افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

من سنی چوخ ایستیرم

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ب.ظ

من دوستت ندارم ولی دوست داشته شدن از طرف تو رو دوست دارم . 

وقتی فکر میکنم دوستم داری خوشحال میشم .

آدم ها مورد محبت واقع شدن رو دوست دارن حتی اگه خودشون محبت نکنن

  • ۹۶/۱۱/۰۸
  • همدم ماه

نظرات  (۹)

به هر حال ما کشته مرده‌ی هر جمله ی ترکی‌ای که توی بیان نوشته میشه هستیم *_*
پاسخ:
منم همینطور :))
هر چند خودم ترک نیستم ولی عاشق این زبانم 😍😊
دست نوشته شما گرچه کوتاه بود اما حرف های زیادی داشت.
« وقتی فکر می کنم دوستم داری خوشحال میشم » خیلی از این جمله خوشم آمد.
موفق باشید
پاسخ:
چه خوب حدس زدید:)
سپاسگزارم🙏🥀
زنده باشید
آدما موردمحبت واقع شدن رودوست دارن:))))))
چ قشنگ^_^
پاسخ:
اوهوم😍🥀💓💓
  • 🌹گل خاتون🌹
  • دقیقنننن
    دقیییییقن:))یه جور خودخواهیه ها ولی خب دیگه هست همچین چیزی:)
    پاسخ:
    آره دقیقا اون خود خواهی بودنش خیلی دراوره برام😖
    عنوان میگه دوسش داری
    متن میگه دوسش نداری
    عجب پارادوکس جالبی :)
    پاسخ:
    اره هم جالبه هم دردناکه😖😖😖😖
    ولی راستشو بخواین نمی‌دونستم دوستت ندارم به ترکی چی میشه ولی دیدم اینجوری جالب تر میشه😅

    من دوستت ندارم به ترکی میشه: من سنی ایستمیرم.
    قبلا هم گفتم،بازم میگم، ما زن ها معشوقه بودن رو دوست داریم.
    پاسخ:
    چقدر جالب یه میم فقط میخواست😍😍😍 ممنون نلی جانم🙏😍😍😘😘ان شالله در این زمینه یاد گرفتن ترکی ازت کمک میگیرم با اجازه 😉😊
    +دقیقا:)
    چه فیلسوفانه :))
    پاسخ:
    اوهوم:)
    میبینید با یه میم زندگی از این رو به اون رو میشه 😑
    پاسخ:
    هییییی زندگی:((
    که اینطور :)
    پاسخ:
    😉😉

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">