افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

کز بوستان باد سحر خوش می دهد پیغام را ....

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۲ ق.ظ

بگریز دوست من، به تنهایی ات!

می بینم که از نیش خُردان ، زخمی و از غوغای مردان بزرگ، متحیر هستی .

جنگل و صخره می تواند تنهایی و سکوت را به طور شایسته با تو قسمت کند . دوباره همانند درختی باش که آن را دوست می داری . 

همان درخت شاخه گستری که آرام و شنوا بر دریا خمیده است .


#چنین گفت زرتشت

  • ۹۷/۰۴/۳۱
  • همدم ماه

نظرات  (۱۵)

  • رومی زنگی
  • چه زیبا و دل نشین واقعا :) 
    پاسخ:
    اوهوم:)
    ای دل که بی گدار به آب ها نمی زدی 
    بی قایقت میانه ی دریا چه می‌کنی...
    :)
    خیلیی عالی 
    لاایک:)
    پاسخ:
    قربونت:)
    صائب می گه
    ما رَخت خود به گوشهٔ عزلت کشیده‌ایم
    دست از پیاله، پای ز صحبت کشیده‌ایم:)

    وای من یه همچین فضایی رو قبلا تو خواب دیده بودم! 
    پاسخ:
     چقدر جاالب چه خواب قشنگی دیدی پس:)
    به قول حافظ:
    دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود
    تعبیر رفت و کار به دولت حواله بود:)
    احسنتم
    ولیکن این درخت چیقد شبیه این درخت ماس :|
    پاسخ:
    اینم از صائب :
    گوشه عزلت ز صحبت ها مرا دلسرد کرد
    خاک ساحل توتیای چشم طوفان دیده است
    درخت شما رو ندیدم ولی درخت شما هم چیقد شبیه این درخته:)
    سکوتی که در آن آرامش قرار دارد.
    پاسخ:
    شاعر میگه 
    می توان در گوشه ی عزلت ، به خود پرداختن
    یوسف ما را مگر دل ، چاه و زندان وا کند:)
    منم از این شعرهای کامنتا میخوام :)))
    پاسخ:
    عزیزم:))
    خشت  بر خشت زوایای جهان گردیدم 
    منزلی امن‌تر از گوشه ی تنهایی نیست(: 
    # آملی 

    بسیار زیبا(:
    پاسخ:
    ممنون از نیچه و زرتشت (:
    حافظ میگه : 
    دیده دریا کنم و صبر به صحرا فکنم
    واندر این کار دل خویش به دریا فکنم:)
  • رومی زنگی
  • به به چه شعری تو دفترم نوشتم با اجازه همدم جان :))
    پاسخ:
    قربون رومی جان؛)
    شاعرش هم معین دهاز هست(:
    چه شیرین :)
    پاسخ:
    :) 
    اینم واسه حوا جون:
    خروش موج با من می کند نجوا 
    که هرکس دل به دریا زد
    رهایی یافت...
    #فریدون مشیری(:
  • مجهول الحال :)
  • قشنگ بود:)
    اقا فقط کامنت گذاشتم شعر واسم بزاری همدم بانو :دی
    منم شعر میخام :))) :دی
    پاسخ:
    قربونت:))
    تقدیم با عشق((:
    خوش به حال من و دریا و غروب و خورشید 
    و چه بی ذوق جهانی که مرا با تو ندید
    :)
  • مجهول الحال :)
  • عالی بود ذوق مرگ شدگانم*_*
    پاسخ:
    قربانت ^-^
    چقد تو شعر بلدی دختر😍😍💖
    پست هم خیلی خوب بود :)
    پاسخ:
    فدای تو عزیزم ⁦❤️⁩ البته همه‌ش رو حفظ نبودم یادداشت کرده بودم (: 
    ما همه موج و تو دریای کمالی ای دوست🙃
    قطره ای نیست که از مهر تو دریا نشود🤗
    چه زیبا (:
    پاسخ:
    (:
    اینم واسه یاسمن جان:
    همچو رودی که صدای عطشش می آید
    دل دیوانه ی من از تو خوشش می آید :)

    + شاعرا و شعردوستا و شعریادداشت کن ها(!) رو دوست دارم! :)
    + که چنین خوب چرایی؟! :)
    پاسخ:
    + قربانت دل به دل راه داره:)
    +چه بگویم ؟ که غم از دل برود چون تو بیایی(:
    وایی اقا من ذوق مررررگ *_*_*_*❤
    عزیزی منی شما همدم جاان

    پاسخ:
    عزززیزم:)⁦❤️⁩
    قربونت هم چنین 💗😍

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">