افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

یه خدا قوت میگم به همه ی کنکوری هایی که امروز راحت شدن و فعلا  از هفت دولت آزاد شدن:دی و یه خدا قوت هم به کنکوری های تجربی 

از ته دلم از خدا میخوام که به اونچه که صلاحتونه و میخواید برسید ان شاءالله 💓💓

من هنوز تا یکشنبه امتحان دارم خوشبحالتون:دی

بعد از کنکور تابستون خوبی داشته باشید و به وعده هایی که موقع درس خوندن به خودتون میداد عمل کنید، مثل من نباشید من روزهای بعد از کنکور تا لنگ  ظهر خواب بودم بعدش هم همش تو سایت کانون کامنتای بچه ها در مورد کنکور رو میخوندم و تخمین رتبه میزدم یعنی روزی نبود که درصد هام رو وارد نکنم و تخمین رتبه نزنم کل تابستونم به این شکل تباه شد 🤦 کلا آدم خود آزاری بودم  😌 بماند که چقدر موقع درس خوندن برا تابستون برنامه  ریزی میکردم . برنامه های تابستونم کاملتر از برنامه های درسیم بود:))

اضافه شد:|

آقا فهمیدم معنی اون واژه چی میشه با تشکر از همه آگاه کنندگان 🤦

+ بعد از چند ساعت اضافه شد  : من نمی‌خواستم کامنتا این پست رو ببندم اومدم از حالت بدون تایید درش بیارم بسته شده-_- خلاصه که ببخشید . با تشکر از تیکی 

😅

  • ۹۷/۰۴/۰۷
  • همدم ماه

نظرات  (۸)

مورد داشتیم بعد کنکور سه روز فقط خوابیده! زخم بستر داشت می گرفت .
بعد یک هفته بکوب پلی استیشن بازی کرد عقده های یک سالشو خالی کرد ...
ولی توی تابستون فضای وبلاگ ها پویا میشه 
پاسخ:
وای:)))
منم داشتم کم کم زخم بستر می‌گرفتم من یا خواب بودم یا یک جا نشسته بودم:| 
آره من خودم اولین پست بعد از کنکور فکر کنم یک ساعت بعد از کنکور بود:))
سلام حالا این ناشناس میاد ابراز علاقه میکنه باز :)
پاسخ:
سلام 
اصلاح کردم متن رو :))
یاد یکی از دوستام افتادم ☺
پاسخ:
یادش بخیر باشه:) 
عنوان عوض شد :|
پاسخ:
آره دوستان از اتاق فرمان ، فرمان دادن:|
بخاطر یک روز خوشبحالتون میگی؟؟😒
من تا دو هفته دیگه امتحان دارم چی بگم؟؟
اقامنم یکی از اون تباهابودم 24ساعته توی کامنتای سایتش پلاس بودم😅بنظرم عادی بودیم😎

خیلییی جالبه طرف حتی اگه علاقه ایی هم به دریافت کامنت نداشته باشه من میرم میگم چرا بستیشون بازکن میخام نظر بدم-_-
پاسخ:
ها وُلِک مو که می دونم  امتحانای شما تازه یه هفته اس شروع شده :))😎 
من با اون کامنتا خاطره دارم:)) خودم وقتی کامنت می‌فرستادم تا وقتی که کامنتم تایید میشد سایت رو رفرش میکردم :))😅 ⁦✌️⁩بعد تعداد لایک ها رو می‌شمردم تازه😌
نه ولی من عاشق کامنتم  هر چی بیشتر خوشحال تر:)) اگه گاهی می‌بندم هم باز منتظرم کامنت دریافت کنم :))) 
کاکو تو چه خفنی پس😑
پاسخ:
خفن بودیم وقتی خفن بودن مد نبود⁦✌️⁩😅
بسه دیگه😒
پاسخ:
خخخخ:))
واسه ما تموم شد :))
پاسخ:
خوشبحالتون😭
من از فیزیو میترسم:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی