افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

بگو ممنون و تمومش کن بابا:/

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۲۳ ب.ظ

من یه دوستی دارم هر وقت باهم حرف می‌زنیم از من تعریف می‌کنه مثلا بعضی از ویژگی های خوبمو یاد آوری می‌کنه بهم:/

حالا من در قهوه ای کردم خودم به درجه ای از عرفان رسیدم که تا خلاف اون ویژگی خوب رو به دوستم ثابت نکنم دست بردار نیستم:/ 

مثلا اولش هی میگم نه بابا تو خوب میبینی و فلان و از این حرفا ، بعدش تیر آخر رو میزنم و  یکی از هنرنمایی هام رو که دقیقا خلاف این ویژگی هست رو براش تعریف میکنم -_-  

فکر کنم همین الان هم با تعریف کردن این پست همین کار رو کردم -_- 🤦

ای خدا از دست خودم 😂 

  • ۹۷/۰۹/۲۵
  • همدم ماه

نظرات  (۱۱)

:)))
سخت نگیر
پاسخ:
:)) 
چشم 
آره بابا من بعضی وقتا هم به شوخی اعتماد به نفسم می‌زنه بالا:))
این دوستم خیلی مودب و خانومه من می‌خوام جلوش خانوم باشم هول میشم:))
  • مستر صفری
  • بله
    و اون جاش بد میشه که قمپز در کنی و جدی بگیرنش...
    پاسخ:
    کلا باید تعادل رو رعایت کرد:)
    تو یه کتاب خوندم که این ویژگی واسه این نیست که تواضع رو نشون بدی ! واسه اینه که نیاز داری هی ازت تعریف بشه و به شدت تعریف افزوده بشه😂

    پاسخ:
    ولی آقا من هم خودم رو با خاک یکسان کردم هم اون بنده خدا رو 🤦 قشنگ خاکیِ خاکی شدیم هر دومون:))
    من فکر میکردم اعتماد به نفسم پیشش خیلی کمه 😂 
    ممنون گفتیم و بحث تمام شد  😂
    پاسخ:
    خدا بده برکت :))
    مث من:)
    اصن انگار خوشم میاد بگم ن بابا من خوب نیستم:|
    پاسخ:
    دیگه ما خیلی اغراق میکنیم من دارم سعی میکنم خودم رو اصلاح کنم :)))
    مادر! من هرگز بهشت را زیر پایت ندیدم ،
    زیر پای تو آرزوهایی بود که از آن گذشتی به خاطر من …
    پاسخ:
     چه قشنگ :) 
    اینم درست میکنی زی زی:)

    پاسخ:
    اوهوم:) 
     :)
    یه دوست دیگه هم دارم منو زی زی صدا می‌کنه یادش افتادم :))
  • رزمنده ..
  • سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    حالا خوبه تعریف می کنه...ما یه بنده خدائی را داریم که ایراداتی که خودش داره را هم به ما نسبت میده...مثلا میگه قبلا خیلی خوش خط می نوشتم اما الان عین تو که تند تند می نویسی میره، همونطوری می نویسم(لبخند)


    یه داستانی هست که میگه طرف دو ساعت داشت از خودش تعریف می کرد، بعد دید خیلی ضایع شد...به مخاطبش گفت ببین من خیلی صحبت کردم...دیگه نوبت توئه؟ نظرت راجع من چیه؟(لبخند)





    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام . و ایاکم احسن الجزاء:) 
    از اون دوست ها هم دارم که اینجوری بگن ...:) 
    عجب :)
    ممنونم از حضورتون 
    ان شاء الله . هم چنین 
    یا حق :)

  • جناب منزوی
  • خیلی به خودتون سخت می گیرید :)
    پاسخ:
    نمی‌دونم بعضی وقتا از دست خودم خیلی عصبانی میشم چون حتی سخت گیری هایی هم که به خودم داره سخت گیری های درستی نیستند ، سعی میکنم اصلاح کنم بعضی چیز ها رو:) 
  • ترنم بهار
  • این چه اصرار عجیبیه داری به تایید نکردن خودت خب :))))))) 
    پاسخ:
    همینو بگووو:)))) 
  • انـ ـــار
  • چرا نظرات پست های بالا رو بستی رفیق؟؟
    پاسخ:
    ببخشید دوست عزیزم بعضی وقتا حس میکنم ببندم بهتره :-) اما باز هم اگر نظری بود در قسمت تماس با من با آغوش باز پذیرایم!:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">