افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

من همچنان در اول برگِ تو مانده ام

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۲۹ ب.ظ

پسمانده های پاتولوژیکی شامل بافت ها ، اندام ها ، اجزای بدن، جنین انسان و جسد جانوران ، خون و چرک و مواد دفعی بدن همچون نمونه های مدفوع و ادرار و غیره می باشد:|

حالتون بد شد؟ 

حال منم بد شداصن نمیتونم این چیزا رو تحمل کنم و الان دارم میخونم شون 

بهداشت ازت بدم میاد بگو خب 😭

از این جزوه ی به این گندگی هنوز یک دوازدهم شو خوندم و الانم تب کردم دیگه حال ندارم ادامه بدم اومدم یکم غر غر کنم بلکه فرجی بشه

تازه امروز جزوه رو از انتشاراتی گرفتم 😰

قول میدم تا آخر شب به یک شیشم برسونمش

من دختر تنبلی نیستم  غر غر و ام نیستم  در جریانید که😁

  • ۹۶/۱۰/۲۵
  • همدم ماه

نظرات  (۷)

ببین!  برو خدات رو شکر کن لااقل الان یه چی دستت هست بخونی! 
استاد ما یه سمت وزارتی بالا داره( ممکنه بگم بشناسی) پروازی از تهران هر هفته میاد
انقدر ادا و اصول و قر و فر داره مرتیکه خدا میدونه
دهن مون رو سرویس کرد واسه یه پاورپوینت، هنوز یادم میفته بغض میکنم. سال بالاییا میگن بر اساس همون پاور و اجراتون نمره داده بهتون رفته. امتحانش سوری و الکیه. راست و دروغ اینو نمیدونم
اما حالا طبق گفته خودش، جلد اول و نصفه از جلد دوم کتاب جامع بهداشت عمومی! ( اگه تا حالا این عظیم الجثه ها رو دیده باشی! ) رو باید بخونیم
کاش لااقل یه جزوه مثل شما داشتیم
آخه من دردامو به کی بگم😑😭
پاسخ:
همینم کامل نخوندم اخه فقط این نبود چندتا بچه جزوه هم داشت با خودش
😩
برا بهداشت پروازی دارین خدا بتون رحم کنه
خداییش اون کتاب به این زیادی رو میخونی همشو؟ من همینم نتونستم تموم کنم
استاد ماهم خیلی مرتیکه هست😩 امروز آنقدر خوشحال بود که نگو
درداتو به من بگو ما همدردیم😫
آرام باش:))
پاسخ:
واقعا بزرگترین مشکلم تشنج اعصاب و نبودن آرامشه😖
ممنون تیکی
سلام 

خوب هستید ان شاء الله ؟

تیتر جالب :)  
ما همچنان در اول وصف تو مانده ایم . 


اهل همت رخنه در سد سکندر می‏کنند
این سبک دستان کلید فتح را دندانه ‏اند

به امید خدا ان شاء الله این امتحان رو به خوبی پشت سر بگذارید . دعاگوی شما هستیم . :)

بله بله در جریانیم :|

التماس دعا 
پاسخ:
سلام 
ممنون
شعر قشنگیه ولی من
ممنون از شما منم همینطور :)
موفق باشید 
مزخرفه کلاً -_-
پاسخ:
خیلی حفظی و فراره:((
  • دست نویس
  • درکتون می کنم
    من هم حالم بد شد.
    ان شاءالله که پاسش کنید بره پی کارش :)
    پاسخ:
    ممنون
    ان شالله ان شالله
    خدایا 
    :)))
    پاسخ:
    😭😭
    من هم دوستش نمیدارم :(
    پاسخ:
    حالا حالا ها باهاش سر و کار داریم😓

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">