افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

هیهات:|

جمعه, ۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۵۸ ب.ظ

دندون های پیشم در غرق شدن در درد به حدی رسیدن که تیر میکشن و نبض میزنن و من با حسرت و اشک به خواهر کوچیکم که جلوم نشسته و مثل خرگوش سیب رو با دندون های جلوییش گاز میزنه نگاه میکنم و قرص بعدی رو بالا میندازم . 

میترسم برم دندون پزشکی آخه دندونم ظاهراً سالمه ولی معلومه باطنش خیلی خرابه و زیر دم و دستگاه دندون پزشکی حتما خیلی ضایع میشه  در معرض دیدم که هست 😑😥😥😥اما انقدر دردش زیاده که حتی مسواک نمیتونم بزنم بهشون جوری که حاضرم با همین دستای خودم همشون رو بکشم و بندازم تو سطل آشغال😑 

  • ۹۷/۰۱/۰۳
  • همدم ماه