افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

به نام خدایی که زیباترین لبخندِ زندگیست ...

یک ادم هایی در زندگی هر آدمی هستند که آدم نیستند !

تعجب نکنید این ادم ها ادم نیستند ،لبخندند . لبخند هایی که نفس میکشند و مسبب نفس کشیدند لبخند هایی که لبخند می آورند . 

گریه میکنی یادشان می افتی لبخند میزنی ، داری قهقه میزنی یادشان می افتی لبخند می زنی ، داری شام میخوری یادشان می افتی لبخند میزنی ، چشمانت دارند به خواب میروند یادشان می افتی لبخند میزنی ، می بینیشان لبخند میزنی ، حتی در یک روز جان فرسا میان انبوه اندوه تلنبار شده در قلبت یادشان موجب لبخند است

داخل دلت یک قسمت دنج متعلق به این لبخندهاست ، لبخند هایی باطعم ها و رنگ های مختلف ولی از جنس صداقت و شفافیت

از میان این لبخند ها یک لبخند را جور دیگری دوست داری ، لبخند خاصی  خاصِ خاص مخاطبِ خاص دلت 

 اما امان از روزی که چشم باز کنی به خودت بیایی و ببینی که لبخند ها اخم شده اند ، که لبخند ها ، های های گریه شده اند ، که لبخند ها کینه و نفرت شده اند 

و در میان همه ی این ها ، لبخندِ خاصِ دلت بغضی شده است که نمی ترکد و چه دردی دارد بغضی که نترکد ...

94.03.30

همدم ماه

پ ن: الان داشتم تو وبلاگم چرخ میزدم و نوشته های دو سال قبلم رو می‌خوندم که چشمم به این افتاد نه مثه اینکه قدیما بلدم بودم یه چیزایی بنویسم هیییی جوانی کجایی که یادت بخیر:دی

+آقای دیوانه ؟ نیستید ولی ما به یادتونیم امیدوارم دوباره برگردید یا اگه یه جای دیگه نوشتید بتونم پیداتون کنم و دوباره بخونم تون. 🌷

  • ۹۶/۱۰/۰۱
  • همدم ماه

نظرات  (۲)

  • امید چِرَوی
  • مهارت نویسندگیت خیلی خوبه 👍

    فقط کاش می دونستم معنی این نوشتت چی بود . برای کس خاصی خاص نوشته بودی !؟ 
    پاسخ:
    ممنون نظر لطفتونه حالا همچین خوبم نبودولی باز اون قبلنا بیشتر می‌نوشتم و با همین بداهه نویسی ها خوش بودم الان همونم نمیتونم بنویسم:دی
    حتما اون موقع ها از دست کسی ناراحت یا عصبی بودم  اینو نوشتم که مخاطب خاصشم همون بوده لابد:دی معمولا آدما در موقع هیجانات چه منفی چه مثبت راحت تر و بهتر می‌نویسن به نظرم :)
    دارم تلاش می‌کنم چندتا از اخم‌های زندگیم رو دوباره تبدیل به لبخند کنم. :)
    پاسخ:
    چه خوب:)😉🌷

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">