افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

ببار بارون ببار غم دارم امشب

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۵۸ ق.ظ

بهداشت خود را چگونه گذراندید؟

به بهترین نحو ممکن گند زدیم

از اونجاهایی که نخونده بودم تا تونسته بود سوال داده بود

خدا ازت نگذره خب حداقل جزوه رو در طول سال می‌دادی نه شب امتحان 

نمرات اندیشه ام رو هم دیدم این دیگه ضربه ی کاری بود برای مرگ مجدد یک مرده ی متحرک

یعنی خداییش باید برم بمیرم من همش دوتا تستی غلط داشتم و یه تشریحی بعد شدم شونزده و نیم عجب دنیای غریبی😩

هر تستی هفتاد و پنج صدم تشریحی هم که جابه‌جا جا نوشتم دو نمره

پسرای کلاسمون یا اونایی که فکرشم نمی‌کردم از هفده به بالا شدن

خداییش از چنگیز کم تر شدن یعنی فحش

همه اونایی که میگفتن که میفتیم و اینا همه خوب شدن

دوستم دیشب تا چهار صبح داشته بهداشت می‌خونده بعد اومده میگه هیچی نخوندم.خب به یکی بگو که گوشاش مخملیه 

من هیچ وقت از کسی نمی‌پرسم چقدر خوندی چون بدم میاد کسی ازم بپرسه که خدایی نکرده چیزی نگم که باعث استرسش بشم اونوقت اینا همش ...

خدا شاهده میرفتم کتابخونه بعد دوستم میومد من درس می‌خوندم اون تو اینستا با  بوی فرندز هاش چت میکرد اون شده هجده 

اونوقت من فقط یه بوی فرند دارم  که اونم بابامه باید اینقدر کم شم 😭

الان من چه حسی میتونم داشته باشم

الان قابلیت اینو دارم که اینستا و تلگرامو وبلاگمو همه رو حذف کنم بعد گوشیمو بندازم تو آتیش بسوزه بعد خودمم یه استامینفون بخورم بمیرم

هیچی فقط اینکه از این به بعد به جای این حواشی و این تحلیل های مزخرف و این همه ناله و غرغر بتمرگم از ترم بعد خوب درس بخونم ‌‌و از زهرای ترم یک این ترم انتقام بگیرم 

خوبه من هر وقت شکست بخورم بیشتر انگیزه ی پیروزی پیدا میکنم

الان یه چیزی اینجا می‌نویسم 

میگم من شنبه امتحان بیوشیمی دارم

می‌خوام از همین الان شروع کنم خداروشکر در طول ترم و فرجه ها هم خوندمش

ان شالله که شنبه میام میگم بهترین امتحانم بیوشیمی بوده

ولی اگه سکوت کردم خودتون بفهمید عمق فاجعه رو😌

ولی بعدش باید در مورد فیزیک پزشکی بگم که بلافاصله بعدش فیزیک داریم که خیلی سخته و واسش نصفه روز وقت گذاشتن 😩 اما اینم میخونم تا جونم در اد باید خوب شم

خدایا کمکم کن تا خوب بفهمم و برای نمره حرص نخورم 



  • ۹۶/۱۰/۲۷
  • همدم ماه

نظرات  (۱۵)

  • کاکتوس ..
  • حرص نخور.. دانشگاه همینه.. فقط خودتو از لحاظ فکری و ذهنی اذیت نکن. میگذره و اینکه علوم پایه مهم نیست.. سخت نگیر :-)
    پاسخ:
    ممنون پریا آره :) اصن این رشته قشنگیه به عملی هاشه 
     ولی  واقعا نمی‌دونم جو رقابتی کلاسمون خیلی سنگین شده :(

    می بینی چه قدددر درد مشترک داریم؟  حس کردم خودم نوشتم! 
    پاسخ:
    اوهوم
    ان شالله ترم بعد رو باهم میترکونیم
  • دست نویس
  • کلاً تسلیت :)
    معمولاً اونایی که نمی خونن در ظاهر باید صفر بگیرن ولی به کمک تکنولوژی 16 بگیرن کمه :)
    یکی از دوستام هیچی نخوند، سر امتحان گوشی رو باز کرد و کلی تقلبی کرد، اون بیشتر از من گرفت! :(
    عمق فاجعه زمانی مشخص میشه اینکه بفهمی جای هستی که نباید باشی
    در کل ان شاءالله که قبول شید
    پاسخ:
    وای به نکته ی ظریفی اشاره کردید 
    منم حس میکنم بعضیاشون تقلب میکنن من که آخرین تقلبم پنجم دبستان بود که اونم مچمو گرفتن یعنی جوری گرفتن که تا الان درد می‌کنه 😀
    دقیقا دقیقا 
    ممنون از شما ان شالله که هم قبول شم هم معدل الف 😂 مخصوصا با اون گندی که تو بهداشت زدم :))
    ان شاءالله که امتحان شنبه تو عااالی بدی و بیای اینجا بهمون بگی :))
    + انقدرر واس نمره حرص نخور من واقعا الان میفهمم که اووون همه نگرانی و حرص و جوش الان هیچ فایده و تاثیری ندشتن! (البته تو دبیرستان ک خب احتمالا دانشگاهم همینه😁)
    + فییزییییک تو پزشکی؟! :///
    اخه فیزیک ب چ درد ی پزشک میخوره😭

    پاسخ:
    ان شاااالله 😍💓
    + آره دقیقا من همش به خودم همینو میگم مثلا اون امتحان نهایی های مزخرف 😫
    آره دانشگاهم همینه نمره تاثیر نداره اتفاقا خیلی از رتبه خوبا هم شاید دیگه تو دانشگاه مثه دبیرستان دیگه اینقدر تو دغدغه ی نمره نباشن ولی خب  😂
    من اصن یکی از دلایل اینکه اومدم این رشته خلاصی از شر فیزیک و ریاضی بود://
    ولی فقط یه ترم فیزیک پزشکی دارن که اونم دو فصل آخر پیش دانشگاهی هست که بسطش دادن و کتابش کردن😌
  • 🌹گل خاتون🌹
  • هروقت میخونمت حس میکنم نوشته های ترم یک خودمو دارم میخونم:))
    پاسخ:
    فکر کنم وضعیت اکثر ترمکا همینه😭😂 
    منم بیودارم:|||شمبه:|||
    پاسخ:
    وای چه خوب الان بیشتر حس درس خوندنم گرفت
    ان شالله هر دومان بالای هفده شیم😍💓
    😁😁😁
    یه دوست پسر دارم اونم بابامه😁😁😁
    خاطراتمان زنده گشت‎(:‎
    توی رشته هی شما مخصوصا چون سالهای زیادی کنار هم هستین جو رقابت درسی خیلی بیشتر از بقیه اس که چهارسال کارشناسی میخونن
    یوقتهایی این رقابت حتی انسانیت رو از آدمها میگیره
    امیدوارم علاوه بر تلاش خط آخر نوشته اتون هم همیشه براتون پررنگ بمونه.
    پاسخ:
    والا😂😂😂 
    آره دقیقا و خیلی وقتا این جو رقابتی به حسادتی تبدیل میشه و اونم میشه همون گرفتن انسانیته
    ممنون ان شالله که خدا هم در این راه کمکم کنه ، 🌸🥀
    خب پس بازم خوبه, 2 فصل آخر پیش جذابه... همین که دینامیک و این چیزا نیس جای شکر داره😂😂
    پاسخ:
    اوه اوه دینامیک اینا اگه بود که خودم میرفتم انصراف میدادم😂 خدا وکیلی پارسال هر چی خوندم آخرم جواب ندادم تو کنکور :))
    من بیو دادم:))(
    ایشالله بالا17شیم:)))))
    پاسخ:
    منم دادم:))
    ان شالله ولی من که پونزده به بالا هم راضی ام😂 
    پست جدیدنبودالان؟؟؟؟؟؟؟من واسه اون کامنت گذاشتم:||||||
    پاسخ:
    ععععع چرا حس کردم چرت و پرته زدم پیش نویس😀
    الان دوباره کامنتت رو بفرست کنجکاو شدم ببخشید:))[😌]
    نوشته بودم
    اناتومی واسه شمایه درس جداس؟واسه ماباقیافه گولزننده علوم تشریح وباکام تلخ جنین وبافت واناتومی تموم شد ازشماهم اینجوریه؟؟
    نوشته بودم
    اناتومی واسه شمایه درس جداس؟واسه ماباقیافه گولزننده علوم تشریح وباکام تلخ جنین وبافت واناتومی تموم شد ازشماهم اینجوریه؟؟
    پاسخ:
    نه بابا اگه جدا بود که اینقدر آسون نبود این ترم 
    واسه مقدمات علوم تشریح از ما هم با بافت و جنین باهم بود یعنی همین بافت و جنین برا خودش یه پا غول بود مخصوصا جنین پوستمون کنده شد:(( 
    فقط برا آناتومی قسمت عمومی رو گذاشته بودن یه چند تا استخوان قفسه سینه و لگن و پیچ و مهره😀
    اره شماچون تخصیص ترمیخونید هرترم یه جایی روبهتون یادمیدن

    ماهمه اناتومی رو
    ی ترم خوندیم:|
    پاسخ:
    اره :) یعنی دیگه آناتومی ندارید؟ 

    من ک کلا فیزیکم گند زد به همه چی! خخخ
    پاسخ:
    آخ آخ گفتی دقیقا منم فیزیکو مشکل داشتم و کم ترین درصدم بود
    امروزم که حتی همون دو فصل آخر پیش دانشگاهی رو(فیزیک پزشکی) دوازده چهارده میشم😂
    ترم دو سروگردن داریم
    این ترم سروگردن نداشتیم بقیه روداشتیم
    پاسخ:
    آها موفق باشی تیکی جون🤗

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">