افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

روز عشق را چگونه گذراندید؟

پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸ ب.ظ

 من امروز دوباره رفتم با کمال حماقت و بدون هیچ تمرینی ( کلاس های آزاد این هفته پُر بود چون دیر اقدام کردم) آزمون عملی شرکت کردم . حتی وقتی اون افسر که دو دفعه قبل منو انداخت رو دیدم بازم از رو نرفتم و گفتم این دفعه با  اقتدار قبولم😂 ولی با اقتدار افتادم و همه ی همه ی خانم ها افتادن  به جز یکیشون! حتی بهتریشون که بنده خدا دوبار دور دو فرمون رفت  واسه پارک استاندارد یه کف  دست فاصله اش زیاد بود و بنابراین مردود 😐  من آخرین نفری بودم که امتحان دادم میخواستم ببینم بچه ها رو چجوری مردود میکنه . خلاصه  یکی قبول شد اونم فقط دنده کشی رو امتحان گرفت ازش. 

از پسرای بی چاره پارک دوبل می‌گرفت و یکی پس از دیگری می افتادن . مسئول آموزشگاه می‌گفت باید این افسر باز نشسته بشه وگرنه این چرخه ادامه پیدا می‌کنه :))

حالا اینا رو ولش کن. دو تا موتور سوار تو لاینی که بچه ها داشتن امتحان میدادن نزدیک ربع ساعت اومدن ویراژ دادن و ادا و اطوار در آوردن ، آخرش افسر عصبانی شد از ماشین پیاده شد که گوش اینا رو بکشه و شماره پلاکشون رو برداشت و یه چیزی هم بهشون گفت . اینا از رو نرفتن بی تربیتا یه علامت با دستشون ( همون علامت خاک بر سری) به افسر نشون دادن و یه تک چرخ زدن و رفتن😓 افسر جان همینجوری خودش اعصاب نداشت اینا هم اومدن قوز بالا قوز شدن  :)) 

 دلیل رد شدن منم این بود که این دفعه اومدم فاصله ام رو با جدول چهل و پنج کنم افسر گیر داد که زیاد جلو رفتی و دورت شبیه دور یک فرمون شده و قبل از اینکه من دهان باز کنم که نرنجد از من ، نوشت مردود :/ بعد از اینکه نوشت بهش گفتم خب عرض خیابون بیشتر از دوازده متره من هرکاری میکردم همینجوری میشد که افسر جان یک دلیل دیگه هم به دلایل مردودیم اضافه کرد و گفت از همون ابتدا  ماشین لگن آموزشگاه رو زیاد گاز دادم :/  آموزشگاه این دفعه ماشینش رو که به نظر من بهتر از ماشینهای دیگه اش بود با یه ماشین لگن دیگه که به نظر خودشون بهتر از لگن های دیگه  بود عوض کرده بود هرکاری کردم صندلیش تنظیم نشد و جلو نیومد :/ 

  • ۹۷/۱۱/۲۵
  • همدم ماه

نظرات  (۱۵)

سلام :)
مهم نیس
میگیرین ان شاءالله
پاسخ:
سلام :) 
ان شاءالله :)
انقد این الکی رد کردنای گواهینامه رو اعصابه:|
بابام میگه ی بار فقط بخاطر تایید کردن پارک ی امتحان دهنده هم خودش مردود شده هم اون ممتحن بیچاره!
پاسخ:
بعضی وقتا واقعا الکی گیر میدن حالا من یه خورده گاز دادم باید اینجوری میزد تو سرم ؟:))
وایی:)) این افسر هم تا می‌تونست به پارک کردن گیر میداد:/ 

من از پست‌های آموزش رانندگیت خیلی خوشم میاد، و از اینکه افسره بدون دلیل یا با دلایل الکی ردت می‌کنه 😂😂😂 به نظرم شبیه یه کل‌کل شده 😂
پاسخ:
پست های آموزش رانندگیم هم از کامنت های تو خوشش میاد :)) 
از این چهار بار دوبارش واقعا الکی الکی ردم. از اون همه آدم دختر و پسر فقط پنج نفر قبول شدن:/ 
آره ، همه سریع پایین میشدن منو به زور پایین مینداخت از ماشین:))😂
  • یک دختر شیعه
  • وای
    خیلی افسرا مزخرففففف شددن😐😐
    من پدرم در اومد تا از زیر دستشون در رفتم=)))😂
    پاسخ:
    دعا کن منم زودتر خلاص شم:)))
    من سه بار افتادم بار چارم قبول شدم :|
    پاسخ:
    خب خداروشکر به خودم امیدوار شدم:))
  • هیوا جعفری
  • چه افسر رو مخی. چقدر اذیت می کنه :/
    پاسخ:
    بقیشون زیاد سخت نمی‌گیرن ‌‌‌‌‌حال از شانس تا من اومدم امتحان بدم ایشون اومدن ان شالله زودتر بره مرخصی :))
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    کلی خندیدم به این داستان شما...
    اشکالی نداره...عوضش قدر گواهی نامه ای که می گیرید را می دونید(لبخند)


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام . وایاکم احسن الجزاء
     :) آره دیگه حسابی خاطره شد :))

    عاقبت همه به خیر ان شاء الله
    در پناه حق 
    😂😂
    چقدر قبول شدن سخته پس😨
    ...
    روز عشق را با زیست و ریاضی گذراندیم 😅
    پاسخ:
    😁
    البته من در کل تمرین هم کم داشتم اما خب همون چند ساعت تمرین رو خوب یاد گرفتم . تمرین کنی حله ، فقط باید افسری هم که آزمون میگیره یکم راه بیاد بات:) 
    روزی که با ریاضی بگذره واسه من روز نفرته:))) 
    من یادمه اون باری که قبول شدم، درست قبل از اینکه امتحان من شروع بشه یکی از آموزشگاه اومد انگار به افسره گفت یه تعداد دیگه هم اضافه شدن و اینا. گفتم یا خدا افسره اعصابش خورد شده الان الکی منو رد می‌کنه. ولی برعکس شد زود آزمونو تموم کرد بین دو فرمون و دوبل یکیشم نخواست اصلا و بدین شکل قبول شدم :)) ولی قبلش سه بار رد شده بودم :/ :دی
    پاسخ:
    حالا باز خوبی این افسر این بود که از خانم ها دوبل نمی‌گرفت اصلا:)) فکرشو بکن با یه پارک ساده همه رو مینداخت دیگه دوبل که نوبره:)) این هفته هم دیگه نمیتونم برم با کلاس های دانشگاهم تداخل داره-_- 
    افسر نامرد مارو برد پرشیب ترین خیابون شهر و گفت دوبل پارک کن! بعد برد یه کوچه خیلی کم عرض  و گفت حالا سه فرمون بگیر! قشنگ  همون قضیه کار کردن در حد جدول ضرب و امتحان درحد انتگرال سه گانه بود، خودم هم نفهمیدم چطور تونستم! تمرین کنید در حد انتگرال سه گانه و اعتماد به نفس داشته باشید، حتما دفعه بعد موفق میشید:)
    پاسخ:
    سه فرمون؟:)) واسه ما که حالا همچین هم امتحانش سخت نبود خداییش  استاد برگه ها رو بد تصحیح کرد :))
    این جاده  هم چون شیب داشت ، من گاز دادم صدای موتور در اومد که ردم کرد-_- 
    آره دقیقا باید تمرین بیشتری هم داشته باشم ، ممنون:)
    ان شاء الله :)
  • جناب منزوی
  • ان شاءالله قبول میشید :)
    خاطره میشه :)
    پاسخ:
    آمین :) 
    آره دقیقا :) 
    من نمی‌فهمم چرا هیچ اشتیاقی ندارم برم رانندگی یاد بگیرم:)) یعنی حتی شروع هم نکردم تا الان!
    پاسخ:
     من نصف زندگیم منتظر بودم به‌ سن قانونی برای گواهینامه گرفتن برسم:)) 
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • خسته نباشی دلاور 
    پاسخ:
    سلامت باشی :)
  • نمایندگی تعمیرات دوو
  • تنها بودم

    قبولی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">