افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

دل من این همه خوان رستم یل می خواهد

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۰۴ ب.ظ

این سه روز قشنگ دوران کنکور برام تداعی شد آخه سه تا امتحان تو یه روز ؟ 

خیلی روز بدی بود وارد سالن که شدم همه آواز میفتم میفتم نخوندم نخوندم سر داده بودن و باعث میشدن نیرو های منفی به سمتم حمله کنم(آخرشم همینا معدل الف میشن😒)
از طرفی رییس آموزش گفت که امتحان بافت پنج صفحه و امتحان جنین یک صفحه هست و اونجا بود که دیگه داشتم سکته میکردم چون من بیشتر جنین خونده بودم و این همه نمودار و خلاصه که برا بافت کشیدم رو نتونستم حتی نگاه کنم
اما بازم به قانون جذب روی آوردم و گفتم چیزی نیست بابا آروم باش 
رو صندلی نشسته بودم که یکی از پسرهای مظلومک کلاس که براش اسم مستعار نداشتیم ولی یادم باشه یه اسم خوب براش انتخاب  کنم😓درحالی که نیشش تا بنا گوشش باز بود رو کرد به من و گفت خوندی دیگه؟ درشت بنویسی ببینم😌😯😐 منم که خجالتی به تته پته افتاده بودم  ولی سرمو انداختم پایین و فقط گفتم نمی‌دونم  😫 پر رو :|
خلاصه اینکه برگه ها رو دادن و من تو هر برگه نصف سوالارو شک داشتم لهنتی ها اگه دور میکردم می‌تونستم جواب بدم 
و اون سوالایی که زده بودم هر کدوم که پاک کردم گزینه رو عوض کردم اشتباه در اومد😭
نمی‌دونم چرا قانون طبیعت اینه که یک: از هر جا نخوندی بیشترین سوال از اونجا میاد، دو: اگه تو  سوالی اول یه گزینه رو زدی بعد پاک کردی زدی یه گزینه دیگه غلط در میاد ،سه:اگه یه گزینه زدی خواستی پاک کنی بزنی گزینه ی دیگه میگی نههه باز مثه اون دفعه میشه و پاکش نمیکنی و بعد میبینی اگه گزینتو عوض میکردی درست بود 
کلا حالم گرفته شد چون دقیقا هر سه تا قانونش رو طبیعت امروز رو من پیاده کرد
سی تا تست از بافت بود و ده نمره هم تشریحی 😰
حالا اینا دو تا خان بود
و خان مزخرف بعدی امتحان عملی بافت بود که اول همه ی ما رو تو یه اتاق زندانی کردن بعد ده نفر ده نفر به یه انفرادی دیگه منتقل کردن و بعد تو اون انفرادی گفتن این شما و این وسایل اعدام ببینم چیکار میکنید
یعنی یعنی نمی‌دونم این لام ها رو از کجا آورده بودن نمی‌دونم فشار استرس بود یا اینکه این لاما همون لامایی نبود که دو ساعت تموم داشتم شکلشون رو حذف میکردم😤 از همه بدتر عملی رو دادم و کلی حس بد ریخته تو وجودم 😩 
یعنی معدل بالای هیفذه خدافظ؟ باورم نمیشه تا پارسال بر هیفده گریه میکردم الان دعا میکنم نمراتم بالای دوازده بشه 
هییییی
امتحان بعدیم تاریخ جغرافیا به روایتی دیگر است البته استادمون بهش میگه بهداشت عمومی خدا رحم کنه سیصد صفحه تا حالا روشم باز نکردم
و اما سخن پایانی اینکه یه آیه هست تو قرآن که گناه کارا به خدا میگن خدایا ما را به دنیا باز گردان تا اعمال نیکوی ترک شده را به جا آوردیم ؟ 
الان من میگم خدایا منو به اول ترم بازگردان 
اما ندا میاد هرگز ! اگر به عقب بازگردید باز هم همان غلط ها را میکنید 
  • ۹۶/۱۰/۲۳
  • همدم ماه