افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

از وصف تو درمانده قلم 😔

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۳۳ ب.ظ

امروز دوتا از نمره هامون رو گفتن 

بیوشیمی عملی و فیزیک پزشکی😂😂 با تک تک سلول هام عمق فاجعه رو حس کردم اما خداروشکر کردم که نیفتادم 

ماکس نمرات فیزیک پونزده بوده البته یک هجده و بیست و پنج هم داشتیم که متعلق به گلوکزه کلاس هست ، همون که میگه حتی یه دور هم نکردم همون که میگه برگه رو سفید دادم خب حالا ما که حسود نیستیم گوارای وجودش گوشت بشه به تنش اصن🤢 

خداوکیلی فیزیک سه نمره مسأله داده بود که من تو جلسه وقتی داشتم با انیشتن برای حلشون تلپاتی میکردم بنده ی خدا بدنش تو گور لرزید 😓 

حالا بدتر از اون این بود که سوالات تستی که هفده نمره بود ، نمره ی منفی داشت ولی من با یک برو بابا همه رو جواب دادم و نتیجه اش شد یک نمره ی بشدت طلایی😅😅

یعنی چی آقا علوم پایه هم نمره ی منفی نداره ولی این داشت🤐

درود بر روان پاکت استاد ک حتی بیس پنج صدم هم ارفاق نکردی😶

بیوشیمی عملی رو که حتی یه دونه از آزمایش هارم نخونده بودم خیلی بهتر شدم 😓عجب دنیاییه هاا

ناراحتم ؟ ابدا. من قول دادم در مورد گذشته افسوس نخورم . 

ناراحتی من از اینکه فلان کس از من بیشتر شده جز اینکه ناراحت ترم کنه کاری نمیکنه پس خوشحالم و تلاش می‌کنم تا در آینده از نتیجه ی تلاشم وجودم سرشار از شعف بشه🤗

+ این روزا خیلی پر حرف شدم ، من شاید تو جمع دختر ساکت و کم حرفی باشم اما تو خلوت خودم خیلی پر حرفم 

  • ۹۶/۱۱/۰۹
  • همدم ماه