افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

اصلاح شدگانیم

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ب.ظ

امروز روز شلوغی بود 

ما دانشگامون گاهی اوقات تا هشت شب کلاس داره و امروز از هفت صبح تا تا شیش بعدازظهر پشت سر هم کلاس داشتیم واقعا حس میکنم نفسم برید امروز 

می‌خوام یه گریزی برای آخرین بار به ترم اول بزنم در مورد چنگیز و اینا😁

خیلی حیف شد که چنگیز سیبلای چنگیزی شو زده و دیگه ابهت چنگیزو نداره

ابرو خفن کلاس هم که اول سال یه ابروی متحرک بود که دست و پا داشت الان وسط ابروهاشو برداشته اعتراف میکنم عاشق ابرو های بهم پیوسته اش بودم :دی چوپونک کلاس کلا دکوراسیون لباس هاشو تغییر داده و الان جنتلمنی شده برا خودش بلبلک و موجی هم که رفتن آبادان لهجه ی شیرازی بلبلک رو دوست داشتم و از موجی هم خلی بدم میومد 😑 

در مورد بقیه بچه ها هم نظری ندارم الحمدالله 😁

دیگه هم کاری به کسی ندارم اسم مستعار و اینارم بیخیال دیگه اینا رو میگم اینجا که ذهنم رو ازشون خالی کنم

راستی در مورد فیزیولوژی هم بگم که در کمال ناباوری بشدت درخشاااااان شد😂😂😂 قشنگ اون وسط گند زد هم به تصوراتم هم به معدلم 

قراره بعد از گذراندن روانشناسی بهمون معدل بدن اما طبق محاسبات من ، من واسه خودم آداب رو بیست در نظر گرفتم و شدم17.01😁 اما آداب خرابش کرد حالا میگم چرا و شد شونزده و نود و خورده ای که ان شالله روان درستش کنه 😄 

اما آداب  هم رفتم آموزش پرسیدم نمره ای چیزی خیر سرتون نمیدین؟ کلاس اومدیم مقاله دادیم هاااا😑 خانومه برگشت گفت عزیزم این درس نمره اش به صورت کیفی ارائه‌ میشه مثلا عالی خیلی خوب خوب بد زشت اصن به تو میگن دانشجو با این اخلاقت؟ 😑😨 خداوکیلی درس عملی نیم واحدی بعد مثه دبستان نمره اش به صورت کیفی ارائه‌ میشه 

در مورد استاد روانشناسی جدید هم بگم که به شدت استاد باحالیه وقتی که خاطرات مریض هاش رو تعریف می‌کنه هم آدم ناراحت میشه هم خیلی بانمکه خاطراتش . هم اینکه کلاس اکتیو و فعالیه مثه بقیه استادا نمیاد یه پاور بذاره و از روش بخونه  کلا از اون استاد ترم قبلمون   خییییییللللی بهتره اون ترم سر کلاس روان حس میکردم وارد یه انفرادی تاریک شدم و اصلا از درسی که بهمون میداد لذت نمی‌برم و درکش نمی‌کردم 

استاد زبان عمومیمون همون استاد فیزیک ترم قبله 😒 این استاد به شدت سخت گیر عصبی جدی است . همون اول کاری یک و نیم نمره ازمون به خاطر اون هفته ی اول که بچه ها خودشون تعطیل کردن کم کرده 

دوستام چند روز پیش آهنگ  گذاشته بودن و داشتن تصوراتشون رو در مورد اینکه مثلا فلان استاد الان بیاد برقصه چجوری می‌رقصه میگفتن😓😌 بعد گفتن استاد زبان می‌رقصه ولی به جا شاباش دو نمره ازمون کم می‌کنه😁 

این ترم ورزش داریم

نمی‌دونم چرا تربیت بدنی رو دوست ندارم 😑 

دیگه اصن از این پستای نمره ای مزخرف نمینویسم ایششش دغدغه‌های مهم تر و قشنگ تری دارم من بعد:)

+ باید تو این چندماه یه تصمیم بزرگ بگیرم و خیلی استرس دارم،  یه چیزایی هست که دلم میخواد بگم ولی گفتنش نمیاد :(( 

  • ۹۶/۱۱/۲۸
  • همدم ماه