افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

این شام صبح گردد و این شب سحر شود

شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۱۰ ب.ظ

+از اینکه باید مدت مدیدی با یه سری همکلاسی باشم احساس خفقان میکنم 

_یعنی اونا هم از اینکه با تو همکلاسی اند  احساس خفقان میکنن؟

+اوه ،خدای من 😓


  • ۹۶/۱۰/۰۹
  • همدم ماه

نظرات  (۴)

  • 🌹گل خاتون🌹
  • سخت نگیر:)فک کن یه سری بچه ن که هنوز بزرگ نشدن
    سعی کن دوسشون داشته باشی:)بعد میبینی هرکدوم یه جورایی بامزه ن و دوست داشتنی:)
    پاسخ:
    اوهوم ممنون از کامنت خوبت . سعی میکنم به نکات مثبت شون نگاه کنم😊
    من فکر میکردم فقط خودم اینجوریم
    نگو مثل من هم هست😂
    بدترش اینجاست که بعضیاش هم شامل ذکور کلاس میشه...
    پاسخ:
    آره 😁
    من زیاد با ذکور مشکل ندارم چون اصلا کاری بهم نداریم  بیشتر با نؤث مشکل دارم😅
  • دیوانه ...
  • مهم هدفه نه وسیله ها :)
    پاسخ:
    احسنت⁦☺️⁩
    بیخیال رفیق :)
    می‌گذره...
    پاسخ:
    👌👌

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">