افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

نوزده سالگی

پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۰ ب.ظ

تولدم مبارک:)

  • ۹۶/۰۹/۲۳
  • همدم ماه

نظرات  (۱۵)

خیلی خیلی مبارک ^_^
دست و جیغ و هورا *_*
پاسخ:
وااااای ممممنون حوای مهربون و دوست داشتنی🌸🥀🌷😘😍
  • روشن شدگی
  • تولدتون مبارک. با آرزوی موفقیت، سلامتی و سعادتمندی
    پاسخ:
    سپاسگزارم 🥀🌷
    الهی 
    تولدت مبارک با ارزوی بهترین ها 
    تک تک روزهای نوزده سالگیت طلایی :-) بدرخشی مثل همیشه
    پاسخ:
    ممنون لیموی مهربون و دوست داشتنی:)🌷🥀
    عههه :))) چه خوب
     تولدتون میارک باشه 
    پاسخ:
    ساااغول فراوان🌸🌷🥀
    سلام
    فووووووت.... فووووووت.... فووووووت...فوووووووت
    بیا شمعارو فووت کن
    تولد تولد تولدت مبارک  :))) 

    پاسخ:
    سلام
    😅😅😅
    تشکر :)🥀
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • تولدتون مبارک
    پاسخ:
    ممنونم پرنسس جان🌷🥀🌸😘
    سلاااام
    خیییلی خییلی مبارک باشه :))
    ان شاءالله عمر طولانی با عزت داشته باشین و عاقبت بخیر باشین
    و آرزوهاتون با مصلحت ها یکی بشه :)
    پاسخ:
    سلااااممممم
    خیلی خییلللیی ممنون؛-)
    ممنون از این دعای خوب🌷🥀
  • محسن رحمانی
  • تولدتون مبارک.
    پاسخ:
    ممنونم از شما🌸
    تولدت مبارک:)
    وای تو یه روز به دنیا اومدیم*__*
    پاسخ:
    ممنون عزیزم:)
    چه خوب🌷🌷😍😍
    سلااام
    تولدت خیییلی مبارک باشه عزیزم ایشالا همیشه خوش باشی
    پاسخ:
    سلااااممممم
    ممنوووون عزیزم همچنین🤗🤗😘😘
  • امید چِرَوی
  • تولدت مبارک دوست عزیز ☺😉😊
    پاسخ:
    تشکر🌸
    مبارک باشه 🎆🎇 با تاخیر البته😅
    ایشالا که بهترین اتفاق ها برات تو این 19 سالگی بیفته
    منم آذر دختم... 9/12
    پاسخ:
    ممنون🌸🌷
    وای چه خوب تولد تو هم با تاخیر مبارک😍😘
    تولدتون مبارک❤
    پاسخ:
    ممنون فرشته🌸😘
    سلام
    خوف هستید ؟!
    عاقا فک کنم پست بعدیتون ۲۳ آذر ۹۷ تولد ۲۰ سالگیتون باشه :/ :||
    خو عاقا گفتن اقصاد مقاومتی عما اینجوری نه دیگههه ، بلاگ فک کنم  شاملش نمیشه ولی نت فک کنم شاملش بشه یح یح یح یح  :|||
    پاسخ:
    سلام:)
    تشکر خوبم شما چطورید:)
    بیست سالگی😅😅 ببخشید دیگه 
    نه می دونید چیه من الان منتظر یه موضوع خوبم  تا حمله کنم پستش کنم الان سوژه ی خوبی در دسترس نیست:))
    سلام
    الحمدلله ، میگذرد ...
    بلع من گفتم شدن نوزده دیگع وبلاگ رو فراموش کردن :/
    باباع اگه خبرنگار می شدید یا صاب روزنامه سکته میزد یا روزنامتون تعطیل میشد سر وقت و معطلی برا پیداکردن سوژه خخخخ :||
    پاسخ:
    سلام
    نه خبر که زیاده فقط زبان از بیانش عاجزه:))
    باشه حالا یه پستی می‌ذارم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">