افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

ای باد شرطه بر خیز:))

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۳۶ ق.ظ
به مامانم گفته اگه دخترت رو ندی به پسرم مشغل الذمبه ای :/
خلاصه اینکه اول عیدی در زمره ی  مشغول الذمبگانیم ، بختم بسته نشه صلوات😄
بعدا نوشت: من مامانم در نگهداری  و مراقبت جک و جانوران ها استعداد خاصی داره مثلا ماهی عید ما همیشه ی خدا به لطف تیمار هایی که توسط مامانم برش اعمال میشه تا عید بعدی زنده میمونه . 
و حالا جالبه اولین روز عید سال بعد میمیره :(
مثلا امروز صبح که از خواب پا شدم دیدم ماهی پارسالمون پاهاشو رو به قبله دراز کرده و داره اشهدش رو میخونه 
حالا مامانم دست بردار نیست و هی داره بهش شوک میده و میگه همدم من می‌دونم این ماهی زنده میمونه و همزمان دوباره بهش شوک میده آخه در طول سال یه بار تو گلوی این ماهی غذا گیر کرده بود و داشت خفه میشد و مامانم با همین شوک ها نجاتش داد 😄  آخر سر دیگه اگه بابام نمی یومد و ماهی رو دور نمیداخت مامانم همچنان دست بردار نبود و نمی‌تونست ازش دل بکنه:()) الان بابام مامانم رو برده تا براش یه ماهی دیگه بخره الهی فدای احساساتت بشم من آخه :))
  • ۹۶/۱۲/۲۹
  • همدم ماه

نظرات  (۱۰)

اون ذمبه ای که میگی تو کارتون میتی کامن بود :|
اینی که منظورته مشغول ذمه هست 
نه?!
آخه همش ریا همش تزویر همش نیرنگ 
چرااا آخه :|
پاسخ:
آره همون ذمه که شما میگی دیگه ما محض مزاح اینجوری گفتیم  :)))))
عععع استغفرالله اون تسبیح من کووو:))
سبزه گره بزن خنثاش کن😂😂😂
عاشق مامانتم:)))))
پاسخ:
آره آره 😂😂
مامان منم عاشق توعه:))
خدا حفظ کنه مامانت رو :)
پاسخ:
ممنون عزیزم همچنین😉😍
  • استامینوفن
  • ببین دم سال نویی چطور دختر مردم رو مشغل الذمبه میکنن😂😂😂😂
    حالا ماهی های ما تا اخر تعطیلات هم دووم نمیارن لامصبا:/
    رمز ماهی داری(:/)مامانت چیه؟چطور بهش شوکه میدن؟
    پاسخ:
    میبینی تو رو خدا  😄😄😅
    هر روز آب تنگش رو عوض میکنه و غذا و از این چیزا :))
    با انگشت میزد رو شیکمش 😅 خدا روشکر تنفس نفس به نفس نداد بهش😄😁 
    عزیززززمممممم خدا حفظ کنه مامانتو:))
    منم ماهیام عمر طولانی میکنن قبلا یه بار دوسال استفادش کردیم تازه بعدش هم نمرد خودمون انداختیمش تو اب:)
    پاسخ:
    مممنوننن🤗🤗🤗
    به به چقدر خوب من خیلی دلم میسوزه وقتی ماهیامون میمیرن⁦☹️⁩
  • دختری از جنس باد
  • واااای😍خدا مامانتو براتون نگه داره
    پاسخ:
    ممنوووون عزیزم مامان شما رو هم🤗😍
    الهی...:))
    پاسخ:
    🤗😊
    سلام عیدتون موبارک :)
    پاسخ:
    سلااااام عید شما هم مبارک سال خوبی داشته باشید پر از اتفاق های خوب 🌸🌿
    سال نو مبارک ! انشاالله سال عالی ای داشته باشی
    پاسخ:
    ممنون سالی سرشار از سلامتی سعه ی صدر عاقبت بخیری و کلی اتفاق های خوب رو براتون آرزومندم :)
    همدم دارم میخونم ولی خیلی استرس دارم خیلییی همدم وقتی فک میکنم کمتر از ۷۰ روز مونده دیوونه میشم:((
    این استرس کیفیتم رو میاره پایین:(
    اصلا چن بار باید یه خط رو بخونم تا بفهمم
    پاسخ:
    عزیزم استرس خوبه ولی به اندازش 
    باید آرامش بر استرست غلبه کنه آروم باش هفتاد روز واسه همه هفتاد روزه .
    با آرامش مطالبی که قبلاً خوندی رو با تست زدن مرور کن این خیلی مهمه 
    سنجش هم ثبت نام کن
    ماه آخر رو هم آزمون های کنکور سال قبل رو از خودت بگیر 
    ببخشید دیر جواب دادم نت نداشتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">