افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

دست دست توست بشکن این طلسم ننگ را

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ب.ظ

امروز بیوشیمی دادم 

فکر کنم تنها امتحان تاریخ دانشگاهم که انقدر خوب میشم بیوشیمی باشه

با اینکه نمی‌دونم دلیل خوب شدنم خوب خوندن من بوده یا آسون بودن سوالا😌 اما میتونم بهش لقب پهلوون پنبه ی ترم دوم رو بدم بس که کج و زشت می نمود و وعده ی افتادن می داد . 

و اما دو تا امتحان مونده . یکیشون بچه غوله . در واقع غولی بوده برا خودش اما چون نصفش رو میان ترم دادیم میشه بچه غول . هر چند که میان ترم رو هم طلایی کردم . اصول تغذیه 🤦خب حالا که دارم جزوه رو ورق میزنم میبینم حتی میان ترم هم نتونسته از حجم جزوه کم کنه :-`(

اما آخرین امتحان غول که چه عرض کنم اژدهاس . ۱_فیزیو خون ۲_گردش خون ۳_قلب و ۴_تنفس . در همین راستا دیشب خواب دیدم چهارتا دایناسور نر پنج تا مارمولک چاق رو خوردن :)) 

  • ۹۷/۰۴/۰۳
  • همدم ماه