افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

قاعده ی چهاردهم

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۵۷ ب.ظ


به جای مقاومت در برابر تغییراتی که خدا برایت رقم زده است ، تسلیم شو . بگذار زندگی با تو جریان یابد نه بی تو .نگران این نباش زندگی ات زیر و رو شود. از کجا معلوم زیرِ زندگی ات بهتر از رویش نباشد ؟

#ملت عشق

#صفحه ی 155

  • ۹۶/۱۲/۲۶
  • همدم ماه

نظرات  (۱۲)

از کجا معلوم ؟

احوال همدم ماه ؟ :)
پاسخ:
از کجا معلوم ؟:)
منت خدای را عز و جل، احوال جناب قدح؟:)
هلاکم برای خوندن ملت عشق ... اما درسا نمیذارن که ://
پاسخ:
هلاکم برای خوندن درسا😁 اما مگه حال و هوای عید می‌ذاره😄
اونا لوبیان یا گل?!
چقد شبیه بوته لوبیااس :))
آیت الله طباطبایی میگ وقتی تو دردسر افتادید سیل صلوات راه بندازید :)
پاسخ:
احسنت بر این همه دقت 
اونا لوبیا های سحر آمیز منن😄
چه عالی👌
بی نهایت عالی بود جملهه:)واقعاازکجامعلوم زیرزندگیمون بهترازروش نباشه
پاسخ:
دقیقا من حین خوندن این جمله یاد غر غر هایی افتادم که سر یه راه هایی که تو زندگیم قرار گرفت و دوست نداشتم برم ولی ناچارا رفتم و دیدم چقدر بهتر بود برام 😊
:))
پاسخ:
🤗🤗🤗
واقعا👍
پاسخ:
😊😊👌
وااای ملت عشق😍
حتما باید بخونمش
پاسخ:
وااااای آریانا 😍😍😍
این کتاب معرکه است :)
آرییی❤
یه تیکه هاییشو از اینور اونور خوندم به شدت منتظرم واسه کاملش :))
پاسخ:
ان شاالله به زودی کاملش رو میخونی🤗
عیددددت مبارک اریاناااا 😍😍😍🤗🤗🤗
ان شاءالله :)
همچنین عزییییززممم😘😘
ان شاءالله سال خیلی خیلی خوب و پربرکتی داشته باشی🌸🌱
پاسخ:
ان شالله سالی پر از اتفاق های خوب سلامتی سعادت عافیت به همراه یک نتیجه ی عالی و دلخواه از کنکور داشته باشی😍🤗🤗🌸🌸😘😘
مخصوصا برکات معنوی😊
پاسخ:
قررربونت همچنین 🤗👌😘
😍😍😍
فدایت✨💓
پاسخ:
قربااانت😍🤗🌸🌸🌸🌿⁦
چه قده این عکس خوبه ^^
برشی از کتاب ملت عشق!؟
پیشنهاد میکنید که تهیه ش کنم و بخونم یا اینکه نه!؟:)))
پاسخ:
چشماتون خوب میبینه~_^
یه کتاب عاشقانه عارفانه ی بسیار جذابه که شمس و مولانا رو توش معرفی می‌کنه من هنوز تمومش نکردم ولی تا اینجای کار عالی بود و یکی از کتاب های خوبی بوده که چیز های زیادی تا الان بم یاد داده . من پیشنهاد میکنم 🤗

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">