افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

که تو تا ابد ما را در قلب خود پرورش دادی

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷ ق.ظ

میخواهم احساسات محبوس شده در قلبم را نسبت به تو در این صفحه ی سفید تبدیل به کلمه کنم میخواهم از تو بگویم از تو بنویسم از تو بخوانم 

میخواهم با حروف و با کلمات تو را به رخ حروف و کلمات و جملات جهان بکشم.....

اما مگر میتوانم ... وقتی که در بهشتی که تو هستی نیستم ...وقتی که دردی که باعشق می‌کشی ، نمی‌کشم ....

حروفی که میدانم قدرت تحمل این بار را ندارند و در مقابل تو کوچک و کوچک تر و در نهایت محو می‌شوند ... 

قسم به تمام روز هایی که گفتم تحمل دیدن یک قطره اشکت را ندارم 

و قسم به تجری تحت الانهار هایی که خود مسبب جوشش از چشمه ی بی انتها و پر رمز چشم هایت شدم....


دیدنش خالی از لطف نیست :)

مدت زمان: 4 دقیقه 42 ثانیه 


  • ۹۷/۰۱/۰۸
  • همدم ماه