افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

دارم دین و زندگی(اندیشه😒) میخونم که یهو یادم میاد یه سوال تو ادبیات شک داشتم 

اندیشه رو پرت میکنم اونور سریع به کتاب ادبیاتم حمله میکنم و کتاب رو باز میکنم میبینم بله غلط نوشتم😑😥

آخه اینجا رو نگفته بودی استاد😭😭 

فکر میکردم بیام دانشگاه عوض میشم دیگه  آخه ولی:(

باورتون میشه یکی از سوالات امتحان ادبیاتمون این بود حروف الفبای فارسی را به ترتیب بنویسید😑😒

و من می‌دونم یه کلکی تو کار بود و نمره اش رو نمیگیرم و گواه این حرف خنده های ناقلانانه ی استاد در عصر غم انگیز آدینه پانزدهم دی ماه بود😌 

+راستی شاهدان نقل کرده اند که در صبح روز شنبه شانزدهم دی ماه نود و شش رشید سابق الذکر سابقه دار به آغوش دانشگاه بازگشت و حراست قلم عفو بر جراید او کشید . باشد که رستگار شود. 

+من از همین الان دارم یکی از سوالات امتحان اندیشه رو حدس میزنم 

دوازده امام معصوم را به ترتیب بنویسید. :|

+   There is no substitute for hard work💪

  • ۹۶/۱۰/۱۶
  • همدم ماه

نظرات  (۱۸)

  • هوای باروونی
  • چه جالب!!میگن دانشگاه راحت تره !!!باور نمی کردم😁😂😂
    پاسخ:
    راحت تر که هست خداییش 😁 فقط یکم مزخرف تره😂
  • دیوانه ...
  • اندیشه ۱ ?! 
    بابا اون خیلی راااحته
    خدایی اندیشه ۲ عصن از ماجرا پرته کلا 
    ادبیات عمومیه ?!
    چرا دو تا عمومی برداشتی آخه 
    پاسخ:
    آره راحته قشنگم هست بنظرم
    آخه خودشون برامون انتخاب واحد کردن ما کلا این ترم سه تا عمومی داریم تازه شانس آوردیم زبان رو کلا برامون حذف کردن و یک کارگاه برای همه گذاشتن وگرنه زبان پیش هم بهش اضافه میشد😑
    به نظرت سی و پنج صدم واحد ارزش داره 11 فصل لانگمن بخونی؟ واسه 5 نمره!؟ 
    دکمه غلط کردم کجاااااست؟! 
    پاسخ:
    تو خودت انتخاب واحد کردی؟ 
    واسه ماهم جنین و آناتومی و بافت باهمه ولی نمی‌دونم هر کدوم چند نمره داره :))
    وای شنبه هفته بعد جنین و بافت رو باهم امتحان داریم:((
  • دیوانه ...
  • ۳ تاااااا 
    چههه خبرههه 
    من به زور یکیش رو برمیدارم اونم میخواستم حدف کنم از بس سخت بود
    پاسخ:
    خخخخخ
    نه آخه ما رو گول زدن 
    گفتن ترم اولین خودمون براتون انتخاب واحد میکنیم وگرنه این همه عمومی رو تو یه ترم هدر نمیدادم
    کلا دانشگامون یکم درب و داغونه فقط یکما
  • دیوانه ...
  • باشه یکم :| 
    ترم اول ما خیلی بد بود مزخرف ترین ترمی که داشتم 
    مجبور کردن ۱۷ واحد برداریم 
    و متاسفانه معدل رو هم خراب کردم
    پاسخ:
    :))
    عیب نداره معدل تو ترمای دیگه جبران میشه:)
    فقط می‌تونم بگم می‌گذره :|
    پاسخ:
    ممنون که امید میدی حوای مهربون😍
  • کاکتوس ..
  • حروف الفبا رو بنویسید؟؟؟!!!!! :|||||||
    والا ما عمومیامونو هم یه جوری امتحان میگرفتن که ماکس نمره میشد پونزده!
    پاسخ:
    بابا اینم سخت بود😬 بقیه سوالات سخت بود یکم😁
    دانشگاه شما که بله بایدم بگیره سخت😁
    والا روز ثبت نام یه لیست دادن گفتن از بالا تا پایین وارد کن کدها رو. 
    جنین و بافت و یه قسمت از آناتومی مون با هم جمع میشه
    تو فقط بگو تا حالا چیزی جنین خوندی؟! 
    پاسخ:
    واسه ماهم همین کارو کردن
    حالا چون تو سیستم هم ثبت نشده همه نمراتو میزنن تو بورد😱 وای
    جنین رو تو فرجه ها خوندم یه دور ولی انصافا خیلی زیاد و فراره من الان پاک پاکم 😰 واسه ما نه فصل لانگمن جنین عمومی هست چرا از شما یازده تاست یعنی اختصاصیشم خوندید یه قسمتو؟ 

    :))))) الفبااا داریم مگه ؟؟؟ :)) 

    موفق باشی.

    پاسخ:
    هییییی خواهر:)))
    ممنون گلم توهم موفق باشی:)
    سبک نوشتن و عنوان هات خیلی باحاله :))
    موفق باشی تا ته تهش🌸
    + میشه بگی ع.پ کدوم شهری؟ بخاطر انتخاب واحد دانشگاتون میگم خخخ...اخه من کنکور دارم و ان شاءالله هدفم همین رشتس :)
    پاسخ:
    وااااای واقعااا؟😍 ممنون عزززیزم 🤗
    تو هم موفق تر از همیشه باشی و همیشه سبز و پایدار🌸💪
    +شرمنده منو معذور بدار از گفتنش  😁 
    به سلامتی سال پر باری  رو برات آرزومندم آریانا  ان شاالله بهش می‌رسی تو میتونی😍
    سلام

    خوب هستید ان شاء الله ؟ :)

    مکن ز غصه شکایت که در طریق طلب(طلب علم)

    به راحتی نرسید آن که زحمتی نکشید


    ز کوشش ، به هر چیز خواهی رسید

    به هر چیز خواهی کماهی رسید


    دعاتون میکنم ان شاء الله موفق باشید . :)
    التماس دعا .

    پاسخ:
    سلام خوبم ممنون شما چطورید ؟:)
    تحصیل عشق و رندی آسان نمود اول 
    آخر بسوخت جانم در کسب این فضایل
    +قومی به جدّ و جهد نهادند وصل دوست 
    قومی دگر حواله به تقدیر می کنند:)
    + واقعا ممنونم منم دعا میکنم برای شما 
    موفق و پایدار باشید
    تشکر🌸🌸
    سلام

    اینم حکایت بعضی از اساتید که قیمه ها رو میریزن تو ماستا :||

    http://cdn-tehran.wisgoon.com/dlir-s3/10531497270225962229.jpg
    پاسخ:
    سلام 
    خیلی باحال بود:))
    واسه ما فعلا همه عمومی ها رو ریختن تو ترم یک 
    و امتحان همه عمومی ها رو هم ریختن تو هفته ی اول 😥
    آره واقعن واقعا! :))
    + بی نهااایت ممنوونم گلممم😍😘
    + میگم تا اونموقع یوقت وبلاگتو حذف نکنیااا😁 اگه شد کمک بگیرم ازت راجب دانشگاه و اینا :) اونموقع بگو😁
    پاسخ:
    خب خداروشکر 😁
    قربانت🌸😍😍😍
    +خیالت راااحت تا وقتی که در این دنیا هستم اینجا لنگر انداختم هر وقت سوالی داشتی قدمت رو چشم ان شالله خودت هم بعد کنکور وبلاگ میزنی خانم دکتر آینده 😊😉
    بعدشم بهت خصوصی میگم که دانشگاهم کجاست 🤗
    آره 3 بخش از اختصاصی جنین نمره اش با آناتومی جمع میشه، مکافات! 
    پاسخ:
    خدا بزرگه ان شالله که یه نمره ی عالی میاری و خوب خوب یادش میگیری🌸🌸😊😉
    سلام
     خوب هستید ؟
    امتحانتون چطو شد ؟ خوب بود ؟
    یادم رفت بگم تیتر پستاتون که خوبه مخصوصا شعرها ولی این پست تیترش خیلی جالبه هروقت میبینمش و یاد متن پست میفتم خندم میگیره :)))

    (به قول بیژن بنفشه خواه تو لیسانسه ها ) شاد و پیروز باشید :)
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون خوبم شما چطورید ؟
    امتحان؟؟ وااای آخه میدونید من آدم شب امتحان خوندن نیستم یعنی اگه شب امتحان درس بخونم نتیجه ی خوبی نمی‌گیرم اونم دویست صفحه که تا حالا یه بارم نخونده بودم 
    دیگه سر جلسه همه یادم رفت
    از خودم نوشتم بعضی سوالارو ان شالله که نمره بده استاد :))
    ممنووون:) ع پس چه خوب همیشه شاد  باشید:)))

    ممنون زنده باشید:)
    ان شاءالله :))
    مررسییی از لطفت همکار آینده ی دوست داشتنی😍
    + البته اینم بگم ک بنظرم این رشته عاالیه هر جایی که باشه😊
    پاسخ:
    😊
    ممنون عزیزم😉😍
    +اوهوم حتی اگه دانشگاه ما باشه😁
    سلام

    ممنونم الحمدلله خوبیم .

    والله ما هم دو سه امتخانی رو که شبش خوندیم صبحش مغزم بوت نمیشد ، هنگیدم شبش هم درست نخوابیده بودم ، حتی سوالی رو که یه نیم ساعت قبل امتحان خوندم و همون هم تو امتحان اومد رو یادم رفت منتهی یه جورایی به ذهنم فشار آوردم و مفهوم و مضمون رو نوشتم .فقط برای پاس شدن :)) البته درسش اصلی نبود ولی خب نمره مهم بود معدل رو میبرد بالا ...ولی خب درسی بود برای این که مطالعه و خواندن رو شب امتحان نزارم ، شب امتحان فقط مرور باشه یا ... :)

    شما هم مثل ما به قول دوستان اجتهادی امتحان دادی ؟ :| :))

    ان شاء الله که نمره خوبی رو تو این درس بگیرید . :)

    یاد یه متن طنز افتادم گرچه قدیمیه ولی باحاله پایین میزارمش

    « صم بکم عمى فهم لایعقلون »

    درس معارف بود. میدانستم موضوع درس چیست و مباحثش در چه زمینه ای است ( با عرض خسته نباشید به خودم :| ) اما جزئیات مطالب و محتوای درس را نمیدانستم. سوالات توزیع شد و باز هم دیدم سوالات کمی برایم ناآشناست. از مغرب و مشرق و زمین و زمان نوشتم. هر آنچه از کتاب دینی کلاس اول ابتدایی، آقای واسعی گفته بود که مثلا چگونه مواد غذایی در بدن مادر تبدیل به شیر میشود تا برهان نظم و علیت که در دبیرستان خوانده بودم. اما نقطه ی طلایی برگه این جمله بود:

    «جناب استاد برای من کاری نداشت که عین محتوای کتاب را برایتان کپی کنم اما شما با روش زیبای تدریس خود به ما یاد دادید که چگونه تنها به منابع اکتفا نکنیم. گفتید در دین عقل هم سهیم است و نباید

    «صم بکم عمى فهم لایعقلون» بود. پس من ترجیح دادم مفهوم را بفهمم ولی کپی نکنم بلکه از دانسته های خود بنویسم.»


    نتیجه: بیست گرفتم! خدایا مرا ببخش. :|




    پاسخ:
    سلام 
    دقیقا منم سر جلسه به این عرفان رسیدم که از ترم بعد راه راست رو در پیش بگیریم و در طول ترم درس بخونم 
    آره ان شالله آخه این عمومی ها ضریبشون هم بالاس 
    وااای چقد با حال بود و چقدر مناسب حال من
    یعنی منم هر چی نوشتم از دین و زندگی دوران دبیرستان بود😂😂😂
    ای کاش زودتر می‌فرستادید تا اون متنه تهش رو هم به برگم اضافه میکردم 😅
    سلام

    بله باید در طول ترم و سال خوند من دوستانی دارم که با هم میخونیم ونتیجه هم مگیرم منتهی این چندتا رو گفتم آسونه سهل انگاری کردم .

    اشکال نداره ، ان شاء الله که هیچ وقت دیگه به همچین متن هایی برای نوشتن تو برگه نیاز پیدا نکنید . و ان شاء الله این امتحان رو هم مثل این بنده خدا که بیست گرفت شما هم بیست بگیرید . :)

    دعاتون میکنم ان شاء الله موفق باشید . :)
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    بله درسته ان شالله از ترم بعد اشتباهات این ترمم رو جبران میکنم :)
    سپاس🙏 شماهم موفق و موید باشید .
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">