افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

احساس ضعف

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۰ ب.ظ

برای چندمین و چندمین بار احساس کردم که چقدر تو اجتماع ضعیفم. چرا گریه کردم ؟ باید نگه می‌داشتم میومدم خونه گریه میکردم . من میدونستم که مسئولین اونجا آدم های بی مسئولیت و کلاه برداری هستن اما نتونستم خودم رو کنترل کنم و با نرم حرف زدن باهاشون راه بیام و در نتیجه زدم زیر گریه . 

اونم جلو این همه آدم . الان از خودم بدم میاد . یه مشکل خیلی بزرگم هم اینه که وقتی عصبانی میشم توی دلم کلی فوش میدم . متنفرم از این ویژگی تازه متولد شده ام  

میخواستم الان بشینم درس بخونم ولی همه ی انرژی‌م رفت  . الانم دلم میخواد گریه کنم ولی دیگه گریه‌م نمیاد

  • ۹۷/۰۷/۱۶
  • همدم ماه

نظرات  (۱۵)

منم همین مشکل رو دارم. توی دلم میگم ازت متنففففففرم! دقیقا همینطوری
پاسخ:
حوا،  من فوش واقعنی میدم . انگار معتاد شدم اینجوری عصبانیتم رو تخلیه میکنم . بعد از خالی شدن هم اندوه پس از سبک شدن میگیرم:(( :/
سلام

عیب نداره بابا
خودتو ناراحت نکن ...

پاسخ:
سلام 
ممنون 
  • آنیا بلایت
  • من واقعا نمیدونم چه چیزی وحشتناکتر از گریه‌ی موقع عصبانیته....من تعداد دفعاتی که از عصبانیت گریه‌م گرفته شاید بیشتر از تعداد دفعاتی باشه که از غصه گریه‌م گرفته :'))) درست وقتی که آدم میخواد قاطع باشه و حرفاش رو دقیق بزنه اشکش درمیاد و همه چیز بهم میریزه و یه حس حقارت بدی توی دلش میشینه :(
    ولی فکر کنم با گذر زمان و بالا رفتن صبر و تحمل درست بشه :( 
    امیدوارم واقعا :)♡ تو هم غصه نخور و بدون تنها نیستی♡
    پاسخ:
    وای آره دقیقا مثلا میخواستم  منطقی و عاقلانه حرف بزنم ولی یهو بغضم ترکید :( تازه فکر میکنم همون دو کلمه هم که گفتم خیلی بد گفتم و چون با عصبانیت و ناراحتی گفتم .  
    آره ان شالله که تلاش کنیم صبر و تحمل مون رو بالا ببریم . باید تمرین کنیم . چون واقعا به نظرم گذر زمان زیاد کاری رو درست نمیکنه تازه ممکنه باعث شه بدون اینکه خودمون بفهمیم به این شرایط عادت کنیم  به رنج کشیدن از دست خودمون:(
    ممنون از حس هم دردی‌ و دلداریت آنیا ⁦❤️⁩:) 
    منم همینطورم .. خیلی اوقات پیش میاد .. من بارها شده تو جمع گریم گرفته ..
    پاسخ:
    حس کردم عزت نفسم له شد:( 
    میفهمَمِت...
  • آنیا بلایت
  • درمورد اون فحش دادن بصورت درونی :'))) 
    عاغا باید بابتش احساس اینکه رفتار غلطیه می‌کردیم ؟=))) من نمیدونستم =))) واسه خودم کیف میکردم که گناه نیست و کسی نمی‌شنوه و غیبت و فلان نیست و کلی حال میکردم با این حرکت =))))))))))♡♡♡♡ از نعمات الهیه فکر کنم =)))))))))) بیا این یکی رو از خودمون دریغ نکنیم =))))))))
    پاسخ:
    میدونی آنیا همه ی ناراحتی من از اینه که این عادت «فوش دادن در خلوت خودم» کم کم داره از حالت باالقوه به بالفعل تبدیل  میشه :// تا حدودی هم شده و کلماتی که یه روزی حالم ازشون بهم میخورد حالا برام خیلی عادی ان:( خدایا توبه  :))
    درکت میکنم خیلی بده نخوای جلوی کسی گریه کنی ولی عکسش رخ بده من جلو استاد زبانم گریه کردم دیگه ازش خجالت میکشم-_- :|||
    با نظر تو انیا هم موافقم .. وقتی میخوای از حقت دفاع کنی چرا باید گریه ت بیاد://
    پاسخ:
    ممنون که درکم می‌کنی هانای عزیزم 
    دقیقا احساست در مورد خجالت رو هم درک میکنم . بعد از اون آدم هی حس می‌کنه مورد ترحم واقع شده 
    👌
    وقتی حس میکنی بهت ظلم شده
    و نمی تونی حرف بزنی

    یا باید حرف بزنی و فوش بدی
    یا تحمل کنی
    یا گریه :)
    پاسخ:
    میشه حرف زد و فوش نداد ، میشه اما حیف که خیلی وقتا  حکایت بعضیا اینه که نَرود میخ آهنین در سنگ 
    وقتی درد و ضعف و رنج از آستانه ی تحمل _بغض_ بگذره ، تبدیل میشه به گریه 
    بارها این اتفاق برام افتاده مثل همین.امروز و همیشه باعث میشه بیشتر از خودم بیاد. واقعا احساس میکنم تحقیر شدم
    پاسخ:
    حس تحقیر بدترین قسمت این ماجراست :( 
    فکر کنم درکت میکنم دریمر:(
  • جناب منزوی
  • بنظرم آدمایی که ضعف رو حس بکنن آدمای قوی هستن.
    پاسخ:
    زاویه دیدِ جالبیه؛-)
    فوش بدی میخ آهنین در سنگ هم فرو میره :)
    پاسخ:
    ع ع جناب دچار ؟ 😒
    حتما باید به سن من برسی تا متوجه این یشی؟ :)
    پاسخ:
    واقعا شما به این نتیجه رسیدید یا شوخی میکنید ؟:))
    بذارین یه نقل قول از کتاب مورد علاقه ام براتون بنویسم:
    « با برخوردی مودبانه و دوستانه ، می شود مردم را حرف شنو و مطیع کرد ؛ پس رفتار مودبانه با طبیعت انسان همان کاری را می کند که گرما با موم» 
    من درمورد فرد خاص و زبون نفهم اون هم وسط دعوا منظورم بود
    نه توی مردم و همیشه
    پاسخ:
    بله بله متوجه ام ولی به نظر من حتی اون فرد زبون نفهم هم ارزش نداره که با فحش دادن خودمون رو تا سطح اون پایین بیاریم
    ولی خب من تو دلم  فوش میدم بش دیگه سیم پیچام قاطی کنه:)) 
    خب منم اوایل از گریه کردن جلو ادم ها بدم می اومد ..
    اما  به نظرم ادم باید یه جور خودشو اروم کنه دیگه ..
    اینکه بتونی جلوی یکی که ارزش نداره گریه نکنی خیلی احساس خوبیه ..الان تا حدی دیگه می تونم گریه نکنم ....
    پاسخ:
    اوهوم... دارم فکر میکنم چقدر خوبه که خدا گریه رو آفریده  

    این نشون میده که آبان‌مون قوی تر شده💪
    اتفاقا یکی تو دانشگاه ما هم زد زیر گریه.این همه آدم اونجا بودن.یه نفر نرفت بغلش کنه بگه چته تو.همه چیز درست می شه.
    من هم خیلی توانایی در حال خوب کردن بقیه مو از دست دادم ولی خب سعی کردم یکم بهش القای قدرت کنم.

    بهش به چشم یه تجربه نگاه کن.تا ابد که یک تعریفی نمی مونن آدما.
    الان قوی تر باش!!!

    پاسخ:
    ممنون دنیا جان بابت  حرفای خوب و قوت قلبی که می دی⁦❤️⁩ 
    فکر کنم این اتفاقات میفتن تا قوی تر بشم💪
    این نشونه ضعف تو اجتماع نیست...نشونه کثیفی و بی رحمیه اون بیرونه
    پاسخ:
    چی بگم :((((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">