افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

دختر رنگین کمان

يكشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۵۶ ب.ظ

1. خبر خوب: بالاخره اینترنتای ما وصل شد و تونستم وارد تلگرام بشم. واقعا از دنیا بی خبر بودم 

2. امروز صبح وقتی میخواستم ماشین رو پارک کنم یهو شلوغ شد، سرویس بچه ها اومد و یه مانعی هم جلوم بود که باعث شد چندتا ماشین پشت سرم وایستن، منم هول کرده بودم میخواستم برم جلو ولی هیییییی ماشین خاموش میشدم نزدیک بود گریه کنم دوستم از دور داد زد گاز بده یهو نگاه کردم دیدم به جای اینکه پامو بذارم رو گاز میذاشتم رو ترمز و برای همین ماشین هی خاموش میکرد، خلاصه گاز دادم و رفتم و بالاخره یه جایی ماشین رو پارک کردم ولی اینقدر بد پارک کردم که در ماشین از طرف راننده باز نمیشد و مجبور شدم از طرف شاگرد پیاده شم :)) کاش ماجرا به همین جا ختم میشد موقع برگشتن که اومدم ماشین رو از پارک در بیارم مجبور بودم دنده عقب برم، دوباره فرمون رو اشتباه چرخوندم و ماشین سر و ته و مجبور شدم دنده عقب بیام بیرون و در همین حین یه میله جلوم بود که چون ندیدمش کوبیدم بهش، اومدم عقب‌ که درستش کنم ولی ایندفعه با سرعت و شدت بیشتری دوباره زدم به همون میله و اندازه ی یه پرتقال جلوی ماشین تو رفت و سپرش ترک خورد:/

اومدم خونه و انقدر گریههههه کردم که انگار چی شده :((  واقعا نمی‌دونم با این روحیه‌ی حساسم چیکار کنم 

3. یه مریض دارم که بهم میگه دختر رنگین کمان، امروز دیدم حالش بهتره بهش گفتم من دیگه دختر رنگین کمان نیستم؟ گفت معلومه که هستی اگه نبودی که خودکار منو برنمیداشتی :)) 

  • ۰۱/۰۷/۱۷
  • همدم ماه

نظرات  (۱)

  • تسنیم ‌‌
  • بر آن شدم که اولین و آخرین (فعلا) گندی که تو رانندگی زدم رو بنویسم تو وبلاگم :)))

    و نوشتم =)

    پاسخ:
    ممنونم واقعا‌ نیاز داشتم حس کنم تنها نیستم :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">