افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

من باور نمی کردم که میمیرم...

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۱۴ ب.ظ

دختر هایی که خونه موندن، به مون حسودی میکردن و زن ها گریه و زاری . دیدم یکی از دختر های که با من عازم جبهه بود ،ایستاده . همه گریه میکنن ، اما اون نه. بعدش دیدم با آب چشماشو خیس کرد . بعدش هم یه دستمال بینی گرفت دستش . شاید احساس کرد خوب نیست، همه دارن گریه می کنن اون نه. مگه ما می فهمیدیم جنگ یعنی چی؟ جوون بودیم.. حالا من نصفه شب ها از ترس بیدار می شم، خواب میبینم تو جبهه ام .... هواپیما در حال پروازه ، هواپیمای من، اوج میگیره و .... سقوط می کنه.... میفهمم دارم سقوط میکنم. لحظات آخره ... تا بیدار نشی لحظه به لحظه ترسناک تر میشه، تا این که بالاخره این خواب از سرت بپره. انسان مُسن از مرگ می ترسه، درحالی که جوون به مرگ پوزخند می زنه... جوون فکر می‌کنه نمیره! من باور نمی‌کردم که میمیرم....


#بخشی از کتاب جنگ چهره ی زنانه ندارد

#صفحه 85

  • ۹۶/۱۱/۳۰
  • همدم ماه

نظرات  (۷)

سلام 
من از مرگ میترسم اما نه باید پروسه پس از مرگ ، از تنهایی و خاک ریختن و اون ارتفاع قبر خیلی میترسم ، سعی می کنم اصلا بهش فکر نکنم 
پاسخ:
سلام
منم خیلی میترسم از خروج روح بگیر تا دفن و کفن و برزخ اما گاهی اوقات یه لحظه دلم میخواد بمیرم همون وقتایی که این دنیا از مرگ هم برام ترسناک تر میشه 
مرگ خیلی نزدیکه...
پاسخ:
خیلی... این غافله ی عمر عجب می گذرد
خیلی قشنگ بود تو لیست کتابای تابستونمه:)
پاسخ:
کتاب خیلی خوبیه
یک خوبِ پر از درد
  • آنیا بلایت
  • خیلی وقته دلم می‌خواد بخونمش :'(♡
    پاسخ:
    خیلی قشنگه:)
    این پروسه رو هم از زندگی رد کنم خیلی خوب میشه :|
    البت نمیفهمم میشه اسمش گذاشت زندگی یا نه …
    پاسخ:
    گاهی نمی‌دونم مرگ یه قسمتی از زندگیه یا زندگی یه قسمتی از مرگ:)
  • تسنیم زارعی
  • دنبال شدی
    پاسخ:
    ممنون عزیزم شما هم دنبال شدی🤗
    میدونی با توجه به اتفاقاتی که برام افتاده درک جنگ مثل قبل برام راحت نیس.مخصوصا موقعیت افراد درونش
    پاسخ:
    اسم کتاب می‌تونه درک خوبی از جنگ به آدم بده . یه مستندهای
    واقعا وحشتناکه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">