افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

یوفوریا

سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۰۱:۱۷ ب.ظ

1. خبر خوب: ماشالله‌ رانندگیم خیلی خوب شده :))

2. امروز مریض به استاد گفت تو رو که میبینم حالم خوب میشه، انگار تریاک میبینم :))

3. چند روزه حالم خیلی عجیبه، حس میکنم مریضهای بخش روان روم اثر گذاشتن. امروز داشتم فکر میکردم من چطور این بحران روحی که برام پیش اومد رو پشت سر گذاشتم؟ یه بار رفتم پیش روانپزشک و دوبار روانشناس و دیگه ادامه ندادم و اینا هم قبل از این بود که باور کنم چی شده..

  • ۰۱/۰۷/۱۹
  • همدم ماه

نظرات  (۲)

  • مرتضی پورظهیر
  • یک کیلو تریاک جالب بود تا حالا نشنیده بودم

    پاسخ:
    :)

    ماشالا ماشالا 

    دو ماه دیگه عااالی میشه رانندگیت  

    +تراپیت رو باید حتما ادامه بدی به چند دلیل 

    ۱:طلاقی که گرفتی بالاخره علتی داشته و باید اون علت و مسائل روانشناسی پشتش حل شه ، مثلا اون ادم ، آدم اشتباهی ای بوده و باید دقیق و ریز بررسی شه که چرا تو با چنین ادمی جذبش شدی و ازدواج کردی 

    ۲:طلاق یک ترومای عاطفی سنگینه ، حتما جهت التیامش (که شاید در ظاهر خوب باشی و مغزت این تروما رو پس زده باشه در ناخودآگاه) نیاز به تراپی داری 

     

    پاسخ:
    ممنون ان‌شاءالله :)
    + نظرت باعث شد دیروز وقت بگیرم و برم پیش روانپزشک 
    دقیقا همش به همین فکر می‌کنم مثل آتیش زیر خاکستر میمونم و اگه برون ریزی و درمان انجام ندم در آینده هم حتما مشکل پیدا میکنم ولی از یه طرفی حوصله نداشتم برم تراپی که حالا فعلا شروع کردم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">