افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

بالاخره گیرش آوردم 😌

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۰۹ ب.ظ

خب بالاخره همون کتابی که هی زار میزدم دلم میخواد یکی برام هدیه بیاره رو خودم به خودم هدیه کردم . فهمیدین چی رو میگم ؟ جز از کل-_- دیدی خدایا ؟ آخرشم مجبور میشم همه کتابام رو خودم بخرم:|-_-

ما که تهران نیستیم از نمایشگاه بین المللی کتاب فیض ببریم فقط در حسرت استوری ها و نمایشگاه کتاب  گردی های دوستان داریم ذوب میشیم:))

من همه ی کسانی رو که مثل خودم از تهران دور هستن ولی دوست دارن از نمایشگاه خرید کنن به سایت سی بوک با تخفیف سی درصدی به مناسبت همین مناسبت مذکور  دعوت میکنم :)

فروشگاه آنلاین کتاب سی بوک

میخواستم یه کتاب دیگه هم بگیرم که تا دیشب موجود بود ولی به سرعت برق امروز ناموجود شد برای اینکه هزینه ی پست زیاد نشه گفتم بذارم چند روز دیگه که موجود شد همه رو باهم بگیرم ولی ترسیدم این دو تا هم ناموجود بشن :| 

+آن کیست که یه عالمه درس دارد و هفته ی بعد میان ترم بیو دارد و  میل درس خواندنش نیست و هر شب در حال پست گذاشتن است  ؟ من من 

_ به قول صائب تبریزی رتبه ای هرگز ندیدم بهتر از افتادگی:///  

  • ۹۷/۰۲/۱۳
  • همدم ماه