افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

آهنگ دراز شب ز من پرس / کز ترس پاس نشدن دمی نخفتم😅

چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۴۰ ب.ظ

در اوج غم گند زدن تو اپیدمیولوژی بودم که یهو این پیام برام اومد . از خنده مردم اگه کارنامه ی این ترمم رو بهشون نشون بدن شبا با من بیدار میمونن درس میخونن:))

یادش بخیر یه زمانی بهمون وعده میدادن اگه معدلت بالای نوزده شه برات عروسک و بستنی و دوچرخه و اینا می‌خریم 

البته بگم اگر به شما وعده میدادند  ولی در نهایت برایتان چیزی نمیخریدند  و از بیست هایتان برای پز دادن در مهمانی ها و غیره  استفاده میکردند ناراحت نباشید

من از شما مظلوم ترم که به من حتی وعده اش را هم نمی‌دادند😑

هی چی بگم . نه دیگه نمی‌گم اپیدمیولوژی رم گند زدم 🤦  و فقط امیدم اول به «خدا وبعد به   اون تو رو خدا رحم کنید استاد » هست که ته برگه نوشتم -_-

واقعا من کی به این درجه از عرفان رسیدم 😖 هی هی زندگی 

حالا نمره که مهم نیست مهم نیته که من نیتم از درس خوندن خیره کلا:)) 

خب حالا اینا رو ولش کنید 

بعد از اینکه برگه ها رو دادن در حال صلوات فرستادن اشهد خوندن بودم که یهو دیدم از پشت سرم یه ندایی میاد و هی میگفت پیس پیس خانم  فلانی دستت رو اونور کن بذار ببینم دیگه اه-_- منم سریع هر دوتا دستم رو گذاشتم رو برگه ام 😎 تو دلم گفتم هااا بی تربیت از رو برگه من نگاه می‌کنی  😒 واقعنم که :/ 

ولی یه دقیقه بعد دستام رو برداشتم و برگه ام رو کج کردم گفتم عیب ندارد فوقش باهم میفتیم😅 دیگه باید  تو سختی ها و غم و شادی های هم شریک باشیم دانشجویان اعضای یکدیگرند که در پاس شدن  ز یک گوهرند میازار دانشجویی که شب بیدار است که آرزوی پاس شدن دارد و پاس شدن خوش است چو عضوی پاس نشود از کلاس دگر عضو ها را نباشد قرار  

#فکر کنم دیگه گندش رو با این پستای نمره ایم در آوردم :| من تو نوشته هام اغراق میکنم گاهی اوقات وگرنه به این شدت هم  که شما فکر میکنید چیز نیستم :/ دقیقا مثل همون دوستام که بعد امتحان میگن میفتیم ولی بالاترین نمره رو میشن. خلاصه گفتم که بگم من این همه آه و ناله رو طبق رسومات بعد از هر امتحان دانشگاه  میکنم -_-

# میرود که نقاشی بکشد و برایش مهم نیست که امتحان بعدی بیوشیمی با خروار خروار جزوه است . 

#میداند پست بعدی در مورد بیوشیمی زار میزند و التماس دعا می‌کند. 

#میان ترم بیوشیمی را کامل شده و دلش خوش است که با اطمینان خاطر میتواند در ده نمره ی دیگر گند بزند .

#منتظر جایزه ی معدل خوبش هم میماند . 

  • ۹۷/۰۳/۳۰
  • همدم ماه