افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

اردیبهشت

يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۱ ب.ظ

سه شنبه امتحان میانترم روانشناسی دارم 

به رشید فکر میکنم که باعث شد ما دوباره این واحد رو این ترم بگذرونیم
بعد به حکمت خدا فکر میکنم و میگم چه خوب شد که این ترم دوباره روانشناسی داشتیم و  اینقدر خوب یادش گرفتم این دفعه با علاقه و اکتیو
امروز که داشتم میخوندم حس کردم خیلی از این بیماری ها روانی رو دارم -_-
البته به قول استادمون توهم میزنین وگرنه واقعا بیمار نیستید ولی خب توهم هم یکی از علائم بیماری های روحی روانیه 
البته اینا هم واسه همه ادماست. 
خلاصه میخواستم بگم من امروز بر خلاف دیروز  در اختلال روانی ملال و دلتنگی به سر می‌بردم:))
سر همین اختلال خلق افزایش یافته که دیشب بهش مبتلا شده بودم رفتم شعر محبوب این روز هام از فصل بهار رو با صدای خروسکی و تو دماغی ناشی از سرماخوردگی وسط غافلگیری ننه سرما که انگار برای برداشتن خاطره های جا گذاشتش با گریه به بهار برگشته بود ! ضبط کردم -_- اگه دقت کنید متوجه میشید ته کلمات رو چقدر تو دماغی گفتم😅
دوستام بهم اکثرا هجده دادن ولی خب بازم برا من که هرگز حاضر به شنیدن صدای خودم نبودم خیلی زیاد بود:))
حالا می‌خوام بذارمش اینجا شما هم بشنوید   :)
شاعرش احمد حسینی 
 
 
  • ۹۷/۰۲/۰۲
  • همدم ماه

نظرات  (۲۲)

  • آمانیتا موسکاریا🍄
  • اینا دقیقا بیماری هایی من هستن:|

    + صدات خوبه که *ـــ* صدای منو بشنوی فرار میکنی قطعا :دی

    پاسخ:
    خب پس همدردیم:)
    +قربانت عزیزم فکر می‌کنی،  منم تا قبل از اینکه دچار خلق افزایش یافته بشم از صدام فرارر میکردم :))
    بیستی بیست *.*
    پاسخ:
    واای ممنون ^_^تو بیست تری لیمویی جونم :*
    وای واقعا به خاطر حرکت رشید مجبور شدید یه درس رو دوباره بخونید؟ :||| چه حسی داره الان رشید؟:| بقیه چجور باهاش رفتار میکنن؟:| عاخه شما چه گناهی داشتید؟:||||
    +اون عکس اولیه دقیقا منم-_- 
    ++ چقدر قشنگ بود اون ویسه:)♡♡ من که از صدای ضبط شده‌ی خودم متنفرم و گاهی که تلفنی حرف میزنم و صدام واسه خودم پخش میشه به طرز بدی حالم گرفته میشه و نمیتونم خوب حرف بزنم و به مکالمه ادامه بدم :))))))))))
    پاسخ:
    آره -_- هیچی به بند کیفشم نیاورد  خوشحال و خندون میاد و می‌ره خدا می‌دونه:)) بنابراین ما هم به بند کیفمون نمیاریمش یعنی قشنگ این ترم گوشه ی عزلت برگزیده :))پسرا هم زیاد باهاش نمیگردن 

    این پست در  و این پست مورد کاری هست که رشید کرد 
    + ممنون عزیزم ^_^ وای آره آره منم همینطور:)) صدای منم خیلی بد میشه خیلی با صدای واقعیم فرق داره تو وویس صدام بم  و کلفت میشه-_- 
    آدم ساکت باشه میگن مشکلِ روانی داره ! :| شاد و سرخوش باشه میگن مشکلِ روانی داره ! :| خو اینطورکه معلومه یه مشت روانی دورِهم جمع شدیم تشکیلِ جامعه دادیم ! :|||😂
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخخ دقیقناااا 😄😄😅
    اردیبهشتی بودین !?
    پاسخ:
    پادشاه فصل ها پاییز و پادشاه پاییز آذر 😀
    رشید فک کنم مورد انتحاری بود -___-
    پاسخ:
    احسنت بر شما بهترین مثالی که میشد برا رشید زد همین بود:))))))
    واهاهاهای :)))
    پاسخ:
    این یعنی هیجده :))))
    من گاهی در حالت ملال و دل تنگیم گاهی در حالت خلق افزایش یافته ولی الان یه دو هفته ای یشه که تو حالت اول موندم! 
    بعدا که با لپ تاپ اومدم به صدات گوش میدم *: 
    پاسخ:
    ان شالله مستور عزیزمون زودتر به حالت نرمال برگرده 
    خلق افزایش یافته با پر از حس خوب  رو برات آرزومندم :*
    قربانت؛-)
    من اون ملال ودلتنگی :|

    خوشحالم صداتو شنیدم :) خیلیم قشنگ بود^_^
    پاسخ:
    فکر کنم نزدیک امتحانا و اینا اکثرا همه در این حالت به سر میبرن:))
    ان شالله زودتر به حالت خلق افزایش یافته برسی:))
    وای ممنون منم خوشحال شدم که تو خوش حال شدی هانا جان😍:)
    شماره بدین رای بدیم :)
    پاسخ:
    من نیستم تو اون مسابقه :))
    دیدین گفتم وویس بذارم تصور خوانندهام تغییر می‌کنه ببینید تیکی چی گفته:))
    ان شاءالله که موفق بشید تو درساتون
    شعر دلنشینی رو انتخاب کردید و همچنین موسیقی
    و اما صدا، خو میذاشتید حالتون خوب شه که ۲۰ بگیرید. فک کنم همون ۱۸ :)
    پاسخ:
    ممنون :)
    آخه من اون موقع دچار خلق افزایش یافته شده بودم از طرفی هم میخواستم بگم بد  بودن صدام  حداقل به خاطر سرماخوردگیه:)))
    من خودمم هجیده رو قبول دارم :) 
    :)
    پاسخ:
    :)
    جلب بود اتفاقا صداتم خوب بود خیلی تو دماغی بودنش مشخص نبود
    این موسیقیشو با چی داری مینوازی عامو؟
    پاسخ:
    ممنون اوا جان ^_^ خواننده های خاموش از اوا یاد بگیرید  ببینید روشن شد من کلی ذوق دارم الان^_^:))
    اون رو من ننواختم نواخته شده از تو نت پیدا کردم :)) سازش پیانوعه:)

    چرادوباره روان دارین؟؟؟
    وای اقاصدات خیلی بزرگونه ترازتصورم نسبت بهت بود😂ولی عالی بود قشنگ😍😍😍
    پاسخ:
    به خاطر شیرین کاری های رشید کامنت آنیتا رو بخون تو اون جا رفرنسش رو گذاشتم :))
    وای آقا من میدونستم تصور خواننده هام نسبت به من تغییر پیدا می‌کنه😂😂 ممنون عزیزم 😍😘😘
  • دختری از جنس باد
  • منم که مبتلام:$ 
    پاسخ:
    یه جمعیت مبتلا :))
    خوب بود که
    : )
    پاسخ:
    قربانت که :) 
    ^_^
    خونده بودم اون پستا رو:)) فقط فکر نمی‌کروم واقعا باعث بشه دوباره یه درس رو بگذرونید!!:)) 
    اگه من به حتی خاطر یه کار بی اهمیت باعث چنین چیزی شده بودم قطعا بقیه کشته بودن منو :/ و همینجور خودم :/ واقعا آفرین به قدرت روحیش! 
    کلاس دوم ابتدایی بودیم و معلم مدرسه مون یه روانی به تمام معنا بود. کلی مشکل روحی داشت که چیزی نمیگم درموردش:)) بگذریم:)) یه بار داشت تکلیف میداد برای خونه، گفت از یک تا پنج هزار رو عددی و حروفی بنویسید. از روی فلان درس هم چند بار (یادم نیست واقعا ولی زیاد بود-_-) بنویسید! بعد من گفتم خانم نمیشه از یک تا پنج هزار رو فقط عددی بنویسیم و دیگه حروفی ننویسیم؟ عاغااا این معلم وحشی کلی سرم داد و هوار کرد و بعدشم گفت من دیگه به شما ها درس نمیدم و از کلاس بیرون رفت :/ من بغضم گرفته بود از واکنش معلمه و بعد از رفتنش همه‌ی بچه‌های کلاس باهام دعوا کردن که تو خانم معلم مهربان و پرجذبه‌ی ما رو ناراحت کردی و روحش رو آزردی ://// هیچوقت حال بد اون لحظه‌م رو یادم نمیره :') به خاطر اشتباه نکرده کلی سرزنش و تحقیر شدم... حالا معلمه میخواست زودتر از کلاس خارج بشه و ده دقیقه آخر رو سرکلاس نباشه و اینجور وحشی بازی درآورد واسه من. آخرشم زنگ بعدی اومد سر کلاس. 
    #کاش_من_رشید_بودم :)))
    پاسخ:
    اینقدر رئیس حراست از دستش عصبانی شده بود که دیگه :))
    آره واقعا خیلی روحیه ی قوی داشت حتی گفته بودن دیگه محرومه از ادامه ی تحصیل با ورودی ما ولی خب الانم زیاد مثل ترم قبل نیست و اصلا صداش در نمیاد 
    یک تا پنج هزااار :|||| از این معلمای دبستان و دبیرستان منم همچین تجاربی داشتم-_- کاملا درکت میکنم
    حتی تو دانشگاهم از این استادا دیده میشن متاسفانه://
    :))
    والا ادم علائم هر چیو میخونه حس میکنه اون بیماریو داره😂😂
    البته شاعر میفرماید ک:
    گاه گاهی کمی جنون دارم...
    من جنونی مدام میخواهم :))

    + الان نمیتونم گوش بدم ولی بسی مشتاقم و ب زودی میگوشمش :)
    پاسخ:
    باریکلا دقیقااا:)))😂😂
    در ادامه ی حرف شاعر دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد:))
    + ممنون عزیزم ^_^ باشه وقتی گوش دادی بگو به تصوراتت از خودم می‌خوردم یا نه :)) 
    سلام سلام :)
    گوش دادم شعرو خییلی قشنگ بود واقعااا
    یعنی هم شعر و هم خوانشش :))
    و اینکه تا حد زیادی مطابق تصورم بود ب قول تیکی فقط یه کووچولوو بزرگونه تر بود که احتمالا بخاطر همین سرماخوردگیه باشه :)

    + یاد این افتادم!
    تنها دلیل کثرت شاعر تویی ولی/ هرقدر شعر گفته شده تاکنون کم است
    من آمدم که یک شبه شاعر شوم تورا/ اما برای وصف تو عمر قرون کم است
    پاسخ:
    سلام سلام به روی ماهت😍
    یعنیااا وقتی من شروع میکنم دکلمه بخونم بلبل به احترامم سکوت می‌کنه:)))) ممنون عزیز دلم 😘:)
    آره کلا وقتی تو وویس حرف میزنم صدام خشن و بم میشه یه خورده:))
    +خیلی قشنگ بود😍منم با شعر تو یاد این دوتا شعر افتادم :
    +خواستند از تو بگویند شبی شاعر ها  ...عاقبت با قلم شرم نوشتند نشد...
    +شاعری واژه به سر دارد و معشوقی نیست.... این غم انگیز ترین شعر جهان خواهد شد 
    خخخ دکلمه خوان کی بودی تو؟! 😍😍😅
    + چ قشنگ :))
    + اصلا خیال روی شما سال های سال
    دیوان شاعران جهان را قطور کرد :)
    پاسخ:
    خخخ 😄😄😄
    +قربااانت😘
    +چه کرده ای تو با دلم 
    که از تو پیش دیگران
    گلایه هم که می کنم 
    شعر حساب می شود...
    💕💕😍
    :)))
    پاسخ:
    فدایت🤗😘
    :))😍😍
    عاشق درباره شمام!
    پاسخ:
    واقعا؟ خیلی هم عالی :دی 
     ⁩:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">