افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

خواست تا چاره ی ناچار کند !

شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ب.ظ

من که دیشب فوتبال ندیدم . یعنی همیشه به ندرت تلویزیون و حالا چه برسه به فوتبال میبینم. اما اخبار فوتبالی اینجوری رو دنبال میکنم . حقیقتا تا دو ساعت پیش  فکر میکردم ایران پنج تا گل به مراکش زده و مراکش صفر . امروز داشتم صبحانه می‌خوردم و اخبار فوتبال پخش میشد . گفتم مامان دیدی ایران ترکوند؟ مامانم میگه با اون گلی که خود مراکش به خودش زد ؟ میگم مامان خب اون چهارتای دیگه رو که خودش زد . یه لحظه خود تلویزیون هم به احترام حرفم سکوت پیشه کرد:|| الان هی دارم فکر میکنم آخه از کی شنیدم پنج تا ؟ حالا دوتاهم نه پنج تا:| اصلا همون بهتر که من فوتبال نگاه نکنم

ولی دلم واسه مراکش و اون بازیکن مراکشی سوخت

آمد زیر ابروش رو برداره ، چشمش رو کرد همینه نه؟


  • ۹۷/۰۳/۲۶
  • همدم ماه