افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

اردو کنار بچه ها

يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۷ ب.ظ

رفته بودم مثلا فشار خون بگیرم:)) 

اما عوضش کلی رنگ بازی کردیم ، برای بچه ها شعر خواندیم ، نقاشی کشیدیم و عکس های قشنگ گرفتیم . 

یکی از این بچه کوچولو ها وقتی داشت با بچه کوچولو های دیگر بازی میکرد پایش لیز خورد و تالپی افتاد روی زمین سیمانی حیاط مدرسه. گریه کرد . دویدم بغلش کردم و بینی کوچکش را که خراش برداشتن بود ناز کردم . بعد همانطور که بغلم بود و داشت گریه میکرد  بردمش کنار شیر آب و دست و صورتش را شستم . 

با بچه ها بچگانه حرف میزدم و یاد سارا می افتادم که عاشق بازی کردن و بچه‌گانه حرف زدن با بچه هاست . 

یکی دیگر از این کوچولوها بهم  گفت خانم معلم یکی دیگر گفت خاله 

ذوق مرگ شدم . داشتم درب کلاس ششمی ها را رنگ بنفش!  میزدم  که یکی از پسر بچه ها آمد و گفت چرا داری در ما رو صورتی ! میکنی؟ صورتی دخترونه است:)) 

خندیدم گفتم چه رنگی دوست داری ؟ گفت نارنجی کن ، نه اصلا آبی کن گفتم آبی که قبلاً  بود  گفت خب قرمز کن فقط صورتی نکن :))  گفتم پرسپولیسی؟ گفت نه،  استقلالم:)) 

آخرش هم درب را همان بنفشی که به قول او صورتی بود زدم. بعد صدایش زدم و گفتم چطوره؟ صورتش را کج کرد و گفت خوبه خوبه:) می‌دانستم صورتی دوست ندارد  می دانستم زیاد خوب رنگ نزده ام ولی گفت  خوب است ،خوب است تا خوشحال شوم ، شما بودید عاشقش نمی شدید ؟ 

خیلی خوش گذشت  فقط ای کاش لباس زاپاس می‌بردم تا هر لحظه نگران رنگی شدن لباسهایم نباشم و  با خیال راحت در دنیای رنگی بچه ها غرق میشدم . ولی آخرش هم  کلی رنگ پاشید به مقنعه ام :)) 

  • ۹۷/۰۹/۰۴
  • همدم ماه

نظرات  (۱۲)

بلدی فشار خون بگیری؟ !😬
پاسخ:
ها کاکو بلدوم 😂 
خیلی باحاله این کارا :))
پاسخ:
اوهوم  :))
باحال تر از پریدن:دی 
اینجور اردوها بیشتر به حال خود آدم کمک میکنه تا به بقیه:)
پاسخ:
آره واقعا :)
  • جناب منزوی
  • از افتادن رو زمین اونهم تو زمستون متنفرم :/
    بدنم سِر میشه :|
    دم پسره گرم :)، خسته نباشید خانم معلم :)
    پاسخ:
    کیه که از افتادن خوشش بیاد:)) 
    خیلی بانمک و مهربون بود :) 
    سلامت باشید :) 
    ژن خوب لعنتی :(
    پاسخ:
    منو میگی هوپی؟ :دی
    ژن خوبا اینو بشنون سر به کوه و بیابان میذارن اصن :))
    -______-
    پاسخ:
    یوها ها:))
    به به.. خداقوت خانم دکتر معلم جهادی😄😍
    پاسخ:
    سلامت باشی آیه ی عزیزم^_^💓😍
  • مستر صفری
  • این قدر از این کارا خوشم میاد که نگو....
    پاسخ:
    چه خوب  :)
    بنظر میاد همه دست های رنگی روی دیوار جای دست شماست:)))
    پاسخ:
    اتفاقا هیچ کدوم جای دست من نیست:)) من دستام رو تازه شسته بودم دیگه اونایی که داشتن رنگ می زدن  هنوز قبل اینکه  دستاشونو بشورن رفتن یادگاری گذاشتن:))
  • ترنم بهار
  • خیلی دنیای یرینیه دنیای بچه ها آدم همه غماشو یاد میره :))
    پاسخ:
    آره دقیقا :)💓
  • تسنیم ‌‌
  • چه طرح جالبی! دست :))
    پاسخ:
    اوهوم ، اینجوری خستگی در کردن :)) رو بقیه ی قسمت های دیوار ها هم دوستام طرح های خیلی خوشگلی کشیدن:) 
    خسته نباشید که این همه کار خیر کردید خدا حفظتون کنه
    پاسخ:
    سلامت باشید.  وظیفه بود ، البته بیشتر کار ها رو دوستام انجام دادن خدا حفظشون کنه:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">