افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت

دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰ ب.ظ
اسم همسر پسر عموم جنّته . (بهشت). محیا دیروز داشت تو خونه راه می‌رفت و می‌گفت جنّت و ابراهیم میان امشب خونمون من چقدر خوشحالم. اما تلفظ جنّت رو اشتباهی می‌گفت جِنّت ! مامانم بهش گفت عزیزم بگو جَنّت جنّت یعنی بهشت .  
محیا گفت مامانی بهشت کجاست ؟ بهشت یعنی چی؟ 
دستای کوچیکش رو گرفتم و گفتم قلبِ پاک تو یه تکه از بهشته عزیز دلم . 
ادامه داد خدا تو بهشته مگه نه؟  یعنی این صدایی که از تو قلبم میاد صدای خداست؟ 
بغلش کردم و بوسیدمش گفتم آره عزیزِنازم آره 

این چه حرفی ست که در عالم بالاست بهشت؟ 
هرکجا وقت خوش افتاد همان جاست بهشت 
از درون سیه توست جهان چون دوزخ 
دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت
عمر زاهد همه طی شد به تمنای بهشت 
او ندانست که در ترک تمناست بهشت 
«صائب جان تبریزی:)»
  • ۹۷/۰۳/۲۸
  • همدم ماه

نظرات  (۱۳)

ماجرای قشنگی اتفاق افتاد ...
پاسخ:
البته به اون لطیفی که من تعریف کردم نبود «بغل و عزیزم عزیزم کردنام:))»
عزیزم :) چه پاکه دلش...
پاسخ:
بچه ها خیلی پاک و معصومن:)
به راستی که همینطور است :)
پاسخ:
بله:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

************* ******

** **** * *** *** ** *** ****

*** ******* *** ** ***** ****


******** ** ** ** *** *******


پاسخ:
 آقا اینجا خانواده رد میشه شئونات اسلامی رو رعایت کنید:| 
نگارنده کله اش را به مانیتور میزند و در افق محو میشود:|
هر کجا وقت خوش افتاد ...
همانجاست بهشت ...

پس بهشت من اردوهای جهادیه.
پاسخ:
چه بهشت زیبایی من در آرزوشم ان شالله که قسمت ما هم بشه این اردوهای جهادی:)
الهی عزیزم
چقد شیرین ِ حرفای این دختر خانم (:
پاسخ:
:)
خواهر مه:)
حال و روز ما بس که تاریکه حالا دیگ دیدنی نیست ...
پاسخ:
باید بسازیدش. بهشت رو بسازید به اندازه ی سهم خودتون از زندگی :) 
آخی :))) چه بااحساسه ناشناس :|
پاسخ:
خخخ:)) آره :|
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** **** *** ******* **** ** *** ** ***** **** *** ** ******* **** ******
** **** ***** **** *** ****** *** ***** ******* *******
پاسخ:
یا خدای بزرگ بسم الله رحمن الرحیم :| 
مزاح فرمودم جدی نگیرید 
آخییی عزیزم...وجود این کوچولو ها تو هر خونه ای از واجباته بنظرم :))
پاسخ:
اره دقیقا فرشته های کوچلوعن:)
بچه ها و قلب های آماده شون...
پاسخ:
:)
1234
پاسخ:
خواهش میکنم قابل شوما رو نداره تا باشه از این لطف ها
  • بانوی شرقی
  • وای خدا چقدر از دست پستات و درس خوندنات خندیدم...عالی بود موفق باشس
    پاسخ:
    خخخخ خب خداروشکر :)) 
    ممنون عزیزم موفق تر باشی ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">