افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

حالا شما هی دل ما رو بسوزون:))

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۴۷ ق.ظ

هر طرف میری دارن از برف و بارون میگن 

تلویزیون ، اینستا، تلگرام، بیان 

و من مثل هر سال تو دفتر خاطراتم نوشتم دیدی امسال هم رخت سفید تنت نشد شهر فراموش شده ی من؟ 

شهر من بغض دارد، دلش هم گرفته ، لباسش هم آسمان هست با «آن پوستین سرد و نمناکش » ولی 

نمی بارد 

بعض داشته باشی اما نباری درد دارد نه؟ 

+ خیلی ام قشنگ نوشتم😅😂😂😂

من اولین برفی که از نزدیک دیدم رو سال اول دبیرستان تو پونزده  سالگی دیدم 

واسه اولین بار برف اومده بود ولی اینقدر کم بود که باز حسرت درست کردن آدم برفی رو دلم موند

یادمه با خواهرم کل برفای حیاطو پارو کردیم آخرش هم یه آدم برفی درست کردیم که هیکلش یک دوازدهم خواهر شیش ساله ام بود😂

به خاطر همین یه ذره برف مدارس شهرمون یه هفته تعطیل شد و اون دوران از بهترین روز های زندگیم بود :)

  • ۹۶/۱۱/۰۹
  • همدم ماه

نظرات  (۱۰)

اتفاقا خوب نوشتی :)
پاسخ:
ممنون الی 🤗🤗🤗
عهههه اونجام نباریده
نگاغصه نخورمام برف نداریم:|
پاسخ:
ارهههه
میگم تیکی میبینی تو رو خدا بعضی جاها اینقدر برف اومده که به بحران تبدیل شده اونوقت ما اینجا داریم از بی برف و بارونی می‌میریم😅
خداییش اگه برفا رو عادلانه تقسیم میکردن بحران هم پیش نمیومد😌
شهر من بغض دارد، دلش هم گرفته ... زیبا بود.
می توان گفت درک می کنم.
خاطره ی زیبایی بود
ان شاءالله برف در شهر شما ببارد و بغض شهر شما تبدیل شود به شادی
موفق باشید

پاسخ:
خیلی ممنون شما خودتون اینقدر زیبا و از اعماق وجود می‌نویسید که آدم مبهوت میشه :) 
موفق تر باشید :)
اتفاقا خیلی خوب نوشتی:))
اینجا حتی بارون هم نبارید:'(
پاسخ:
 سااااغول نلی گوزلیم 😍
ان‌شالله که همه ی کشورمون از این رحمت الهی بهره مند بشه🙏🥀
والا

فک کنم شهرمابعدگسل زلزله روگسل گناه قرارداره یام یه جورایی ماداریم تقاص گناهای بقیه روهم پس میدیم😂بعداوناپاک میشن برف نعیم براشون میادوماهمچنان😂
(این حرفم شوخیه هااا یه بارسره اینموضوع استادمون کلی موعظمون کرد😑)
پاسخ:
آره آره می‌دونم 
خداروشکر شهر ما لااقل تا الان که زلزله نیومده😅 فقط چند سالی هست رو گسل تاوانه😌
بَرَکَلّا  قیزیم:)
پاسخ:
ترجمه هم کن نلی جانم 😌😌:)
😄 یعنی باریکلا دخترم:)
پاسخ:
قررررربوووونت🤗🤗😊
سلام

طرف میگه اینقدر تو اینستا عکس برف لایک کردم انگشتم سرما خورد 
پاسخ:
سلام 

دقیقا منم الان دستام یخ زده😂
سلام خانوم دکتر.منیم حالیم یاخچیدی سن نجورسن؟!سنون آذری دانیشماقوآ قوربان! :))) چوخ دوزلی دانیشیسان ... بیدنه غلط واروندی که الان یادم دا دوی آما چوخ گوزل و دوزلیدی! :))))

دیگه بقیشو فارسی بنویسم ... :)))
زهراجون دروغ نگم هر وقت میام نت و وبلاگ و اینا ، حتما حتما بهت سر میزنم پس یادم نرفته شما رو اصلن مگه میشه عزیزم .... :) اما نمیدونم چرا کامنت نذاشته میرم ... :) 
امیدوارم همیشه موفق باشی و توی تک تک مراحل زندگیت بدرخشی.
راستی هفته ی قبل که من اردبیل نبودم کلی برف باریده بود جای تو خالی.
الان من دعا میکنم زودتر اب بشن بهار بیاد.  :|
پاسخ:
سلام عزززززیزم 💓💓💓🤗🤗🤗 قربااانت من سنی چوخ ایستیرم 😘💓 
بقیه اش که نوشتی نیاز به ترجمه داره😅 

قربونت عزیزم منم همش میام سر میزنم ولی کامنت نمیذارم اکثرا اما همیشه به یادتم قدیمی ترین و از بهترین دوستای دنیای مجازیم💓 همین که بهم سر میزنی حتی کامنت هم نذاری کلی خوشحالم کرد😊😊 
ممنون گلم ان شالله تو هم همیشه درخشان باشی و مراحل ترقی رو یکی یکی به همراه همسرت طی کنی💓
چه خوب اینجا الان باز هوا گرم شده البته منم با سرما رابطه ی خوبی ندارم ولی خب از بس برف و بارون ندیدم دیگه 😅
بهار که واقعا بهترین فصل خداست💓
شعری که نوشتی چقد قشتگه!
پاسخ:
قشنگی از خودته مهربون😊🤗

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">