افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

آن سبوی شکست و آن پیمانه ریخت

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۰۸ ب.ظ

به خاطر مسایل امنیتی اسم ها مستعار انتخاب شده .

اسکار خبیث ترین آدم کلاس هم رسید به اقای چنگیز (نماینده ی کلاسمون) به دلیل اینکه دیشب  تو کانال کلاس  اعلام کرده بود که ای کسانی که به دیار خود برنگشته اید یادتون نره فردا ساعت چهار تا دوازده کلاس زبان داریم  حضور شما موجب شادی استاد و ضایع نشدن من است لطفا تشریف بیاورید و غیبت نکنید باشد که با علم آموزی در این دانشگاه سه نقطه  رستگار شوید. 

بله از پنجاه نفر دانشجو فقط ده نفر باقی موندن و بقیه همه جمع کردن رفتن ولی ما هنوز کلاس داریم 

و دقیقا همون شب من و سارا و شکوفه و ملیحه که تنها بازماندگان مونث کلاس بودیم باهم نقشه ریخته بودیم تا فردا نریم و حال نماینده و مریدان وی گرفته شود 

امروز صبح ساعت هشت داشتم صبحانه می‌خوردم و از اینکه نرفتم کلاس و حالا چنگیز و مریدانش که جمعا شش نفر بودن سر کلاس دارن کنفرانس زبان میدن بسیار سرمست و کیفور بودم 

ساعت نه صبح وارد تلگرام گشته و در حال گشت زدن بودم که دیدم یکی از مظلوم های کلاس به نام دکتر مهندس  توی گروه کلاسمون پیام داده که تنها کسی که در کلاس زبان حضور داشت من بودم ! (یکی از پسرای که ساکن همین شهر بود) 

آن همه کیفوری به یک باره تبدیل به غم گشته و  دلم برای دکتر مهندس کلاس سوخته و اشک از چشمانم روان شد که چرا چنگیز دیروز این همه تهدید کرد که اگر نیایید اله و بله و الان خودش نیامده ؟ بعد گفتم شاید اونم تو دلش داشته به ما می‌خندیده که الان میریم کلاس و اونا نیستن و ما ضایع میشیم 

  • ۹۶/۰۹/۳۰
  • همدم ماه

نظرات  (۱)

سلام
خوب هستید ؟
برا ما هم بارها پیش اومده چه امتحانش چه کلاسش ولی خو ما یه تیم مذاکره داریم (از اون مذاکره کنندهاااا طوری که اگه بجا ضریف و رفقاش میرفتن مذاکرات  5+1 الانه همه چی به نفع ما بود ) خلاصه ما در این موارد وارد عمل شده یا مستقیم استاد را راضی کرده یا از عوامل دیگر برای فشار به وی استفاده کرده یا اینکه یک حرکت انتحاری زده و هیچ یک در کلاس حضور پیدا نخواهیم کرد . که این مورد آخری رو کمتر بکار بردیم جز یکبار اونهم برای امتحان چون که یه روز قبلش اطلاع داده بودند ما هم به نشانه اعتراض امتحان ندادیم و بعدش استاد ما را تهدید کرد ولی خو همش الکی بود میخواست ضایع شدنشو تلافی کنه :||||||||||
پاسخ:
سلام 
سپاس خوبم:)
چه خوب ما هم داریم منتها گروهان مذاکره کننده ی کلاسمون بسیار متعددند و به فرقه های گوناگون دسته بندی شده و این میشه که با ده نفر کلاس برگزار میشه:|
 آره این تهدیدا که الکیه کلا تا حالا اینقدر مارو تهدید کردند که آمریکا اینقدر ایرانو تهدید نکرده:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">