افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

چند عادت تا حدودی نا متعارف من :|

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۰۱ ب.ظ

ممنون از کسایی که منو دعوت کردن  به این چالش . این چالش از وبلاگ آقای هاتف  و به پیشنهاد ایشون هست . من  دوستای عزیزم که این پست رو میخونن  و کلا هر کسی که وقت و حوصله داشت رو به این چالش دعوت میکنم . 

1. به طرز وحشتناکی به باز بودن در اتاق ، در  کمد، کشو و کابینت و امثالهم حساسم -_- اینم از شواهدش . بابام در مهارت چهار تاق باز گذاشتن اینا اوستاس . با وجود اینکه بارها بهش گفتم که منم حساسم درِ این لامصبا رو وقتی باز می‌کنی ببند بازم باز می‌کنه نمی‌بنده:| 

2.یکی از غذاهایی که ازش متنفرم قرمه سبزیه-_- بچه که بودم عاشق قرمه سبزی بودم و عوضش از آبگوشت و ماهی متنفر و فراری اما پس از طی دوران طفولیت و قرمه سبزی خوری های فراوان دچار نفخ معده به خاطر زیاده روی در مصرف لوبیا های قورمه سبزی گردیده  و این شد که در عنفوان نوجوانی از قورمه سبزی و محتویاتش متنفر گشته و عوضش به آبگوشت با تمام وجود عشق ورزیدم-_- اما اما می‌خوام بگم که قورمه سبزی  های سلف دانشگاه رو به قورمه سبزی های مامانم ترجیح میدم به خاطر اینکه اصلا مزه ی قورمه سبزی نمیده:|||| 

3.هیچ نمیتونم تو یه وعده ی غذایی بیشتر از یک سیخ کباب کوبیده بخورم و سیخ تموم نشده حالت تهوع میگیرم-_- اما خب در عین حال جزو غذاهای محبوبم حساب میشه . ماکارونی رو هم فقط اگر خیلی گرسنه باشم و غذای دیگه ای نداشته باشیم میخورم . کلا آدم بد غذایی هستم . 

علاقه ی شدیدی به خوردن نون و پنیر یا ماست چکیده  و نون  قبل از خواب دارم و اگر حال داشته باشم تفریحی میزنم:))

4. موقع حموم رفتن از حوصله استفاده نمیکنم و همیشه به صورت آبچکان میام بیرون:||| 

5. اگثر مواقع حوصله ندارم موهام رو شونه کنم:| شلخته نیستم مثلا ممکنه تو یه هفته کلا سه بار سرم رو شونه بزنم:|| مخصوصا سال کنکور که بودم هر ماه ممکن بود در کل ده یازده بار  شونه می‌کشیدم :)) چون موهام خشکه شپش هم نزدم نیاید بگید این دختره شپشوعه😓😒😒

6.البته اگه طبق معیار های مامانم حساب کنید شلخته و بی نظمم-_- 

7.یه شب رفتیم خونه مامان بزرگم خوابیدم  صبحش دیدم گوش میسوزه و میخاره . خلاصه کاشف به عمل اومد که توش مورچه رفته:|| از اون شب به بعد هر شب با روسری میخوابم . یه شب هم تو خونه خودمون شب تو گوشم یه حشره ای رفته بود:| اینجا خیلی گرمه جک و جانوراش به هیچ عنوان مهار نمیشن . مثلا امروز درجه هوا نزدیک سی درجه بود:| خلاصه اینکه شب بدون روسری از ترس اینکه چیزی بره تو گوشم خوابم نمیبره. 

8.به هیچ وجه من الوجوه نمیذارم ناخونام بلند شن-_- هر هفته فکر کنم حدود سه بار ناخن میگیرم. وقتی بلند میشن حس میکنم دارم یک موجود اضافه در وجودم پرورش میدم-_- در نطفه خفه اشون میکنم:)))

9.از اینکه تنهایی سوار آسانسور شم میترسم-_- هیچ وقت تنهایی سوار آسانسور نمیشم . همش فکر میکنم الان یا وسط راه سقط میشم یا همونجا گیر میکنم و در باز نمیشه و بعد از چند روز جسد کپک زده ام رو پیدا میکنن:|| 

10. از اینکه بعد از این که مُردم قراره  مرده شور منو بشوره خجالت میکشم-_- خیلی خیلی . 

11. آخرین آمپولی که به خاطر بیماری  زدم به دوران دبستانم برمیگرده اونم پنجاه نفر دست و پام  رو گرفته بودن که در نرم :)))  حاضرم تشنج کنم بمیرم ولی آمپول نزنم .

13.به خون کسی که بدون اجازه دست تو کیفم کنه تشنه میشم-_- البته این تشنه شدن در صورتی به شدت رخ میده که طرف زیپ کیفم رو نبنده  و وسیله هایی که از کیفم بیرون ریخته دوباره توش نذاره:)) 

14.راستی بحث مورچه شد یکی از عادت های نامتعارف دوران طفولیتم اون موقع های که تازه به خز افتاده بودم مورچه خواری بوده. مامانم تعریف  میکرد که هر بعد از ظهر  منو با چک و لگد  از تو باغچه و بین مورچه ها بیرون میاورده  و اون زبون بسته های فلک  زده  رو  از دهنم می‌کشیده بیرون -_- ببینین چه آدم خفنی ام اصلا اولین کسی که جوهر مورچه رو کشف کرد من بودم:)) البته الان نمی‌خورم خیالتون راحت :))


  • ۹۷/۰۲/۰۸
  • همدم ماه

نظرات  (۲۰)

۱ و ۲
بدجور مشترک -_-
پاسخ:
میفهممت-_-
چرا کاغذدر کمد را ببندید یه خانم روش کشیدی؟؟مثلا زخمیش کردی چون نبستش؟؟:|||

اخه قرمه سبزی این طفل معصوم تنفرداره؟؟اینوفقط باید گرفت بوش کرد لنتیو بس که عالیه😑قرمه های سبزی سلف ما بجای سبز تن نارنجیه رنگش:|||

مورچه ها رومیخوردی؟؟الان از قرمه بدت میاد😒قرتی شدی واسه من😒
اصلا قرمه ام ازتو بدش میاد

ایشالله که هیچ وقت پات به بیمارستان واسه مریضی خودت وانشه که بری امپول بزنی😍
پاسخ:
خخخخ نه اونو خواهرم کشیده:)) مثلا اون منم که دارم سر به کوه و بیابون میذارم. خیلی وقته چشبوندم کثیف پسیف شده-_-
قورمه سبزی های سلف ما سبزه ولی مزه چمن میده-_-
خخخخخخخخ😅😅😅😅😅😅 بدش بیاد من که عمرا نازش رو نمی‌کشم :دی

ایشالله ایشالله😍🙏 مرسی😘
منم آبگوشت دوس دارم.😋😂
پاسخ:
ابگوشتم من و تو رو دوست داره:))😅
  • دختری از جنس باد
  • 10 رو موافقم باهات-_-

    ولی اخه مورچه خواری؟!!!
    خوشمزه بود؟🤔
    پاسخ:
    -_-
    یادم نیست واقعا خداییش موندم با چه انگیزه ای میخوردم-_-😌😅
    شماره یک رو هم من دقیقا انجام دادم=)))))) یه زمانی روی در اتاقم نوشته بودم در رو پشت سرتون ببندید=)))) به طرز مسخره‌ای اگر تو خونه هم تنها باشم باید در اتاق رو ببندم:)) حتی توی مدرسه هم دوست داشتم در کلاس بسته باشه-_- 
    +کامنت تیکی عالی بود=)) مردم از خنده=))
    پاسخ:
    وای چقدر همزاد دارم :))) واقعا معضلیه ها من واقعا عصبی میشم مخصوصا موقع درس خوندن دقیقن کسی هم خونه نباشه در اتاقم بسته است-_- 
    آره منم کلی دیشب خندیدم با کامنتش:)))) خدا خیرش دهاد:))
    تا حدودی نا متعارف؟!
    به مورچه خواری و ده بار تو سال شونه کشیدن و قرمه سبزی دوست نداشتن میگی تا حدودی نا متعارف؟؟
    بابا خود مورچه خوار خودشو کاملا نامتعارف میدونه:))
    پاسخ:
    یعنی خیلی نامتعارفه؟؟:)) 
    آقای شریفی که میگن نرمالم:دی 
    ده بار در ماه😒😒 دیگه اونقدرام لش نیستم-_-:))
    :))
    :|
    |:

    زنبورو میگرفتم با ناخن گیر نیشش رو سقط میکردم مینداختم رو فامیل جیغ میکشیدن
    (منظور از فامیل طایفه ی دختران گرام هست در دوران طفولیت)  :|
    پاسخ:
    شما هم خیلی نامتعارفی من شما رو به طور ویژه به این چالش دعوت میکنم:دی 

    ٥ و ٨ اکیدا موافقم باهات 
    موهام  رو شونه میکنم میبافم یهو دو روز با همونم البته الان که تو خونه ام همش اینطوری شدما وگرنه هرروز دوش میگرفتم و شونه شون میکردم بیچاره ها رو
    ناخنهام هم واقعا چندشم میشه بلند بشه و بسیار در تعجبم که کسانی که ناخن میکارن چطوری باهاش کنار اومدن:| 
    با معیارهای مامانا که همش ما شلخته محسوب میشیم همین امروز مادرم داشت میگفت ظرف شستنت هم شلخته است دیگه میخواستم سرمو بزنم تو دیوار 
    پاسخ:
    واقعا ناخن بلند رو منم نمیتونم تحمل کنم چون اصلا عادت ندارم و اینکه همیشه وقتی ناخونام بلند میشه خودم رو زخم و زیلی میکنم مثه این بچه ها -_- 
    مامان من حتی به جارو کشیدن هم گیر میده ظرف شستن هم همینطور همیشه هم بهم میگه از دخترای مردم یاد بگیر یا اینکه تو به کی رفتی اینقدر شلخته ای😅:))
    ۱۰ خیلی خندیدم 😂😂
    در کل بدون در نظر گرفتن ۲ و ۳ به نظرم نرمال هستید 😊
    پاسخ:
    میخند؟ بخندید بخندید 😅😅
    ععع یعنی شما هم موهاتونو شونه نمیکنید؟ مورچه هم می‌خوردید بچه که بودید؟ :)))😌😲
    1 چه بدخط
    2و3 مطمئنی بدغذایی!؟ :)

    4و5و 6: شلخته هستی ولی نه زیاد / بخاطر بچه اول بودنه شاید :)

    10 خیلی خلاقانه بود! :)))
    پاسخ:
    1.خودتون بدخط هستید اصن-_- با ماژیک بد خط می‌نویسم وگرنه خیلی هم خوش خطم:دی اصلا شما میدونستی بد خطی یکی از نشانه های باهوش بودن است؟
    2.3. یعنی خوش غذام؟:دی
    4.5.6. شما هم که دارید طبق معیار های مامانم حساب میکنید ععع
    از کجا فهمیدید بچه اولم ؟-_-
    10. خب واقعنی خجالت میکشم-_- :))
    :)
    شرکتت داده شدی
    مرسی که شرکت کردی 
    پاسخ:
    :)
    ممنون که شرکت دادین:)
    ۱: پس بهتره سمتت نیام، چون من از همونام که در کمد و کشو رو نمی بندم البته بدم میاد بقیه در کمد و کشو رو باز بذارن:|
    ۵:منم شونه نمیکنم:-D بزن قدش✋
    هشتک نه به شونه اصن:)
    ۹:منم خیلی از آسانسور میترسم. انقدر از این دوربین مخفیای ترسناک دیدم هی میترسم برقش بره یا یهچیزی روبروم ظاهر بشه:/
    *آخه مورچه؟! من دیگه حرفی ندارم:||
    من دوران طفولیت یه دوستی داشتم کرم خاکی میخورد.
    پاسخ:
    1.ناگفته نماند من خودمم گاهی باز میذارم بعد چشمم میخوره که بازه خودم رو مورد رحمت قرار میدم :)))
    5.ای وووول :))))) پس بزن قدش خداییش خیلی خستمه که مو شونه کنم:دی 
    9.منم همینطور -_- 
    خخخخخ از این مورچه گازی های تپل مپل که پرواز می‌کنند:)))
    کرم خاکی-_- فکر کنم مورچه خوشمزه تر بوده:))
    با روسری خوابیدن و مورچه خواری خیلی باحال بود:))))
    منم آمپول نمی زنم!
    پاسخ:
    ممنون عزیزم باحالی از خودته:)))))) مورچه های از این گنده های پروازی بود:))
    کاملا درکت میکنم -_-
    شونه چیه؟😂
    با دستام شونه می کنم، مورچه نخوردم 😊
    پاسخ:
    راست میگینا شونه ی پسرا دستشونه:))
    کو !با خودکار بنویس ببینم  :)

    پاسخ:
    اینا هاش:))⁦✌️⁩😏
    در کل که خیلی شبیهیم :دی
    ولی مورد یک خییییییییییییلی هاااا خیلی :)))
    پاسخ:
    خب اینم از همزاد بعدی :)) 
    مورد یک فکر کنم اپیدمیولوژیک و همه گیر باشه:)))
    مورد ده🙈🙈
    پاسخ:
    تو هم خجالت می‌کشی آخی عزیز دلُم:))
    خیلی موقعیت سختیه ها🙈🙈😅
    پاسخ:
    یکی از دلایلی که از مرگ میترسم همینه :))😭😅
     ۱ . چه بامزه (:
    منم  ترس رفتن مورچه تو گوشم و دارم و همیشه موهام رو
    گوشام میریزم که مثلا اگه خواستن بیان راه گم کنن ((:
     
    این مورچه خواری عجیب ترین چیزی بود که تو این 
    چالش شنیدم ((:
    پاسخ:
    خب پس خدا روشکر که فقط من اینجوری نیستم:))
    واسه منم عجیب بود که به غیر از من کسی دیگه ای هم بوده که مورچه میخورده یا حتی کرم خاکی:)) 

    سلام همدم ماه عزیز . امیدوارم حالت خوب باشه

    داشتم مرور خاطرات می‌کردم و دیدم که این چالش توی وبلاگت رو هنوز نگه داشتی و هنوز روی وبلاگت لینک هستم . خیلی حس خوبی بهم داد . ازت خیلی خیلی خیلی ممنونم .

    آدرسی که لینک کردی خیلی قدیمیه و خب الان جای دیگری می‌نویسم ولی واقعا خوشحال شدم و مرسی که این پست رو و لینک رو حذف نکردی و باعث خوشحالی و افتخارمه که هنوز توی لینک‌هات هستم و این یعنی که تو از وبلاگ من خوشت می‌اومده. خیلی خیلی خیلی ازت ممنونم .

    پاسخ:
    سلام :)
    خواهش میکنم، خوندن اون پست به من هم حس خوبی میده، ممنون که این چالش به یادماندنی رو ایجاد کردی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">