افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

بی تو تقویم پر از جمعه ی بی حوصله هاست

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۳۴ ب.ظ

اگر قرار باشه برای این هفته ام اسم بذارم ، اسمش رو می‌ذارم هفته ی گٙند اقتصادی ، اقتدار در ولخرجی و بی کفایتی در نگهداری از تیکه ای کاغذ که می گویند چرک کف دست است 😒

قشنگ هر چی پول تو جیبی داشتم الکی الکی خرج کردم . 

گاهی وقتا یه تکه کاغذ چقدر می‌تونه باعث ناراحتی بشه . توف توف 

+ الان مشقای زبانم رو تموم کردم خوشحالم ولی باید برم بیوشیمی بخونم چون گفته ازمون درس  می‌پرسه😢 (تداعی دوران دبیرستان)   😁 

+ بهم گفتی نذار ویژگی های منفی دوستی که بیشتر باهاش میگردی روت تاثیر بذاره . بهم گفتی سعی کن اگه قراره تاثیری باشه رفتار و کلام خوب تو رو دوستت تاثیر بذاره .  ازت ممنونم تلنگر خوبی بود 🌸

  • ۹۶/۱۲/۱۱
  • همدم ماه

نظرات  (۶)

  • کاکتوس هستم
  • :(
    موفق بآشی :)))
    همدم من با صبح زود بلند شدن مشکل دارم :(
    شبا هم نمیتونم بیدار بمونم چیکار کنم -_-
    پاسخ:
    ممنون عزیزم :)🤗
    چند ساعت در شبانه روز میخوابی؟

    متاسفانه بعضی وقتا دستامون ازاستریلیزه هم تمیزمیشه
    من دوست دارم دستام چرک الودباشه:|||||
    تف
    بدوبروبیوبخون بدو:|||
    پاسخ:
    آره آره منم 😄😄😄

    حوصله ندارم بیو بخونم  😫😫😫😫 
    پس تورابه منفی استادتون میسپرم دخترم:|||
    دست الله یارت:||||
    پاسخ:
    به نکته ی ظریفی اشاره کردی 😄😁😂
    ( مویه کنان و بسم الله گویان جزوه ی بیوشیمی را از قفسه بیرون میکشد 😌)
    و جهان مادر آبستن خط فاصله هاست ...

    سلام :)
    پاسخ:
    علیرضا آذر ...:)

    سلام و درود:)
  • امید چِرَوی
  • تلنگر خوبی بود:)
    اگه قراره دوستامون تاثیر منفیشون از تاثیر مثبتشون بیشتر باشه، به نظر من دوستمون نباشن بهتره.
    پاسخ:
    این که چه تاثیری رو ما بذارن هم تا حد زیادی بستگی به خودمون داره:)
    موافقم👌👌
    همه چیز یه صورت سینوسی داره.حتی رفتار ما.
    مهم اینه قدرت تغییرشو داشته باشیم که اینم برای من به شخصه ازون بالایی تامین میشه.
    پاسخ:
    اوهم دقیقا🤗🤗

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">