افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

منم آن ناگهان تو را دیده

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷ ق.ظ

وقتی که من وویس گوش میکنم و جزوه می‌نویسم -_-

مسیر متابولیسمی ام تن میر توف-_-://

و اما آنچه که در حقیقت وجود دارد 

مسیر امبدن_مایر هوف😑😌😂-_-

+ امشب با یه عده از  همکلاسی رفتیم سینما فارغ از هر امتحان و کوفت و غیره ای.

خب نمردیم و سینما هم رفتم😌😂 زیاد اهل فیلم نیستم و در فیلم دیدن به شددددت سخت گیرم و رو جزییاتش حساس. فیلم های طنز رو دوست دارم ولی . مخصوصا چهار خونه ، چهار دیواری و نقطه سر خط ، خانه به دوش و کلا  فیلم طنز قدیمی ایرانی رو اگه بذاره هزار بار هم تکرارش رو میبینم. 

خب حالا فیلم چی بود ؟ 

به وقت شام 

فیلم هیجان بر انگیزی بود حقیقتا و اینکه صحنه پردازی هاش عالی بود . 

ولی نمی‌دونم چرا زیاد باهاش انس نگرفتم . 

به نظرم یکم غیر واقعی بود . و خیلی زود تموم شد و خیلی کلی پردازی کرده بود . به نظرم بهتر بود همچین فیلمی به صورت یه سریال در میومد و جزئی تر و ملموس تر میشد . البته من اصلا خودم رو در حد نقد کردن نمی‌بینم ولی به عنوان یه بیننده از فیلمی که این همه تعریفش رو شنیدم نظرم رو میگم. 

در اینکه داعشی ها عوضی های حیوان صفت و وحشی و خونخواری هستن شکی نیست ولی به نظرم حتی این مورد رو پایتخت بهتر نشون داده بود-_-

یه جاهای فیلم بچه ها دست می‌زدند و سوت بلبلی و رقص نور . یه جاهایی هم میخندیدن-_- به چی؟ به داعشی ها-_- خب راستش منم بعضی جاهایش خندم گرفته بود😂

من بعد از خوندن فیلم از داخل نت نقد های وارد شده به این فیلم رو خوندم که اکثرشون به فیلم نامه بود . 

تجربه ی خوبی بود . قرار بود واسه لاتاری هم بریم هر چند از موضوعش خوشم نمی یومد ولی میخواستم هر طور شده یه همچین تجربه ای با دوستام به یادگار داشته باشم  ولی خب نشستم به جاش بیوشیمی خوندم . 

بخش لیپید ها رو خوندم یه روز کامل و روز بعدش چنگیز رفته بود مخ استاد رو زده بود و لیپید ها رو از میان ترم حذف کرده بود . :/// و انداخته واسه پایان ترم. کلا من هر جا رو بخونم به حول قوه ی چنگیزی حذف میشه درست مثل ترم قبل. :| 

+اینم امروز صبح ابری در  یکی از گوشه ترین قسمت های  دانشگاه

بعد از این دلگرفتگیِ آسمون  بارون اومد شهرمون 😍😍

خداییشا زمستون همچین بارونی نیومده بود 😃

+کاش اگه نمی‌تونیم واسه دردِ کسی مرهم باشیم، شونه باشیم ، غمخوار باشیم  لا اقل زخم زبون هم نباشیم ، نا امیدش نکنیم، گریه اش نندازدیم ، رو زخمش نمک نپاشیم بذاریم اصلا به درد خودش بمیره ولی خودمون نشیم یکی از درد هاش کاش 

  • ۹۷/۰۲/۱۷
  • همدم ماه

نظرات  (۱۴)

سینما با دوستان خیلی میچسبه!!

ممنون که قسمت کامنت فعال بود!!
پاسخ:
بله خیلی:)
خواهش میکنم :))
به چند چیز اشاره کرده بودی ولی چیزی که نظرم رو خیلی جلب کرد تصویر زیبایی بود که درون پست بود 
من عاشق هوای ابری ام
پاسخ:
بیشتر وقتا هوای ابری حس خوبی به آدم القا می‌کنه چون نوید بارش بارون رو میده . آدم با اشک ریختن سبک میشه . آسمون هم وقتی گریه می‌کنه سبک میشه و خوشحالیش رو با آدما تقسیم می‌کنه  . فکر کنم دلگرفتگیِ آسمون قشنگ ترین دلگرفتگیِ دنیا باشه:)
وای روحم شاد شد😀
چه دانشگاه خوشگلی*__*
پاسخ:
روحت همیشه شاد نلی جانم:))😀^_~
قربووونت چشمات خوشگل میبینه 😘😘
ای جان به به همیشه به سینما خانوم 
 آره خب به وقت شام یه کم جای پردازش بیشتر داشت باهات موافقم
 اوه اوه بیوشیمی که نابوده اصلا خدا باعث و بانیش رو واقعاا مورد الطاف ویژه خودش قرار بده ؛)))
چه دانشگاه لاکچری و قشنگی دارین دانشگاه ما که وسط دود و دم شهر بود تو اون چهار سالی که رفت و آمد میکردیم اگه بارونی هم اومد من ٨٠-٩٠٪ میگم بارون اسیدی بود :))))
پاسخ:
ممنون رومی جانم^_~
اوووهم دقیقا ولی در کل فیلم نسبتا خوب و هیجان انگیز بود
خخخخخ الان من انقدر این چرخه های کربس و اینا رو خوندم که دو روزه خوابشون رو میبینم فقط خدا کنه فردا سر جلسه گند نزنم-_-
قررربونت عزیزم آره محیطش واقعا قشنگه اینجا هم خیلی کم بارون میاد ولی بارونش واقعا تمیزه اینم از مزیت شهرای کوچیکه و کم جمعیت:)
عجب آسمونی :) هم قشنگه هم ترسناک. حسِ انتقام داره یجورایی.

+ کاش...
پاسخ:
دقیقا حس انتقام داشت انتقام از گریه هایی که زمستون نکرده بود :))صدای رعد و برقش آنقدر بلند بود که نگو :)
+:(
+ کاش
پاسخ:
:((
آقا این دانشگاه زیباتون کجاست بگین شاید ما هم سال بعد اومدیم؟!
پاسخ:
آقا نمیشه نگیم؟ آخه قیافش زیباعه ولی اسمش زیاد نه:دی 
قدمت رو چشم آوا جان :)
  • صـــا لــحـــه
  • به وقت شام زود تموم شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نزدیک دو سااااعت فیلم!!!
    معلومه شما کلا تو فاز درس هستی... 
    اصلا سمت چیزای دیگه نرو. باشه؟ :)
    پاسخ:
    زود بود خب تا رفتم تو نخش تموم شد-_- باید سریالش میکردن:))) 
    باشه باشه😂😂:))👌⁦✌️⁩😂
    من اون بوقت شام رو ندیدم ولی لاتاری قشنگ بود
    پاسخ:
    اوهم لاتاری هم طرفدار زیاد داره:)
    توف:||||توف:////
    الحق توف برازنده تر براش:|||
    میانترم بیومو .....🙈اره،امیدارم خوب بدی🙏

    سریال طنز فقط سه درچار و وضعیت سفید:(((

    +کاش کاش کاش:(
    پاسخ:
    صد هزار توف بر بیوشیمی توفی -_- 
    ممنون ممنون تیکی جون 🙏🙏🙏 قربونت یه دستی از رو صفحه ی مانیتور رو سر من بکش امتحان فرداس دیگه حال ندارم بخونم :)))
    فوق العاده ان:)

    منم ا تفاقا استادمون اسم ی فیلسوفو میگه ی چی مینویسم بعد که پای تخته مینویسند با ی چیز جدید روبرو میشم: ))
    پاسخ:
    کاملا درکت میکنم اصلا یه وضعیه هاا آدم خودش خندش میگیره:))
    یعنی بعد از جزوه قشنگ باید بشینم از رو کتاب غلطام رو تصحیح کنم
    مثلا ترکیب دی مر کاپرول رو نوشته بودم تیمر پاکن😑😌 خداییش هیچ ربطی هم بهم نداشتن . یعنی اگه با کتاب تطابق ندم و تو جلسه امتحان هم همینا رو بنویسم :/ 
    حتی میتونی یه رفرنس جدید بنویسی:)
    پاسخ:
    خخخخ دقیقن😅:)) 
  • دختری از جنس باد
  • عه کاش لاتاری هم میرفتی

    چیطوری ایرانی!:-)
    پاسخ:
    عااالی:)))
    چه جالب منم یه بار یه فصل فیزیو رو اونقدر خوندم که حفظش شدم ، بعد استاد لطف کرد حذفش کرد .😂
    پاسخ:
    آخ آخ آخ  همین کارا رو میکنن که ما آخرش فقط  به پاس شدن راضی میشیم😅😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">