماه

نظرات  (۱۷)

برقص آی مولانا :)))
پاسخ:
مصر و شکر برقص آ....:)
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • جالب بود.
    موفق باشین.
    پاسخ:
    ممنون موفق تر باشین:) 
    درود بر شما...
    پاسخ:
    درود خدا بر تو باد ای ناشناس 
    صدای گرم ((:  عالی بود.
    اون نقاشیه چیه؟
    پاسخ:
    از اثرات خودشیفتگی بود:دی ممنون
    اون نقاشی سه تا دختر هستن یکی شیپور میزنه یکی گیتار یکی هم داره کتاب میخونه:)
    احسنت :))
    پاسخ:
    ای کسانی که کامنت خود را ویرایش میکنید ، بدانید و آگاه باشید که ما می بینیم و آگاهیم :))
  • آنیا بلایت
  • خیلی هم گوش نواز و قشنگ  *-* ♡
    پاسخ:
    خواهرم از اتاق فرمان اشاره می‌کنه گوش خراش :))
    ممنون عزیزم:*
    به به شعرو
    پاسخ:
    کلا صائب تبریزی و شعراش عشقن عشق :)
    ممنونم از توضیح (:
    پاسخ:
    خواهش میکنم:)
    یا ایهالویرایشون:))
    دیگ یکی از کارایی که توش مهارت داریم :))
    پاسخ:
    بله متوجه ایم:)
    خوش صدا:)
    پاسخ:
    عزززیزم ، ممنون از توجه ات💓
  • جناب منزوی
  • احسنت :)
    نقاشی هم نمره ۲۰ :)
    پاسخ:
    :)
    ممنون استاد:)
    خیلی هم زیبا :)
    پاسخ:
    قلب :-)
  • آنیا بلایت
  • شوخی میکنه :))))
    پاسخ:
    :)))
    چه استاد فهیمی !
    پاسخ:
    علاوه بر ادبیات بهمون درس زندگی میداد :)خدا حفظشون کنه:)
    یه سوال :؟
    چطوری وبلاگ های دیگه رو تو پیوندهات اضافه کردی؟ من هر وبلاگی غیر از وبلاگ های خود بلاگ رو میخوام دنبال کنم خطا میده، ینی بلاگفا و ... رو نمیتونم دنبال کنم!!
    پاسخ:
    تو پنل وبلاگ ، تو قسمت ارتباط ، تو منوی پیوند ها آدرس رو اضافه کردم تو این قسمت  واسه من که همچین مشکلی نداشت ، ولی اگر بخوای وبلاگ ها رو از قسمت دنبال کنندگان دنبال کنی به جز بلاگ وبلاگ دیگه ای رو نمیشه دنبال کرد و تنها راه دنبال کردن سرویس های دیگه همین لینک کردن شون تو پیوندهاست:)
    اونم مشد برامن :(
    پاسخ:
    ع چرا ؟ فکر نکنم واسه کسی مشکل داشته باشه شاید مشکل از قالبت باشه ترنم ؟ مثلا ممکنه یه چیزی تو کدهاش تغییر کرده باشه . میتونی موقتا عوضش کنی ببینی درست میشه یا نه ؟ اگه درست نشد دوباره همین قالبت رو بذار و اینجا(http://help.blog.ir/) که پاسخ به سوال کاربران بیان هست هم مشکلت رو مطرح کن ان شاء الله که درست میشه:)
    باشه بررسی میکنم. مرسی عزیزم :)
    یه سوال دیگه، با گوشی نمیشه پست گذاشت؟  من قبلا تو بلاگفا بودم خیلی آسون بود!
    پاسخ:
    قربونت:)
    چرا میشه اتفاقا من اکثر پست هام رو با گوشی میذارم :) 
    خیلی وقته بلاگفا نیستم یادش بخیر:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">