افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

طرح خیانت صیانت!

سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۴۰ ب.ظ

امروز هم اینترنتامون فقط سایت های داخلی رو باز میکرد یه جورایی انگار همون طرح صیانت مزخرفی که ازش حرف میزدن رو دارن رو ما آزمایش میکنن،

مظلوم گیر آوردن دیگه...باورم نمیشد یه روزی همچین چیزی عملی بشه، دیروز سروش رو نصب کردم و دیدم آخرین بازدید همه مخاطبینم مال قرن بوقه، امروز هم مجبور شدم ذره بین رو نصب کنم تا بتونم با مرورگرش دو تا سرچ ساده بکنم، کارهای پروپوزالم هم مونده و استرسش رو دارم... واقعا دارم دیوونه میشم، چرا باید ارتباطمون رو با جهان قطع کنند آخه...

  • ۰۱/۰۷/۱۲
  • همدم ماه

نظرات  (۲)

  • آقای مهربان
  • سلام

    اگه به کتابخانه ی خود دانشگاه دسترسی دارید، اینترنت وای فای دانشگاه ها بازه

    پاسخ:
    سلام، متاسفانه خوابگاهی نیستم و نمیتونم زیاد به اینترنت دانشگاه دسترسی داشته باشم...
  • تسنیم ‌‌
  • به برکت طرح صیانت، شما دو تا پست نوشتی :) دیگه چی می‌خوایم ما مگه؟ :))

    سلام :)

    پاسخ:
    اینم حرفیه :))
    سلام :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">