افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

اَنتِ فی قَلبی مَنیم جانیم بُلورسَن فور اِوِر!

شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۳۶ ب.ظ

عزیزِ من ، من به حرف هایت گوش می دهم حتی وقتی چیزی برای شنیدن وجود نداشته باشد 

من می‌بینمت حتی وقتی چیزی برای دیدن وجود نداشته باشد 

من عطر تو را نفس میکشم حتی اگر بویی برای استشمام وجود نداشته باشد 

من دستانت را میگیرم حتی اگر دستانی برای گرفتن به سویم دراز نکنی 

من به شانه هایت تکیه می دهم حتی اگر برای گریه هایم شانه نشوی 

من با تو درد و دل میکنم حتی اگر دردِ دلم بشوی 

عزیزِ من 

من 

من 

من

من، دوستت دارم حتی اگر دوستم نداشته باشی . 



پ.ن #برای مشعوقی هنوز نیامده 😒 از همین الان که معلوم نیس کیه و کدوم گوریه اینقدر دوسش دارم اونم منو دوست داره غلط کرده دوست نداشته باشه دِهه😁

#بچسبد به متن :

با تو باید عشق را با چه زبانی حرف زد؟

اَنتِ فی قَلبی مَنیم جانیم بُلورسَن  فور اِوِر!

علی عطری 

  • ۹۷/۰۲/۰۱
  • همدم ماه

نظرات  (۱۸)

سلام :)

ساغول همدم ماه ...

قشنگ بود :)

خوش به حالش :))
پاسخ:
سلام :)
ساغول جناب قدح
واقعا خوش به حالش حتی من بهش حسودی میکنم :)))
عاشقی را که چنین باده شبگیر دهند
کافر عشق بود گر نشود باده پرست:))
حافظ
من دوستت دارم حتی اگه دوسم نداری😑😭😭😭
پاسخ:
اینجا مثلا باهم قهر کردیم گفته دوستت ندارم وگرنه اگه دوستم نداشته باشه منم دوستش ندارم 😁
ولی خیلی غم انگیزه کسی رو دوست داشته باشی که دوستت نداشته باشه😭
اخ اخ = ))
امان از عاشقی:دی
پاسخ:
آخ آخ 
که عاشقی شیوه ی رندان بلا کش باشد :)
عربی ترکی انگلیسی 😊
ترکیش چی میشه؟
عاشقانه ی دلنشینی بود
پاسخ:
جان من میدانی که برای همیشه در قلب منی
ممنونم:)
:))👌
منیم جانیم بلورسن.😅👍
پاسخ:
اره 😍😘😘
شعر عااالی بود :)))
پاسخ:
خیلی دوست دارم این شعره رو 
ولی متنی که من نوشتم عالی تر بود ذوقم رو کور نکنید :))
الهی چه عاشقونه
ترجمه مصراع دوم پلیز؟
پاسخ:
به به ببین کی اینجاست خواننده ی خاموش بودین شما ؟ ^_^
جان من میدونی که برای همیشه در قلب  منی:)
به به به به خوشا به سعادت اون معشوق نامده هنوز ؛)) 
عجب قلمی همدم جان عالی بود . 
شعرش چه قدر جالب بود ٣زبانه !!!!
پاسخ:
واقعا خوشا به سعادتش{خودشیفته میشود:))}
ممنون عزززیزم ^_^
آره شعرش عالیه:)

معنی مصرع میشه
جان من میدونی که برای همیشه تو قلب منی
منیم : مال من
جانیم : جان من
بلورسن : میدونی
پاسخ:
چوخ ساغولون^_^
مترجم از غیب رسید :)
من خیلی جدی گفتما خیلی هم دلش بخواد تازه :****
ما همدم جانمون رو به کس کسونش نمیدیم :)))
پاسخ:
ممنون عزیز دلم 🤗:***
خخخ:))))))
:)
پاسخ:
:)
امیدوارم اونم همون قدری که تو دوسش داری دوست داشته باشه و چه بسا بیشتر چون اگه بیاد و با تصوراتت از دوست داشتن و دوست داشته شدن فرق داشته باشه ضربه ی بدی میخوری! و من دلم اینو نمیخواد... مواظب دلت باش *: 
پاسخ:
آره دقیقا 
ممنون مستورِ عزیزم🙏🤗:*
چشم:*
نکنه دوم که اشاره کردی😑😑😑😑😑😑😑😑😑
پاسخ:
هی هی :(
  • صـــا لــحـــه
  • باید آلمانی بگی ایش لیبه دیش! :))
    پاسخ:
    چقدر باحال 
    ایش لیبه دیش😁 
    معنیش چی میشه ؟
    منم عاشق شدم .
    می دونی خاصیت عشق همینه که اون دوستت نداشته باشه و تو داشته باشی.
    پدر عشق یک طرفه ایران الان اینجا عرض اندام میکنه
    متن قشنگی بود وقاب قشنگی
    پاسخ:
    چه خاصیت تلخی:(
    زبان حال عاشق گر دعایی دارد این دارد
    که یارب مهربان‌گردان دل نامهربانش را
    بیدل دهلوی
    :)
  • دختری از جنس باد
  • ایول بهت
    پاسخ:
    قربانت~_^
  • صـــا لــحـــه
  • دوستت دارم :)
    پاسخ:
    خیلی قشنگ بود 
    ایش لیبه دیش:)
  • شاهزاده با شاستی بلند سفید
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ***** ** **** *** ****** *** **** *** *** *** ***
    ** **** **** * *** **** ** *** **** **
    ** **** *** ****** ***** **** *** ** **** *** *** * ** *** *** *** ** ******* ** ***
    ** ** ** ** **** ** *****
    **** *** *** ** *** ** **** ** **** ***** *** **
    ** *** *** ***** *** **** *** *****
    ****
    ***
    ***
    ***
    ***
    *** **** **** **** ** *** ** ** **** ****** ****
    ***** ***** **** **** **** ** ************ **** ******* *** ** ** **** *****

    خخخخخخخخخخخ
    کلا شوخی بید!!
    پاسخ:
    من آدم با جنبه ای هستم اما این دلیل نمیشه که هر کی هر شوخی با هر چی و هر کی  دلش خواست بکنه. 
    چقدر خوب میشد اگه آدم ها فرق بین شوخی و بی ادبی رو درک میکردن و حرمت ها رو حفظ میکردن!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">