افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

باشد که غم خجل شود از صبر بی‌صدای ما..

پنجشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۴ ب.ظ

1. رانندگی کردن واقعا اعصاب و حوصله میخواد، قبلا فکر میکردم اگه ماشین دستم بیفته دیگه دلم نمی‌خواد از جاده بیام بیرون الان از بیمارستان تا خونه فقط دلم میخواد زودتر برسم و از جاهای خلوت برم 

2. دیروز رفتم مطب استادمون و براش توضیح دادم چی شده، از دوران فیزیوپات در جریان بود که من متاهلم و مشکل دارم با اون نامرد. کلی هم بهم توصیه کرد که جدا شم ولی من نتونستم. الان هم که‌ تقریبا یه ساله جدا ازش زندگی میکنم ولی هنوز طلاق رسمی نگرفتیم، تو کل این دوران هم کلی هم دادگاه و اینور اونور رفتم ولی هنوز مونده، فعلا یه داروی سبک با دوز خیلی کم شروع کردیم و قرار شد واسه روان‌درمانی هم وقت بگیرم. بیشتر حس میکنم به روان‌درمانی نیاز دارم تا دارو... یعنی اون افسردگی رو زیاد تو خودم حس نمیکنم.. ولی از یه چیزی که خودم هم نمی‌دونم رنج میبرم 

3. انقدر استاد روانمون رو دوست دارم که خدا می‌دونه، مهربون، خودمونی، باسواد، پر انرژی و پر حوصله و حسابی هم واسه مریضاش وقت می‌ذاره... شاید بخوام در آینده متخصص روان بشم...

 

  • ۰۱/۰۷/۲۱
  • همدم ماه

نظرات  (۵)

رواندرمانی خیلی موثره 

حتما پیگیر باش 

ایشالا کارهای طلاقت هم سریع تر پیش بره و رسما راحت شی ...

پاسخ:
:)
ممنون عزیزم ایشالله 
  • تسنیم ‌‌
  • از همون اول که خبرشو تو لفافه دادی و ابراز خوشحالی هم نکردی تا پست‌هایی که رنگ غم و گله داشت، منم غمگین می‌شدم با پست‌ها. حس می‌کردم دوست نداری راجع بهش حرف بزنی و دوست نداری کسی بهش اشاره‌ای بکنه. الان که داری در موردش حرف می‌زنی و می‌نویسی خوشحالم واقعا. حرف زدن انگار بخشی از روند پذیرفتن و پشت سر گذاشتنه. تو حرف زدن تسلط و قدرت می‌بینم من :) تو دختر قوی‌ای هستی :)

    پاسخ:
    دقیقا همینطور بود و الان هم همینطوره که میگی، پذیرش :)
    ممنون که باعث دلگرمی هستی :) 

    سلام خانوم دکتر :)

     

    متخصص روان بشی من خودم برات کلی مشتری جور می کنم :)

    ان شالله حالت خوب باشه، تو خیلی قوی هستی که تصمیمای بزرگ می گیری

    پاسخ:
    سلام :)
    ان‌شاءالله، ولی فعلا استادم بهم توصیه کرده روان نرم :)) 
    ممنونم بابت دلگرمی :) 

    سلام

    من دنبال کننده خوبی نیستم... خیلی وقتا حوصله خودمم ندارم (اینطوری نبودم، اینطوریم کردن...). ولی...

    دنیاست... قبلا اینطوری نبود ولی الان اینطوریه.

    امیدوارم ختم بخیر بشه و میشه. همه چی تو این دنیا گذراست.

    تومخی هایی که دادگاه واسه آدم ایجاد میکنه... خیلی بده اما اهمیت ندید.

    گاهی وقتا خودمون خودمونو اذیت میکنیم. هرچی که نوشتم تکرار مکرراته... همشو بهتر از من میدونین... در کل شش دانگ حواستون به خودتون باشه.

    هیچی ارزش حرص خوردن رو نداره!

    امیدوارم بکوبین و از اول بسازین :) شاد باشید و شاد بمونید...


    + رانندگی و ترافیک... افتضاحه :) ایشالا پولش جور شه یه اتومات بگیرم از کلاج راحت شم :/ والا

    پاسخ:
    سلام، طبیعیه خیلی وقتا ممکنه اینجوری باشیم

    واقعا تو دادگاه اذیت شدم، بعضی هاشون واقعا بی شرف بودن، روزی نبود که از دادگاه بیام بیرون و از دستشون گریه نکنم...

    آره حق با شماست، ارزش حرص خوردن نداره ولی سخته و نمیشه به بعضی چیزا فکر نکرد...

    + ان‌شاءالله:)

    سلام و احترام

    خوبید ان شاالله

    خیلی وقته که نبودید 

    عجیبه ... خیلی عجیب ...

    پاسخ:
    سلام ممنون 
    آره دل و دماغ نداشتم...
    من خودم هم تو بهت و شوک بودم، وقتی هم که دیگه داشتم عادت میکردم دوباره تو شوک بدی فرو رفتم، هر چند از اول آخرش رو میدونستم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">