افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»


ازخداوند منان طلب صبر میکنم .

کلاس جمعه ظهر به بلاهای پس سرم نمره منفی رو کجای دلم بذارم؟

در جریانید که اگه قند شکن نصب نمی‌کردم ام ار ای و پرتو در مانی رو هم میخوندم؟:|

تازه شنبه بعد از امتحان ادبیات ، کلاس بهداشت داریم چه مبارک شنبه ای باشد و چه فرخنده امتحانی😣

ولی من عزمم رو جزم کردم درس بخونم معدلم خوب شده علوم پایه رو زودتر از چهار ترم تموم کنم ، البته اگه کاینات دست به دست هم ندن علیهم

فقط نمی‌دونم چرا بی حالم چرا میترسم آخه 😢

  • ۹۶/۱۰/۱۲
  • همدم ماه

نظرات  (۷)

بگذرد این روزگار تلخ تر از زهر!
پاسخ:
بار دگر ترم بعد قوی تر آید :دی
  • دیوانه ...
  • :|
    دعاتون میکنم :|
    پاسخ:
    خدا خیرتون بده:)
  • دیوانه ...
  • ۷ تاشو دادیم مونده ۵ تای دیگ :|
    پاسخ:
    خوش به حالتون ما تا چهارم بهمن امتحان داریم:(
    سلام

    موفق باشید ان شاء الله .
    من دعاتون میکنم
    شما هم ما رو دعا بفرمایید . :)

    پاسخ:
    سلاااام :)
    ممنون شما هم موفق و پایدار باشید:)
    سپاسگزارم 
    چشم حتما  🌸🌸
    می‌گذره بابا :)
    قوی باش!
    پاسخ:
    وای خدا اینقدر این چندتا پست قبلیم غر غر و آه و ناله بوده خودم خجالت میکشم:))
    چشم💪
    غبار غم برود، حال خوش شود... :)
    # حافظ
    پاسخ:
    بوی بهبود ز اوضاع جهان می شنوم....:)
    #حافظ
    وای پزشکی قبول شدییی؟!:😍😍
    چقد خوشحالم برااااات😊💜
    موفق باشی عزیزم:-)
    پاسخ:
    ممنوووون المیرای مهرررربون😍😍😍
    توهم همینطور عزیزم🌸🌸🤗🤗😍😍

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">