افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

جنگِ پا برهنه زیرِ نورِ کم ، جنگجوی عشق ...

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۵ ب.ظ

​​​​​​

این روزا توی فضای مجازی چالش هایکو کتاب راه افتاده . من این هایکو کتاب رو پارسال بعد خوندن پست یکی از بچه های وبلاگی که در همین رابطه بود درست کردم و فرصت نشد تا انتشارش بدم . اما این روزهای پر التهاب ، دوباره با این عکس مواجه شدم و دیدم چقدر شبیه این روز هاست...

عشق و امیده که ما رو زنده نگه داشته و ترغیبمون می‌کنه به تلاش و جنگیدن حتی اگر  پابرهنه باشیم ،  دستِ خالی و بدون اسلحه .

پ.ن: 

۱.شماهم اگه دوست داشتید تو این چالش شرکت کنید و با کتاب هاتون ، هایکو کتاب درست کنید [اگه مایلید بیشتر با هایکو کتاب آشنا شید رو لینک کلیک کنید ] و تو وبلاگتون  انتشار بدید ، سرگرمی هیجان انگیزیه:) 

۲. یه منوی دیگه بالای وبلاگ اضافه کردم و می‌خوام از این به بعد موسیقی های دلنشین محلی رو اونجا انتشار بدم :)

۳. شما این روزایی که تو خونه اید چیکارا می کنید ؟چی میخونید ، چی مبینید؟ دلم واسه حرف زدن باهاتون تنگ شده ، مخصوصا دوستای قدیمی:) 

  • ۹۸/۱۲/۱۶
  • همدم ماه

نظرات  (۹)

زیر نور کم رمانه؟؟؟

موسیقی محلی ^_^

.

چه میکنیم؟ خیلی کار میکنیم هههه :) اصلا نمی‌تونین خونه بمونیم ^_^

پاسخ:
نه رمان نیست ، مجموعه داستان های کوتاه آقای مستور هست:)
جنگجوی عشق هم زندگی نامه است 
:)
اگه کتاب یا فیلم می‌بینید خوشحال میشیم معرفی کنید :) 
آره سخته تو خونه موندن ولی بهتره بمونیم تا اوضاع بهتر بشه :)

کتاب خوب.... سلیقه ها که خیلی متفاوته ماشاالله :)))

اما آخرین کتابی که خوندم اسمش برتری خفیف اثر جف السون بودش. کتاب خیلی خیلی خوبیه و خیلی انگیزشی هستش :)

فیلم هم :) southpaw 2015   اینم آخرین فیلمی بوده که دیدم  😎 یکم صحنه های اکشن زیاد داره چون زندگی یه بوکسور به نام بیلی هوپ رو به تصویر کشیده.

فیلم داستان ازدواج هم فیلمه عمیقیه :) اونم دوست داشتم :)

.

از رمان خوشم نمیاد -_- خیلی هم سعی کردم که خوشم بیاد برای همین جز از کل ، جادوی عشق ، مردی به نام اوه و ... رو خوندم اما هیچ وقت نتونستم با رمان ارتباط برقرار کنم :) سرهمین کنار گذاشتمش.

کتابهایی که معرفی کردین رو باید یه سرچ بزنم خوشم بیاد میگیرمشون ^_^

ممنون از معرفیتون (:

شاد و سالم باشید :)))

پاسخ:
:)
ممنون بابت معرفی ، امیدوارم  که همیشه  پر انگیزه باشید:)
به ندرت فیلم اکشن میبینم ، یه بار یه فیلم اکشن دیدم که تنها اکشنی بود که با سلیقه ی من جور بود البته چند روز طول کشید تا ببینمش روزی بیست دقیقه اش رو می‌دیدم :)) ممنونم از معرفی 
داستان ازدواج رو چند روز پیش دیدم و با شما در مورد عمیق و تاثیر گذار بودنش هم نظرم و ازش خوشم اومد 

به نظر میاد شما بیشتر به کتاب های انگیزشی_آموزشی علاقه دارید ، منم یه دوست دارم تو این زمینه مثل شماست ، در عین حال که علاقه ی وافری به کتاب های روانشناسی و موفقیت و آموزشی داره ، تقریبا به همون اندازه  به کتاب های رمان طور بی علاقه‌ست. دوستم میگه که دوست داره وقتش رو با کتاب هایی پر کنه که در عین حال که تقریبا کم حجم هستن ، اطلاعات مفیدی رو در زمان کم تر و بهینه تر به ما میدن و سعی می‌کنه تو زندگی اون اطلاعات مفید رو به کار ببره .
از نظر منم رمان خوندن به تنهایی فایده ی چندانی نداره و وقتی مفید واقع میشه که سعی کنیم تجزیه و تحلیل کنیم و خودمون از خوندنش نتیجه گیری کنیم ، فرق رمان با کتاب های انگیزشی و موفقیت هم فکر میکنم همین باشه این کتاب ها نتیجه ی تجزیه و تحلیل یک سری تجارب هستند و تا حدودی به صورت جملات قصار و  آماده و دستورالعمل در اختیار ما قرار میگیرن تا بهشون عمل کنیم :)  کتاب انگیزشی _ روانشناسی اکه بخوام بهتون معرفی کنم من هنر ظریف رهایی از دغدغه ها رو چند ماه پیش خوندم و خیلی خوشم اومد :)
خودم رمان های زندگی نامه طور که برگرفته از واقعیت هستند رو خیلی دوست دارم 
خواهش میکنم ، از شما هم ممنونم 
شما هم شاد و سلامت باشید :)
  • هیوا جعفری
  • چه حرکت جالبی... واقعا قشنگه... 

    پاسخ:
    آره هم یه سرگرمی جالبه ، هم یه نوع معرفی کتاب:)
  • یک دختر شیعه
  • منم دلم واست تنگ شده بود همدم جان دلم:*)

    پاسخ:
    قربانت بروم:) چقدر   خوشحال شدم از دیدن پیامت سادات جانم ^_^

    سلام

    در حال خوندن کتاب سرباز کوچک امام :)

    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم از معرفی ، اوقاتتون پر بار  :)

    http://fiish.blog.ir/post/1169#comments

     

    سلام

    این روزها ما اصلا نفهمیدیم تعطیلی و خونه نشینی چیه

    اون اوایل که سفر بودم و با شیوع کرونا عجله ای برگشتیم بعدم درگیر بیمارستان و پرستاری که الان تو خونه ادامه داره

    بعدم وقت پیدا کنم باید بشینم دوسه تا پروژه ای که دستمه تموم کنم بفرستم بره

    وقت اضافه آوردم درس بخونم و شاید کتاب

    فعلا که ذهنم مشوشه

    اصلا نفهمیدم اسفند چطوری گذشت..

    پاسخ:
    ع پست جناب دچار 
    سلام :) 
    منم اوایل اسفند درگیر درس خوندن بودم که با کنسل شدن امتحان سه چهار روزی  استراحت کردم و بیشتر به خواب گذشت :))  بعدش دوباره برنامه ریختم درس بخونم که دوباره خبر ها ناشی تغییر مجدد تاریخ امتحان و شروع کلاس هامون بعد از عید بود دوباره بیخیال شدم و رفتم با مامانم تو خونه تکونی کمک کردم و و داره روزامو با نقاشی و فیلم و کتاب پر میکنم و هر روز که حوصله داشته باشم مطالعه درسی هم میکنم :) 
    آره ، این اسفند یکم  استثنایی بود ...

    حال و احوال شما ؟

    میگذرونیم (:

    پاسخ:
    قربون شما یاسمن جان :) 
    امیدوارم به خوبی و خوشی بگذرونی ، تنت سلامت و بلا بدور عزیزم :)

    سلام

    خوشحالم کامنت‌ها رو باز کردی :)

    من حوصله‌ی فیلم هم ندارم. ده دقیقه می‌بینم، قطع می‌کنم میرم سر یه چیز دیگه. قبلا هم زیاد بیرون نمی‌رفتم، برنامه‌هامم با قبلا فرق زیادی نکرده. ولی فک کنم خوش به حال شماها شده ;)

    پاسخ:
    سلام تسنیم 
    :) 
    من تو فیلم دیدن سلیقه ی خیلی خاصی دارم و زیاد اهل فیلم دیدن نیستم چون منم دقیقا حوصله ام خیلی زود سر می‌ره :)) 
    ما که اره تعطیلیم ولی من دوست داشتم زودتر امتحان علوم پایه رو بدیم و کلاس هامون شروع بشه چون الان تقریبا مطالبی که خوندم یادم رفته و حال و حوصله ی مرور کردن رو هم ندارم و گذاشتم واسه نزدیک امتحان و مشخص شدن تاریخ قطعی :) 

    کلی کتاب دارم اما هروقت اومدم هایکو بسازم ی چیز درست درمون ازشون در نیومد :/

    پاسخ:
    من این چند روز سعی کردم با کتابام هایکو بسازم واسه یه مسابقه ای ،  اولش کلی تلاش کردم و هیچ چیز خوبی  نتونستم ازشون در بیارم اما دیگه اینقدر جای کلمات رو عوض کردم  کم کم چندتا جمله ی تقریبا  خوب ازشون در آوردم :) سرگرمی جالبیه ، مثل بازی فکری میمونه:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">