افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

اینا کتاب هایی که قراره تابستون بخونم هست . 

منتظر بودم یه مناسبتی بشه و سی بوک تخفیف بزنه اما دیدم اگر یکم دیگه منتظر بمونم قیمت کتاب ها دوبرابر تخفیفش روش کشیده میشه:|

مامانم میدونه یکی از قشنگ ترین حالت های زندگیم وقتی هست که کتاب هام می رسن . اون موقع همون لحظه تا چند ساعت انقدر مهربون و خوش اخلاق میشم که تو خونه همه کف میکنن :))

سه تاش خارجی و سه تاش ایرانی . 

نون والقلم جلال ال احمد رو سوم دبیرستان گرفتم و هر کاری کردم نتونستم بخونم! هم موضوعش طنزِ سنگینی بود هم قلمش .

ببینم امسال میتونم بخونمش یا نه :)

اروین د یالوم میگه :«گاهی بهتر است بعضی چیز ها را ذخیره کنیم و در زمانی مساعد در آینده به آن ها بازگردیم»😉

چنین گفت زرتشت رو عشقی گرفتم ! یعنی یه حسی بهم میگه کتاب قشنگیه :) زرتشت و نیچه:) 

جنگجوی عشق رو هوپ فول عزیزم پیشنهاد داده و موضوعش رو دوست دارم . جلد و صحافی اش رو هم دوست دارم  

جز از کل که دیگه انقدر ازش گفتم که :)) نمیدونم کی شروع کنم بخونمش اما شاید اواسط شهریور 

بیوتن که ادامه ی ارمیاست :) و آریانای عزیزم پیشنهادش داده به همراه داستان سیستان که سفرنامه است . فردا درمان شو پنهاور رو که به خاطر امتحانای سه نقطه نتونستم تموم کنم تموم میکنم و بعدش با بیوتن شروع میکنم تابستون رو :)

دو جلد سلام بر ابراهیم که جناب دچار پیشنهاد دادن و ماه رمضون تهیه اش کردم و جلد اول رو تا حدودی خوندم و مجموعه خاطرات شهید ابراهیم هادی هست و میتونم بگم خوندنشون غبطه آوره :) بعضی خاطراتشون خیلی بانمک بود :)

از برنامه های دیگه ی تابستونم تماشای فیلم هست . 

میتونم اینا رو نام ببرم  

۱_"Something the Lord Made" یا "مقصد"

۲_ wonder

۳_

۴_خیلی دور خیلی نزدیک 

۵_درخشش ابدی یک ذهن پاک

۶_سندرم و یک قرن

۷_چیزی که خدا خلق کرده

۸_

۹_بیداری ها 

۱۰_پزشک اورژانس
۱۱_وقتی نیچه گریست
۱۲_
۱۳_پرواز بر فراز آشیانه ی فاخته 
۱۴_در آستانه ی هفده سالگی 
۱۵_خدایا تو بزرگی
۱۶_پدر خوانده
۱۷_عامه پسند
۱۸_ده چیز تو که من ازشون بدم میاد
۱۹_آنی هال
شما هم نفری یه فیلم قشنگ میشه لطفا بهم معرفی میکنید؟🤗 
از برنامه های دیگه میتونم به گوش دادن به سخنرانی های استاد رائفی پور اشاره کنم . 
و دوست دارم نقاشی رو حرفه ای دنبال کنم . من تا حالا کلاس نقاشی نرفتم یه بار رفتم فنی حرفه ای و تو کلاس های نقاشی و هنرش چند جلسه شرکت کردم . یادمه که استادش بهم گفت که تو این زمینه استعداد دارم و ادامه بدمش اما نشد . این نقاشی با گواشه فکر کنم روی سفال که  اونجا کشیدم 👇

البته واسه پنج سال پیشه. خیلی کر و کثیف شده . خاک گرفته بود خواستم پاکش کنم حواسم نبود پارچه نم داشت رنگ‌اش پاشید-_- در واقع باید یه لایه ی اسپره ی براق کننده بهش میزدم که نزدم:|
اون پایین هاش رو هم محیا خانم با خودکار خط خطی کرده-_- الان دیدم حرص خوردم:|
این چشم ها رم موقع کدوم امتحان کشیدم یادم نمیاد 
ها یادم اومد موقع بیوشیمی😂
از دیگر هنر های دوران راهنمایی که بودم میتونم به گلسازی اشاره کنم 👇

تقریبا واسه چهار پنج سال پیشه البته که خیلی از هم گسیخته و خراب شده😀 اما خب میخواستم اگه بشه این تابستون گل سازی رو هم ادامه بدم💪 
اوووم از برنامه های دیگه گواهی نامه گرفتنه . احتمالا فردا میرم ثبت نام میکنم . 
دلم میخواد با سارا برنامه ریزی کنیم و مقاله هم بنویسیم واسه کارهای پژوهشی دانشگاه. 
در مورد لوپ رنگین کمانی هم یه ایده از آقا هاتف‌ه. یه شیوه ی برنامه ریزیه . برای توضیحات بیشتر به پست خودشون مراجعه کنید :)
در واقع این ایده مثل همین تم‌ی میمونه که الی واسه امسال خودش انتخاب کرده . یعنی به خودم قول انجام کاری رو نمی دم مگه اینکه حتما انجامش بدم😉
  • ۹۷/۰۴/۱۱
  • همدم ماه

نظرات  (۱۲)

من فقط سلام ب ابراهیم و خوندم خیلی قشنگه
پاسخ:
خیلی هم عالی:-)
جنگجوی عشق... ♥♥♥
خوش به حالت همدم! چه قدر پولداری تو😂😬
ضمنا اشاره کنم درست نیست هی پست تابستانه میذاریا🙁 یه بنده خدا هایی همچنان تو جهنم به سر میبرن😑
پاسخ:
آقا من بگم من کلا در خرج کردن پول خیلی محتاطم . مثلا مانتو و لباس و کفش و کیف ممکنه هر سال فقط یک دست بگیرم . اما واسه کتاب خوب پول خرج میکنم:))این کتابارم با پول تو جیبی هایی که ذخیره میکنم میگیرم😂 
ها ها ها (همدم خبیث نیست باور کنید😀🤦)

یو هاهاها 34 تا کتاب رمان خریدم :)))

همشونم کتابای روایت فتح و نشر فاتحان :)))
پاسخ:
بله بله در جریانیم خدا از این تخفیف ها  سر راه ماهم قرار بده ایشالله:)) 
خیلی هم عالی شروع کردی تابستونت رو
یک مقداری باید بیشتر در مورد این لوپ رنگین کمانی توضیح بدم که نیازمند اینه که یک محیط ساکت پیدا کنم و بشینم ضبط کنم تا اگر کسی حوصله نداشت پست بلند بخونه فایل صوتی رو گوش کنه .
متن آماده است فقط باید یک دور بخونم و بزودی پستش کنم بره.
اون وقت شاید بیشتر منظورم رو رسونده باشم
پاسخ:
ممنون:-)
پست خیلی خوبیه . صوتی کردنش هم یه تکنیک خیلی خوبه:-)
منتظریم پس:-)
*___*
جنگوی عشق تو لیست منم هس ^_^ درمان شوپنهاور نیز هم. دوسش داشتی؟ باناشر تخفیف ۳۰ درصد گذاشته واسه تابستون. اما بی‌پولم و معذور :') منم وقتی کتابام میرسن تا چند ساعت رو ابرااام :))) مامانم اول مخالف بود که این همه پول بدم کتاب بگیرم؛ الان اما خودش واسم کتاب میگیره =) تابستون قشنگی داری ظاهرا. امیدوارم خیلی خوش بگذره :) فیلم هم این چند روز به همه گفتم wonder ببینین :دی به توام می‌گم اگه ندیدیش. در دنیای تو ساعت چند است، چیزهایی هست که نمی‌دانی، شب‌های روشن اینا رو هم که نگم دیگه :)
پاسخ:
کتاب جذابی به نظر میاد^_^
درمان شو پنهاور میتونم بگم از بین کتاب هایی که خوندم تو محتوا و کشش رتبه ی اول رو داشته . عالی بود . واسه کسایی که به روان شناسی و فلسفه علاقه دارن:)
ععع چقدر خوب من نمی‌دونستم  ممنون که گفتی اما منم فعلا بی پولم:((
چقدر خوب دقیقا مامان منم همش بهم میگه چرا اینقدر کتاب میگیری :)) خدا کنه یه روز مثل مامان تو خودش برام کتاب بگیره:-)
ممنون الی جانم :**
Wowwفیلم هارو هم  یادداشت کردم ممنون که هستی🤗:-)
من اصلا فیلم بین خوبی نیستم  اصولا فیلم هم زیاد. نمیبینم. کتاب و مستند هم معمولا هیچکس سلیقه امو دوست نداره :دی 
پس کلا هیچی بهت پیشنهاد نمیکنم. فقط پیشنهاد میکنم یکم بیشتر فوتبال ببین هاهاها
پاسخ:
من تا پارسال همینجوری بودم . اما کم کم داره دیدم نسبت به فیلم دیدن تغییر می‌کنه:)
خخخخ 
اعتراف کنم که من تو ده دوازده سالگی همون موقع ها که کارتون سوباسا تو بورس بود فوتبال بازی میکردم با علاقه ی شدید :)) یادش بخیر 
اووو  چه قد برنامه واست دعا میکنم ب همش برسی:)))
منم کلی کتاب و فیلم دارم اما هنوز ندیدم نمیدونم چی معرفی کنم:))
جنگجوی عشق و منم میخوام بخرم:)
پاسخ:
ممنون عزیزم :))
تابستون فرصت خوبیه که ببینی و بخونی 🤗:-)
خیلی هم عالی :)
چه نقاشیایی به به (:
پاسخ:
چه یاسمنی به به (:
ممنون:*
  • آمانیتا موسکاریا🍄
  • چقدر هنرمندی همدم😉
    منم فردا میرم برای گواهی نام ثبت نام کنم ولی احتمالا کلاسش از اول هفته شروع میشه!
    پاسخ:
    ممنون امانیتای عزیزم چشمات هنرمند میبینه🤗
    آره من امروز رفتم گفت هر وقت شروع بشه بهم خبر میدن:-)
    هنرمند جانمان😊
    + سلام بر ابراهیم1 خییلی قشنگ بود😍😍 دو رو هنوز نخوندم
    + سخنرانی نیچه و مسیحیت استادو گوش دادی؟؟ بی ارتباط به این کتابه هم نیس :)
    پاسخ:
    فدای تو چشمات هنرمند میبینه:-)
    +آره منم تا نصفه خوندم واقعا قشنگه میخونم ادامه‌‌ش رو هم:)
    +نه گوش ندادم الان دارم پونزده جلسه جنود عقل و جهل رو گوش میدم . ممنون که گفتی عزیزم حتما گوشش میدم 😊
    عههه پونزده جلسه بوده؟!!
    من فقط یکی دوتاشو گوش کردم فکر میکردم همونائه!!😁
    بسی تشکرات دخترم :)))
    پاسخ:
    آره :))) من تا جلسه ی چهار گوش دادم . جلسه ی یک‌ش خیلی خوب بود:)
    😀
    بسی خواهشات دلبندم:)) 
  • ترنم بهار
  • خدای من چقدر کتاااب :'((((
    خوش بحالتون. من هرچی کتاب تو کتابخونه ام هست یا خوندم یا متناسب با سلیقم نیست. دیگه خرید کفاف نمیده باید هرچه سریعتر خودمو برسونم به یه کتابخونه عضو بشم هی کتاب بگیرم ♡_♡
    مطالعاتتون پایدار
    پاسخ:
    ممنون:))
    کتابخونه خیلی انتخاب خوبی هست . فاصله ی خونمون با کتاب خونه زیاده و کسی حمل و نقل من رو تقبل نمیکنه وگرنه حتما استفاده میکردم:))
    ان شالله که کلی کتاب بخونی کتابای خوب خوب ^_^
    همچنین :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">