افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

اصولاً یکی از دلایل عدم موفقیت من تو این دو ترم این بوده که هر جا که من خوندم دم امتحانی یا چنگیز اعلام کرده که اینجا و اونجا و فلان جای جزوه حذفه یا اینکه استاد کلا اون قسمت رو به جوهر خودکارش نیاورده و سوال نداده یا اینکه من همون قسمتا رو خودم با دستای مبارک خودم حذف کردم و استاد قشنگ دستش رو گذاشته رو همون نقطه و بسم الله گفته و  تا میتونسته از اون قسمت سوال داده . 

خدایا تو رو خدا ، باشه؟

+امروز نوشت:

من همین الان آنزیم شناسی کلینیکی رو تموم کردم 🤦

الان رفتم تلگرامم رو چک کنم اینو تو گروه دیدم😭 

اون پیام دومی رو چنگیز داده:| آخه الان ؟؟؟ 

طولانی ترین مبحث هم بود من از صبح تا الان داشتم اینو میخوندم:// 

همگی باهم اللهم لا حذف آنزیمه چنگیزنا و استادنا😌

  • ۹۷/۰۴/۰۱
  • همدم ماه