افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

غرور و تعصب

چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۵۶ ب.ظ

می‌خوام اعتراف کنم که با اینکه خوشحال و سپاسگزارم که مامان بابام تو مسأله جدایی ازم حمایت کردن اما واقعا تو خیلی از مسائل با اونا اختلاف عقیده دارم خصوصا با مامانم، واقعا نمیتونم بعضی از حرفا و رفتاراش رو طاقت بیارم.... یا بعضی رفتارهای بابام یه جوریه که من همیشه حس میکنم فکر می‌کنه من بچه‌ام و نمیتونم از خودم مراقبت کنم مثلا هنوز واسه بیرون رفتن با دوستام و خیلی مسائل دیگه انتظار داره ازش اجازه بگیرم و در اکثر موارد هم مخالفت می‌کنه که البته به گفته‌ی خودش به خاطر اینه که نگرانمه ولی راستش این نگرانی برای من قابل درک نیست و من رو افسرده می‌کنه...

اغلب اوقات فکر میکنم اگه سال کنکور بهتر درس می‌خوندم و یه شهر بزرگ و دور از محل زندگی قبول میشدم از خیلی جهات رشد میکردم و یا کاش حداقل اون سال انتخاب رشته نمی‌کردم و یه سال پشت کنکور میموندم... ولی خب دیگه چیکار میشه کرد...

از زندگی تو این شهر فراموش‌شده خسته ام...تنها دلخوشیم اینه که درسم تموم بشه و مستقل بشم... 

+ دوران استاجری بالاخره یک هفته پیش تموم شد... می‌خوام بگم که بینهایت برای اینترن شدن ذوق دارم و کلی رویا برای آینده ... ✨

  • ۰۱/۱۰/۲۸
  • همدم ماه

نظرات  (۵)

سلام عزیزم ^__^

 تبریک میگم بابت تموم شدن استاجری♥️

راجع به ابتدای پستت هم بگم که به نظرم حسی که داری طبیعیه ، یکی از دوستام همین مشکل رو داشت و کاری که کرد این بود که آروم آروم شروع کرد و این‌ پروسه خیلی طول کشید ولی بالاخره شد و این که مثلا منطقی باهاشون صحبت میکرد و سعی میکرد قانعشون کنه و دلیل اون هارو هم بشنوه. 

امیدوارم همیشه خوب باشی :*

پاسخ:
سلام عزیزم، ممنونم :)
آره منم حس میکنم نسبت به چندسال پیش پیشرفت کردم تو این موضوع ولی خب هنوز هم اونقدر که دلم میخواد نیست، ممنون که این تجربه رو به اشتراک گذاشتی :)
ممنون عزیزم تو هم همینطور ♥️

موفق باشی ان شاءاللَّه 

پاسخ:
سپاسگزارم عزیرم، همچنین

به نظر من برای مستقل شدن منتظر نمون درست تموم بشه. اگه می‌تونی یه کار نیمه‌وقت پیدا کن و خونه‌ی جدا بگیر از پدر مادرت. البته اگه وقتش رو داری دیگه. چون میدونم اینترنی کلی وقت‌بره خودش.

پاسخ:
آره خیلی دلم میخواد ولی متاسفانه اصلا شرایطش برام در حال حاضر فراهم نبست :(

پدر و مادر های ایرانی هیچ وقت آدم ول نمی کنند 

پاسخ:
:((

ان شاالله که خیره 

پاسخ:
ان‌شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">