افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

پایان ترم اول و پایان ترمک بودن رو به خودم و شما  تبریک میگم 😂

به شما هم که وبلاگ منو میخوندید تبریک میگم که از دست آه و ناله هام راحت شدین😌😎

حالا این ترم که همه جا درس عبرت بودم ان شالله ترم بعد درس الگو میشم😅

الان دقیقا حس تابستون بهم دست داده یکی از خوبی های دانشگاه هم همینه بعد از هر ترم یه هفته تعطیلیم که اگه همکلاسی هاتون بچه های گلی باشن یه هفته دیگه هم تعطیل میکنن :))

وسط امتحانا هی میگفتم بذارین تموم شید این کتابو میخونم اون فیلمو میبینم نقاشی هامو تکمیل میکنم فلان جا میرم ولی امیدوارم از فردا مثه تابستون های سابقه دار گذشتم دوباره تا لنگ ظهر نخوابم😒 


  • ۹۶/۱۱/۰۴
  • همدم ماه

نظرات  (۱۲)

قسمت آن بود کز دفتر پرواز بلند، به من خسته به جز چشم رسیدن نرسد... 
خیلی برات خوشحالم بالاخره یه نفس راااحت میکشی😉✌
ما اما 4شنبه هفته دیگه که تموم بشیم، شنبه باید بریم سر کلاس! 
ضمن اینکه فعلا نمره ها رو نمیزنن حسش نیست آخه
گفتن حتی ممکنه ترم آینده بزنن
احیانا اگه درس پیش نیازی مثل بیوشیمی یا بافت و جنین رو افتادین، حذف کنین یک رو بردارین دوباره
😖
پاسخ:
  • ممنووون هوپ فوول جانم🤗
  • ان شالله منم چهارشنبه میام به تو هم به خاطر پایان ترم اول هم شروع ترم دوم تبریک میگم😅
واقعا ؟ یعنی یه هفته هم استراحت نمی‌دن بتون؟ بابا دانشجو ها وای نمیستن میرن خونه هاشون
ماله ما ترم بعدمون از شنبه ۱۴ بهمنه یعنی همزمان با شما ولی دوستام نمیان 
واسه ماهم به جز دینی که شونزدع شدم هنوز هیچی رو نزدن تازه اون شونزدع رو هم از استاد پرسیدم
اون آناتومی هم میان ترم بود که دقیقا دوماه طول کشید تا نمراتو بدن😌
وااااای اصن نمی‌خوام به نمره هام فکر کنم 😭😭😭
اقا تبریک به شمااااا تبریک به خودم تبریک به همه😂😂😂😂

شمام10روزتطیلین؟؟
قراربوددوهفته باشه😑😢
پاسخ:
تبرررریک🤗💓🌸💓
ما قرار بود ده روز باشه بچه ها قرار گذاشتن دو هفته😂😅
روایت داریم که تا سال یک تموم نشده هنوزم ترمک محسوب میشی! ؛)
پاسخ:
نهههه االلللی 😭😭😭 
خوشبحالتون خودبچه هاتون:(
پاسخ:
آره دلت بسوزه اصن تیکی جون😂(نگارنده بدجنس میشود)😂
عه خواهر😂
عه عه😓
پاسخ:
😋😋😋
من له شدم زیرِ این همه کتاب :(((
پاسخ:
از شما کی تموم میشه حوا ؟
شنبه -_-
مشکل اینجاست که مامانم هم نیست باید آشپزی هم کنم. :|
پاسخ:
خب پس از شمام تمومه دیگه:)
کدبانوی مهربون🤗
سلااام. تبریکات بسیاااار :)
نقاشی ام میکشی؟ با چی؟!
اینطور ک برمیاد ما خیلی شبیهیم انگار! :)
پاسخ:
سلااااام آریانا خوبی🤗ممنونم💓😍😘🥀
آره گاهی وقتا میکشم البته کلاس نرفتم واسه همین غیرحرفه‌ای میکشم با مداد طراحی😊
تو با چی میکشی؟ 
چه خوب😊😊🤗
ولی دانشگاتون خوبه ها!! خیلیا کمتر از شما تعطیلن!
پاسخ:
مممنون آریانا😂 ما هم مثه خیلی ها باید کم تعطیل می بودیم مثلا الان برنامه ای که برا ترم بعد بهمون دادن از ۱۴ بهمنه ولی همکلاسی هام گفتن تا بیست و دوم بهمن نمیاین :))
سلام

خوب هستید ان شآء الله ؟ :)

تبریک عرض می کنم :)

تعطیلی هم برای استراحت خوبه منتهی بنده یک ذره موتورم سرد میشه بعد تا بخواد دوباره گرم بشه یکم اذیت میشم و این از بدی تعطیلات البته اگه مرور کنم و زیاد از کتابا فاصله نگیرم خوبه و موتورم زیاد سرد نمیشه :)

ان شاء الله درس الگوی خوبی خواهید شد :)
التماس دعا
پاسخ:
سلام 
خوبم الحمدالله شما خوبید ؟
ممنون ^_^

درسته ولی حالا ما هنوز زیاد درسامون سنگین نشده نهایت استفاده رو می کنیم :دی 
بله بله   منتظر همدم ماه جدید باشید😌
محتاجیم چشم
خوبم ممنوووون😍😘💕
چ جالب منم نرفتم.. با مدادرنگی و مداد.
(یادش بخیر ی زمانی همه کتابام پر نقاشی بود😂)
+ آورین کار خیلی خووبی کردید😂✌
(جدی گفتم! اصن دیدی اومدم پیشت! 😅)
پاسخ:
با مداد رنگی هم میکشم ~_~ منم همیشه تو کتابام و جزوه هام یا شعر نوشته یا عکس چشم و ابرو کشیدم 😂😂
+ آره دیگه یه همچین همکلاسی های خفنی داریم ما😅
خیلی هم عالی اگه اومدی قدمت رو چشم 😍😍
ارههه شعرم که کلا جزء همیشگی زندگیه😍
+ خدا نگهشون داره واستون😂😂
قربانت :)) ان شاءالله

پاسخ:
چقدر همزاد پنداری میکنم باهات😍💓
+ممنون😅😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">