افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

کد آقا خدا قوت!

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۴۱ ب.ظ

آقایی که خیلی خوب بچه را پوشک می کند ، خیلی خوب چای دم میکند و مرغ شکم پر درست میکند ، اتاقش را جارو برقی می کشد و و ظرف ها را حتی تمیز تر از خواهرش می شوید بی شک کَد اقای خوبی خواهد بود !

در این یک ماه که زن عمو و عمو به مسافرت رفته اند و پسر عمو به خاطر درس و دانشگاه در خانه مانده است کَد اقایِ چیره دستی شده است ! 

من از پشت همین مانیتور به تمامی کد آقاینِ جهان خدا قوت  میگویم .


  • ۹۷/۰۲/۱۲
  • همدم ماه

نظرات  (۱۴)

خدا قوت
پاسخ:
:)
تبریک به شما و پسرعموی تان!!!!
پاسخ:
به من چرا؟:دی
من اصن کد اقا دوست ندارم...
: (
پاسخ:
خوبه ها که کمک کنن  :)
البته من این مطلب رو سه سال قبل نوشتم داشتم ارشیوم رو میخوندم دیدم دوباره امسال خانواده ی عمو رفتن سفر و تاریخ داره تکرار میشه باز نشرش کردم :))

پس برا خودش خانومی شده😂😂
پاسخ:
:))😂
تشکر، راضی به زحمت نیستیم بخدا، نخواستیم ریا بشه بمولا :))
پاسخ:
به به میبینم که کد آقا ها دارن ابراز هویت میکنن:دی 
:))
همین
پاسخ:
اصن یه وضعی :))
چیره دست😂😑
پاسخ:
طوری که مامانم میگفت اون آشپزی بلده ولی تو بلد نیستی 😂😂
کد آقا چیه فکر می کنم هرکسی باید بتونه از پس خودش بربیاد . کی گفته فقط کار خانم هاست این کار.
الان من قورمه سبزی بار میذارم و خونم تر و تمیز و.. کار بزرگی کردم؟
نه بابا
پاسخ:
درسته :) ولی خب بیشتر  خانومانه هست طبق عرفی که تو جامعه جا افتاده  . ما که خیلی هم خوشمون میاد به شرط اینکه کار های مردونه رو هم به نحو احسن انجام بدن:)
خیلی هم عالی آقا هاتف:)

خب عرف غلط جا افتاده . خانم و آقا باید باهم در کارهای خانه به هم کمک کنند و با هم خانه را جلو ببرند
پاسخ:
بله متاسفانه خیلی چیز ها غلط جا افتاده . 
صدر در صد . همینطوره که شما میگین:) 
کلاس نمیذارن بریم شاگردی؟ (((((: 
پاسخ:
باید بهش بگیم یه کلاس آشپزی بذاره لا اقل  :)))
چه پسر ایده آلی😍
چند سالشه؟ 😁😂
پاسخ:
آره آره خدا یکی از این دامادا نصیب مامان منم بکنه:)))
بیست و پنج:))
واقعا مرحبا به این کدآقاها 
خدا زیادشون کنه تو جامعه 
من که خودم اگر یه روزی پسر داشته باشم کدآقا طور ! تربیتش میکنم :)))
پاسخ:
مرحبا :) متاسفانه موجودات نادری هستن :)))
منم همینطور :دی 
ممنون ممنون
لطف دِری :|
پاسخ:
و اینک همه ی آن ساندویچ ها و همه ی آن گل هایی و گیاه هایی که در نبود پدر و مادرتان نوش جان کردید علیه شما شهادت می دهند:))
 قاضی:چرا کشتینش؟
متهمان:ما نکشتیم خودش از بس ساندویچ خورد مرد!:/
قاضی : ازادشون کنید:)) 
کد اقا در حد اشپزی بلد بودن یعنى خدا به خانوم آینده اش نظر کرده 
(و اینو منى میگه که اشپزیش زیاد خوب نیست)نقطه سر خط.
پاسخ:
تو آشپزیت خوب نیست من اصلا آشپزی بلد نیستم :))😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">