افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

در روزنِ دلم نظری کن چو آفتاب ، تا آسمان نگوید که آن ماه بی وفاست....

افکار معلق

یارب از عرفان مرا پیمانه‌ای سرشار ده
چشم بینا، جان آگاه و دل بیدار ده

«صائب تبریزی»

دیگه اون سابق نمیشه

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۵ ب.ظ
چقدر زود گذشت
روزای اول دانشگاه میرفتم تو کلاس و یه گوشه چمباتمه میزدم و با کسی هم حرف نمی زدم
الان دانشگاه رو مثل کف دستم میشناسم و با دوستام خیلی رابطه ی خوب و محترمانه ای دارم:)
بالاخره شهر ما هم هوا سرد شد 
هوای سرد رو دوست دارم عاشقانه است  :|
امتحانات میانترم مون لغو شده و استادا گفتن که در صورت میانترم ندادن احتمال افتادن کلی افزایش پیدا می‌کنه :))
من به همه ی اونایی که ابروهاشون بهم پیوسته هست حسودیم میشه اصن :دی چرا اینقدر ابروهاتون خوشگله:) 
درس نمی‌خونم خیلی تنبل شدم و بی حوصله :((
خوشحالی یعنی آهنگ زهرای امیدجهانه نمی‌دونم حامد پهلان کیه همونو بذاری و خودتو تحویل بگیری:))
حیف فریاد مرا بغض به یغما برده/یک بغل حرف ولی محض نگفتن دارم

  • ۹۶/۰۹/۱۴
  • همدم ماه

نظرات  (۴)

سلام خوشا بحااالتون :)) چه خوب که خوب شده دانشگاه
میانترم و هفته ی بعد واویلا

پاسخ:
سلام آره :)
عیدتون مبارک
منم حوصله درس خوندن ندارم -_-

عیدت مبارک خانمی :))
پاسخ:
یعنی وقتی همدرد پیدا می‌کنم انقد خوشحال میشم که نگو:))
عید توهم مبارک عزیزم:)
سلام
منم روزای اول که رفتم (....) پیش خودم میگفتم کاش با هم دوره ای های  پارسالی میموندم و انصراف نمیدادم ولی رفته رفته  تبدیل به بهترین دوستام از بین کل دورها شدند . گرچه باز هم با این ها نموندم ‌.

میانترم هه کی اصلا حوصله درس خودن داره البته ما امتحانات هفتگی قرار دادن واسمون .
ان شاء الله که موفق باشید 
التماس دعا
پاسخ:
سلام آره همینه :)
منم حوصله  ندارم و این بی حوصلگی بی ریشه آزارم میده:((
ممنون ان شالله شماهم موفق باشید:)
محتاجیم🌸
به این بی حوصلگی بی ریشه فکر کن.
یه جوابی داره حتما!
پاسخ:
نمی‌دونم حس سکون دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">