افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

دل مو از پیِ تو به رودِ کارون میزنه

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۰ ق.ظ

 می گه آمو مو مرد دریا بودم . تنگ غروب که میشد چندتا از این ماهی های تازه که صید کرده بودم بر می داشتم میرفتم در خونه‌شون تا ببینمش. تا چند ماه همینجوری ماهی بردم سی رفع دلتنگی این دل بی صاحاب  ، تا اینکه یه روز  دیگه این دلتنگی رفع نشد این دفعه علاوه بر ماهی ، مادر و پدرم رو هم بردم ...

  • ۹۷/۰۶/۰۷
  • همدم ماه

نظرات  (۱۷)

جالب بود.
پاسخ:
:)
الهیییی :) 
پاسخ:
خیلی گوگولی  بود:))
چه قشنگ...
پاسخ:
اوهوم:)
چه زیبا بود ❤
پاسخ:
:)
اخی:)))
عنوانت همدم عنوان:))))))
پاسخ:
:))
یه تکه از یه آهنگ قدیمیه :))
بله رو هم گرفت؟
پاسخ:
چهارتا بچه دارن یه عروس:)
  • مجهول الحال :)
  • همون کامنت لیمو جیم :)))
    پاسخ:
    همون پاسخ لیمو جیم:))
    متوجهم😉
    پاسخ:
    حالا من خودم این آهنگو گوش ندادم یه بار پسر عمه ی کوچیکم داشت میخوند دیروز اولش رو سرچ کردم تو نت به اینجا رسیدم 😂
    عزیزم :))) این لهجه‌ی شیرینش فقط! ^_^
    پاسخ:
    :))
    خیلی قشنگه ^_^ حالا تو می‌تونستی پست رو با لهجه ی غلیظ بخونی  من از ابادانی فقط ولک و آمو و کاکا بلدم:))
    به به 
    :)
    پاسخ:
    ^_^
    ای جانم چه عشقولانه :))
    پاسخ:
    :)
    چه قشنگ و گوگولیییی :))))♡
    پاسخ:
    اوهوووم^_^
    چقدر شیرین اونم با ای لهجه (:
    پاسخ:
    آره (:
    دقیقا همین کارو کردم :))) مثلا بودَم رو بودُم خوندم :دی
    پاسخ:
    باید یه سر بیام پیشت یاد بگیرم :دی 
    چه باحالD:
    مبارکهD;
    پاسخ:
    اوهوم:))
    ممنون واسه توهم مبارک باشه عید^_^
    این پست رو دیده بودم داشتم فک میکردم که تو کامنت چی بنویسم که حق مطلب رو ادا کنه! بنظرم بهترین واژه برای توصیف همون گوگووولیییی باشه😍😂
    پاسخ:
    عزیزم:))) 
     آره همون گوگولی خخخخ  😂 ⁦❤️⁩
    اه واقعی بود!

    * خوشحال شدم صفحه کامل لود شد‎(:‎
    پاسخ:
    اصل موضوع همین ماهی و دلتنگی بود ولی من  با آب و تاب و تحریف  تعریف کردم :))
    * خوشحال شدم که خوشحال شدی:) :*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی