افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم:|

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ب.ظ

1. بالاخره بیو شیمی عملی با تست ادرار تموم شد 😌 حالم داشت بهم میخورد یعنی یه عالمه شیشه ادرار گذاشته بودن تو آزمایشگاه و هر گروه باید شیشه اش رو چک میکرد و  سالم یا ناسالم بودنش رو مشخص میکرد :/ یکی از مراحل عملش بو کردن ادرار بود:|||| خداوکیلی تصورش کنید-_- 

شیشه ی ادراری که به ما افتاده بود رنگ رخساره اش از سر درونش خبر میداد بنابراین ما بدون بو کشیدن و اینا  انواع و اقسام امراض رو براش ثبت کردیم ها ها ها 

خب عکس هم گرفته بودم ازش ولی از اونجا که اگه بذارم وبلاگم ادراری میشه و حال شما هم بد میشه نمیذارم :))

اما این رو میذارم اینم یه تست دیگه از همون ادرار مذکوره بود که باید این نوار رو فرو میکردی تو شیشه ی ادرار و بعد مراحل بعدی رو طبق دستور العمل انجام میدادی . خلاصه خواستم بگم ایندفعه ما به جای خون ادرار تو شیشه کردیم-_-

تا اینجای پست الان من ده بار از کلمه ی ادرار استفاده کردم فکر کنم عکسشم نذارم پستم دیگه ادراری شد اینم یازدهمیش ایشششش خداروشکر تموم شد :| :))

2. آزمایشگاه فیزیولوژی  مثل همیشه عشق بود . نوار قلب گرفتیم  البته از آقایون . پسرا هیچکدوم داوطلب نمی‌شدن آخرش هم استاد یکیو به زور خوابوند رو تخت  آخه باید زیر پوششون رو هم در میاوردن تا لید ها رو بذاریم رو قفسه ی سینه اش  😅 طفلک پسره جلو‌دخترا از خجالت اینقدر استرس گرفته بود که نوار قلبش چپر چلاق در اومد 😄 ضربان قلب صد بار در دقیقه و اختلال دریچه ی فلان و فلان آخرش هم استادمون بهش گفت حتمن برو پیش یه متخصص قلب :)) 

البته این نوار قلب از  یکی دیگس از گروه های قبلی . عکسش سر و تهه 😀 

از دخترای گروهمون هم هیچکدوم حاضر نشدن نوار قلب بدن با وجود اینکه آقایون رو انداختیم بیرون . 

3.تو یکی از این درسامون که  اختلالات خلقی و افسردگی در بیماران روانی بود 

استاد : آدما با از دست دادن بعضی چیزا افسردگی میگیرن.  خب حالا بگین خانم ها بیشتر با از دست دادن چه چیزی افسردگی میگیرن ؟ 

بچه ها: طبق حدس هایی که از صحبت های قبلی استاد زده بودن گفتن  همسر  . 

استاد: درسته 

حالا آقایون با از دست  دادن چه چیزی  بیشتر افسردگی میگیرن؟

بچه ها: مادرشون؟ 

استاد : تحقیقات نشون داده با از دست دادن شغلشان😑

4. ما یه همکلاسی داریم تو کلاسمون که پسره . اسمش هست صائب . تا الان که ترم دو رسیدیم هر استادی اومد سر کلاس حاضر غایب کنه موقعی که به اسم این آقا صائب رسید اینجوری صداش کرد: خانومِ یا آقای  صائب فلانی😑 یعنی واقعا دختری هم داریم که اسمش صائب باشه ؟ -_- 

امروز استاد روان خیلی واضح و روشن گفت  خانم صائب فلانی 😅 بنده خدا همه زدن زیر خنده:)) 

5.حرف زیاد داشتم ولی پرید .عنوان هم هیچ ربطی به متن نداشت :))

 دوستان ببخشید کامنتای  پست قبل رو  فردا بعد از امتحانم اگه خوب دادم میام تایید میکنم  اگه ندادم هم خب مهم نیست بازم میام تایید میکنم و بهتون سر میزنم :دی دعا کنید امتحان روانشناسیمو فردا خوب بدم نیام بگم گند زدم ضایع بشم صلوات :))

  • ۹۷/۰۲/۰۳
  • همدم ماه

نظرات  (۲۰)

خدا صبر بده. اتفاقا من کار توی آزمایشگاه رو دوست دارم؛ ولی با این قسمتهای کار نمی دونم چه کار می شه کرد!
پاسخ:
دیگه باید بسوزید و بسازید 
فکر کنید سر صبحی بعد از صبحانه خوردن باید نتایج تست ادرار و مدفوع و خون رو چک کنید:)))
سلام :)
یادم باشه اونورا برای آزمایش نیام ...
الهی مثل همیشه تو امتحانت موفق باشی ...

خانم صائب ؟؟؟؟

مصرع دوم عنوان :
همدم ماهی و غم را ببری از یادم :)

پاسخ:
نه  بیاین ما به داوطلب نیاز داریم:))
ممنون جناب قدح :)
آره نداریم خانم صائب دیگه:))
البته اگه این همکلاسی مون رو خانم هم صدا کنیم مشکلی پیش نمیاد از بس که به چشم خواهری مامانی و نازه:))
+کم کم دارم دچار خلق افزایش یافته میشم بازم :))عجب شعری شد ترکیب شعر جناب حافظ و جناب قدح :) 
  • دختری از جنس باد
  • وای من عاشق این خاطراتتم 
    بیشتر بگووو خیلی باحالن😀
    پاسخ:
    وای عزیزم 😍
    باشه حتمن من همیشه در کمین سوژه ام :)))

    ان شاءالله خوب میدید :)
    پاسخ:
    ممنون خداروشکر خوب بود:)
    1_ 😑😑😶 (اشکال نداره عوضش حس ابن سینا بودن بهتون دست داده😂)
    2و3و 4 (!!!) _ 😂😂😅
    5_ ان شاءالله موفق باشی همدم جانم :))

    پاسخ:
    1_ یا حتی ذکریای رازی بودن:))))
    :)))))))
    5_ممنون آریانا جانم موفق تر تر باشی مهربون 🤗🤗🤗

    واه خدای من ...
    ادرار :|
    پاسخ:
    خیلی چندشه :))))
    قبل عید یه کارگاه دو روزه رفتم که به آزمایشگاه مربوط میشد ودیدم رشته میکروبیولوژی چه بده همش با ادرار و مدفوع و این چیزهای حال بهم زن سر و کار دارن طفلکیا 
    پاسخ:
    آره واقعا یعنی فکر کن سر صبح :||
  • صـــا لــحـــه
  • :)))))
    خیلی باحال بود... خیلی
    پاسخ:
    قربانت :))))))
    من با اقتدار رفتم نوار قلب دادم :|
    می‌بینی چقدر فداکارم :)))

    خوب میشه :)
    پاسخ:
    واقعا می‌ستایم فداکاریت رو :)
    ما نیم ساعت به هم زل زده بودیم هی این به اون می‌گفت اون به اون  آخرش هم هیچکی حاضر نشد همه روشون نمیشد:))

    ممنون خوب بود خداروشکر:)
    ان شاءالله که خوب میدی (: 
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
    پاسخ:
    ممنون عزیزم خوب بود:)
    ممنونم^_^:)
    مورد دوم :))))

     موفق باشی :)
    پاسخ:
    :)))
    ممنون عزیزم موفق تر باشی هانا جان:)
    زلفو حتم دارم یکی به باد داده :|
    پاسخ:
    یعنی فقط گیر دادین به همون :))
    آره زلف های خانم صائبه😂
    چه پستی شد.😂😂
    پاسخ:
    یک پست ادراری_قلبی_روانی😂😂
    چه بوی ادراری میاداینجا😷😤😂

    مام اخرین ازمایشون الان که توجزوه عملیم نگا کردم انالیزادراره😂

    فیزیو:////////اونم قلب:|||||||||

    وای اقا صائب😂😂😂استادمون تعریف میکرد رفته سریه کلاسی گفته اقای بهمن فلانی یه دفعه یه خانم بلندشده گفته بهمن دختره:||||خدایی اینودیگه هیچ کدوممون نشنیده بودیم😑😑

    خداکنه روانتوخوب بدی من بیام برات این استیکروبذارم🎉🎊🎉🎊🎊🎉🎉🎊
    پاسخ:
    خخخخ :)))))😂😂
    ولی تیکی  خداروشکر این یکی سنجش جذب نوری نداشت ولی یه سنجش دیگه داشت که یادم رفته چی بود:)))
    کلا فیزیو خیلی خوبه آزمایش گاهش خوش میگذره:)))
    وای بهمن 😂البته منم چند مورد دیگه اینجوری شنیدم ولی آقا دیگه بهمن و صائب که اصلش پسره :))
    روانمو خوب دادم هورا هورا :)) میان ترم بعدی بیوشیمیه التماس دعاااا:)))
    بالاخره کاری بود که باید میشد. :)

    خب شکر خدا :)
    پاسخ:
    آره خیلی هم عالی از دخترای گروه های قبل ما دو نفر رفته بودن دواطلبی  داده بودن نوار قلب به نظرم که خیلی هیجان انگیزه^_^ 
    :)
    🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎊🎉
    بگوتروخداجذب نداره😭😭😭😭ازخوشحالی گریم کرد نگا ولی اون امینواسیدای مجهولم جذب نداشت اگه ازمایششو داشتین😌
    ایشالله اونم بالامیشی😌😙
    پاسخ:
    خخخخ نداشت حالا بازم نمدونم شایدم داشت ولی ما انجام ندادیم:))
    یادم نمیاد اولی بود ؟ اینقدر که از آزمایش بیو بدم میادا حتی هنوز گزارش کار هم ننوشتم 😌
    ایشاللله پناه میبرم به خدا از شر حفظیات بیشمار  بیو 😭

    چقدر بزرگ شدی!
    با توجه به کامنت جیک جیکی :)
    پاسخ:
    تیکی تیکی:)))
    عجیبه، من فک کنم مطلب رو خوندم و به گمانم نظر دادم.
    اول از همه واقعاً بو ادرار رو یه لحظه حس کردم (استیکر چِندِش)
    میگن بوش سمیه، اما نه مهلک ولی مواد شیمیایی که به مرور زمان به مغز آسیب میزنه.
    راستی امتحان چی شد؟
    پاسخ:
     :)))
    خب خداروشکر ما اصلا بوش نکردیم-_- 
    امتحان خیلی خوب بود ممنون:)
    آره یادم رفت بیام کامنتمو ویرایش کنم !
    ازش معذرتخواهی میکنم :)
    پاسخ:
     :)
    آخ آخ آخ خدا صبرتون بده!البته ادم عاشق رشتش و شغلش باشه قطعا برا خودش انقدری سخت نیست که ما از دور میبینیم
    ولی خب خلاصه ازمایش کردن ادرار و مدفوع در هر صورتی سخت و چندش هست. 
    من دکتر برام ازمایش نوشتنی هم دعا میکنم فقط خون نوشته باشه حالا چه برسد به دکترای ازمایشگاه ک باید روی اون ازمایش انجام بدند!

    ولی خب هر کاری سختی خودشو داره...باید عاشق کارت باشی که بتونی سختی هاشو تحمل کنی. 
    موفق باشی:)
    پاسخ:
    دقیقا عاشق که باشی از این سخت تر رو هم تحمل می‌کنی :)
    وااای منم موقع ثبت نام دانشگاه باید آزمایش می‌دادیم آزمایش اعتیاد :| اصلا دلم نمی‌خواست برم:))))
    ممنون عزیزم تو هم موفق تر باشی:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">